#1
wat voor pijn voel je dan als je inademt ?
(zo'n gevoel van dat de lucht te koud is ?)
of meer een verkramping rond de hartstreek?
(zo'n gevoel van dat de lucht te koud is ?)
of meer een verkramping rond de hartstreek?
mattskovic zei:wat voor pijn voel je dan als je inademt ?
(zo'n gevoel van dat de lucht te koud is ?)
of meer een verkramping rond de hartstreek?

niet gelijk van het ergste uitgaan.. als het je hart is dan merk je dat egt wel volgens mij 
Ik heb er af en toe ook wellis last van. Niet zo vaak, maar gebruik zelf ook geen speed.sp0rx zei:Ik gebruik zelf geen speed , maar toch heb ik ook zo'n steek daar als ik diep inadem.
Volgens mij is het wel normaal , ga anders naar de huisarts.

Psilo zei:- Drukkend gevoel op de borst eventueel met een stekende pijn in de arm of kaak. Langdurige hartslag met een frequentie van een gemiddeld hardcore-nummer..

psychopsychedelic zei:Psilo zei:- Drukkend gevoel op de borst eventueel met een stekende pijn in de arm of kaak. Langdurige hartslag met een frequentie van een gemiddeld hardcore-nummer..
dit is normaal bij drugsgebruik zoals pep sos en xtc![]()

psychopsychedelic zei:^ach.. af en toe moet je het ook echt 50 X zeggen voordat sommige het begrijpen![]()
coudi zei:Ja, zeer herkenbaar...was laatst aan het voetballen , kreeg enorme pijn!Heb me dan maar laten wisselen! Ik gebruik laatste 3maand dagelijks , lijntjes net iets langer dan een bankkaart!
Enkele dagen later heb ik nu constant last van zuur die naar boven komt!Heeft iemand een verklaring hiervoor...mss even stoppen , maar dat zie ik niet zitten!
grtz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."