Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bewaren

Speed bewaren

65 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
Demolisher zei:
En het niet tot poeder maken
Klik om te vergroten...
Pasta-pep is idd het meest vers en het langste houdbaar, dat klopt..

Maar dat hoeft niet altijd iets te zeggen over de kwaliteit te zeggen, je hebt namelijk ook slechte pep in pastavorm...
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel... :wave:
D
DemolisherLid
01-01-2024, 00:00
#3
psychopsychedelic zei:
als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...
Klik om te vergroten...
Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen . :wave:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Demolisher zei:
psychopsychedelic zei:
als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...
Klik om te vergroten...
Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen . :wave:
Klik om te vergroten...

ten eerste, ik heb nooit beweerd dat je je pep beter in de vuilnisbak kan donderen alst 2 maanden oud is.
ten tweede, ik koop altijd voor gebruik en niet om te bewaren, dus nooit meer dan 2 gram.
maar ik zeg wel dat je je pep het best in de vriezer kan bewaren, al bewijst heel df oppeens het tegendeel, pep hoort in de vriezer want je pep hoort nat te zijn en buiten de vriezer ist zo droog,, dusja.. en nee bedankt ik hoef geen 6 maanden oude pep, geef mij maar vers uit de vriezer :wave:
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga volgende week naar een festival en ga 2gr speed meenemen. Ik heb niet veel ervaring met speed, dus ik ga er voorzichtig mee omspringen ( die 2 gr gaat er dus zeker niet door zitten) Nu is het zo dat ik het weekend erna weer naar een feest ga en dan waarschijnlijk de rest ga opdoen. Op het festival zal de speed die ik niet gebruik zeker niet onder ideale omstandigheden vertoeven... Gaat mijn overgebleven pep veel kwaliteitsverlies lijden, of zal dit allemaal wel meevallen? De pep zal waarschijnlijk niet luchtdicht en koel bewaard worden.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
nee dat kan niet egt kwaad, 1weekje maar,, probeer hem wel luchtdicht te bewaren(is niet zo moeilijk aangezien er genoeg luchtdichte sluitingszakjes bestaan
:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."