#1
Pasta-pep is idd het meest vers en het langste houdbaar, dat klopt..Demolisher zei:En het niet tot poeder maken
Maar dat hoeft niet altijd iets te zeggen over de kwaliteit te zeggen, je hebt namelijk ook slechte pep in pastavorm...
Pasta-pep is idd het meest vers en het langste houdbaar, dat klopt..Demolisher zei:En het niet tot poeder maken

Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen .psychopsychedelic zei:als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...

Demolisher zei:Dus jij gaat beweren als je een paar gram koopt . En het niet kwijt kan in de vriezer . Dat je na 2 maand bv je spulletje beter in de vuilbak doet . Dat is onzin . Kom lekker eens kijken . Laat ik je eens proeven van 6 maanden oude pep . Donker luchtdicht bewaart . En niet tot poeder fijngemalen .psychopsychedelic zei:als je het niet in de vriezer zou moeten bewaren, waarom doet heel nederland dat dan,, elke dealer die ik ken doen het in de vriezer, nog nooit heeft iemand mij verteld dat het ergens anders zou moeten, het is zegmaar gewoon algemeen bekent hierzo,, en ook op het drugsforum zegt bijna iedereen het wel...![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."