Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik gebruik zelf geen speed , maar toch heb ik ook zo'n steek daar als ik diep inadem. Volgens mij is het wel normaal , ga anders naar de huisarts."