#1
ik zt hem gewoon buiten in een bloempotje, ti's toch koud buiten dus..
Extrm-Bzar zei:Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
ik vond anders dat pure pasta dex nog erger rook dan gewone goeie speed die ik hier koop...JewCookie zei:Extrm-Bzar zei:Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
Pure amfetamine is vloeibaar en heeft .i.ig. als sulfaat (poeder) een sterke geur. Inderdaad een andere geur als straat amfetamine, als je het een keer in je neus krijgt dan merk je het wel!
nee nee dude,snuif gerust je ranzig ruikende speed op want zo hoort het gewoon...Extrm-Bzar zei:okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..

Taat zei:Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?
) onder m'n nest ofzo
SperSIZEboon zei:gewoon in een tupperware bakje doen met jouw naam erop en dan in de vriezer

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."