Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed bewaren

Speed bewaren

65 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
D
DroopyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frisko zei:
Extrm-Bzar zei:
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
Klik om te vergroten...
amphetamine geurloos???
en mijn naam is koos alberts :wave:

speed stinkt als de gore pest dude :smoke:
Klik om te vergroten...
volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelf
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Droopy zei:
Frisko zei:
Extrm-Bzar zei:
Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
Klik om te vergroten...
amphetamine geurloos???
en mijn naam is koos alberts :wave:

speed stinkt als de gore pest dude :smoke:
Klik om te vergroten...
volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelf
Klik om te vergroten...
de beste speed stinkt het ergst van al(van de smaak nog maar te zwijgen) dus die geur heb je altijd!!!! :wave:
g
goaflasherLid
01-01-2024, 00:00
#3
AnOniem:) zei:
Ik vind gedroogde speed zoiezo al k*t, krijg er altijd hoofdpijn van.
nat is toch altijd beter :)?
Klik om te vergroten...

Soms sta men kop vol uitslag na natte.. En da BRAND :(
Mss niet goed/juis laten drogen?
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik zt hem gewoon buiten in een bloempotje, ti's toch koud buiten dus..
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Extrm-Bzar zei:
Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
Klik om te vergroten...

Pure amfetamine is vloeibaar en heeft .i.ig. als sulfaat (poeder) een sterke geur. Inderdaad een andere geur als straat amfetamine, als je het een keer in je neus krijgt dan merk je het wel!
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
Extrm-Bzar zei:
Jeh jaaa maar Pure Amfetamine is Volgens mij geurloos niet die shit die we in onze neusjes duuwen ... daar zit dagt ik tog zo nog venalles bij Grtzzz
Klik om te vergroten...

Pure amfetamine is vloeibaar en heeft .i.ig. als sulfaat (poeder) een sterke geur. Inderdaad een andere geur als straat amfetamine, als je het een keer in je neus krijgt dan merk je het wel!
Klik om te vergroten...
ik vond anders dat pure pasta dex nog erger rook dan gewone goeie speed die ik hier koop...
nog veel erger branden ook!!!
maar wel veel beter effect :hearteyes: :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Speed is de drug voor ADD/ADHD'end nederland
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#9
okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#10
okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extrm-Bzar zei:
okee dan ja ik weet ook dat speed ranzig ruikt en nog kutter smaakt maar ik dacht dat dat al die shit was wat erbij zit ..
Klik om te vergroten...
nee nee dude,snuif gerust je ranzig ruikende speed op want zo hoort het gewoon... :wave:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
ff dit oude topic terug opgehaald. Had een ideetje. Ik zit met huisgenoten die best niks van mn gebruik weten. En om de week een gram gaan kopen is ook iets wat ik niet graag doe. Liever iets grotere hoeveelheden, maar dat kan ik maar enkele weken bewaren, en dan begint de kwaliteit af te nemen. Zomaar in de diepvriezer steken gaat niet. Die wordt nogal veel gebruikt door mn huisgenoten.

Nu dacht ik bv voor een deel te bewaren eerst 1g of 2g op te lossen in water, en daarna in een strip van 10 ijsblokjes te doen. ieder vormpje 3/4 vullen, en dat dan ergens onderin de diepvriezer te bewaren. Als we dan zin krijgen een ijsblokje in mn glas cola, tandjes poetsen nadien, en we zijn vertrokken. Is oplossen in water en invriezen een mogelijke bewaarmethode? Bewaart het dan beter/slechter dan gewoon invriezen? tja snuiven kan ik het dan niet meer, maar das nog altijd beter dan met een verdroogde klont slecht geworden speed te zitten na een maand of 2.
Of heeft iemand betere suggesties om het ongemerkt in de vriezer te steken? Hij wordt dagelijks gebruikt, en de laden worden er soms zelfs uitgehaald, dus aan de buitenkant van een lade plakken zit er ook niet in.


[/url]
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
IS het geen idee om zelf een kleine koelkast met vrieslade te kopen? Tegenwoordig zijn die kleine dingen ook niet meer zo duur. Die hoef je natuurlijk niet alleen voor je speed te gebruiken haha.

Hoe je anders je speed koel zou kunnen houden?!
Zakje water in een koud glas? :P :P :P :P :grin:
P
PEEPMANSLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pardon?? what the fuck are you talking about??Natte speed snuiven?je houd zeker van oplosmiddelen,neem nog eeen heisje acethon goeie pep is altijd droog al dat natte zijn toevoegingen voor wat extra gewicht ebn om het lekker chemiesch te laten ruiken puur vergif!!
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Taat zei:
Zou niet weten of het kan..
Maar wat als je huisgenoten zin hebben in een lekker glas cola, met ijsklonten?
Klik om te vergroten...

daarom dus ergens onderin, weg van de andere ijsblokken, maar het blijft idd wel vrij riskant. misschien plakkertje op kleven: "GEEN WATER" =P

Tja misschien dan maar voor die extra koelkast gaan, maar suggesties nog steeds welkom
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#17
Om zelf nou een extra vriezer te gaan kopen en die voor je zelf proberen te houden zal wss ook wel vreemd overkomen bij je huisgenoten en misschien ook niet gaan lukken...

Als ik naar mezelf kijk zou ik geen andere manier kunnen vinden..
Ik koop sowieso meestal pep die na een paar dagen/een week al op is en stop het nooit in de vriezer, daar krijgt het gewoon de kans niet voor :mrgreen:

Als ik in een huis vol leeftijdsgenoten zou wonen en naar mezelf kijk zou ik het:
-Óf net zolang in de 'nationale' vriezer stoppen en hopen dat niemand het ontdekt (en als het dan zover is opbiechten)
-Of het op de meest vergezochte manieren goed opslaan die eigenlijk toch vrij kansloos zijn, bv in een bakje koud water (met ijsklonten bv :mrgreen: ) onder m'n nest ofzo :rock:

Moraal van het verhaal: Ik zou het eigenlijk niet weten
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
gewoon in een tupperware bakje doen met jouw naam erop en dan in de vriezer
K
KaoutarLid
01-01-2024, 00:00
#19
speed blijft goed, gewoon donker en koel (niet zo moeilijk in Nederland) bewaren
K
KNIFTIGEKARELTJELid
01-01-2024, 00:00
#20
Het blijft idd goed als je het luchtdicht afsluit, ik deed het in een oud lensenpotje dat weer in een kistje en stond gewoon op men kamer.
wat je wel krijgt is dat een klein beetje speed zich in het potje zal gaan vreten maarja dat is zo minimaal je moet al echt een junkie zijn ofzo wil je dat erg vinden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."