#1
volgens mij is de typische geur afkomstig van resten grondstoffen die er nog inzitten en niet zo zeer van de stof amfetamine zelfFrisko zei:amphetamine geurloos???Extrm-Bzar zei:Og nee volgens mij tg gwoon droog en donker bewaren.. that's it blijft volgens mij lang goed ruikt alleen niet meer zo sterk maar amfetamine is volgens mij geurloos dus zou niks moeten boejen. Ajuu !
en mijn naam is koos alberts![]()
speed stinkt als de gore pest dude![]()