Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou ff langs de dok gaan en om zolpidem(tartraat) vragen .. werkt stukken beter als valiumpjes als oxazepam vooral met een (lees; 1) borrel erbij .. mocht je t niet meer nodig hebben is t ook een erg leuk goedje om gewoon vaag van te worden al dan niet in combi met alcohol .. wel serieus oppassen met dit spul als je gaat overdoseren (vooral met alcohol erbij) ben er zelf al meerdere keren op out gegaan waaronder ik 1 keer bijna mn bed in de fik had staan nadat ik zo ineens mn peuk kwijt was je kan echt niet meer nadenken als t werkt en soms pak je er meer bij omdat je je niet meer herinnerd al bij gepakt te hebben, maar als je t gebruikt naar behoren is t echt een prima slaap middel en t wordt redelijk snel voorgeschreven"
"als ik denk rare dingen te zien maak ik er een foto van met mn phone .. direct checken en uiteraard helemaal niks te zien (eigenlijk wist ik t wel maar moest t zeker weten).. para zijn en uitzitten en wachten tot je de troep heb uitgezweet en wat kan slapen, voor de tv hangen zodat je afleiding heb ipv op zogenaamde onderzoekjes uit te gaan want dat schiet toch niet op vooral als je wat ik zelf wel eens gedaan heb je pa rare vragen ga stellen.. ''Heb je nou alweer aan die troep gezeten jongen... blijf er toch eens vanaf'' hasta la flip pasta"
"Weet niet of dit al eens besproken is.. maar heb zelf een vrij aangename manier ontdekt (al moet je er wel van houden) om je kapot te zweten zonder inspanning.. tis nog lekker ook en je eet iets.. koop een zak buggles in (sweet) chillie smaak .. Koop een goeie fles met hete chilli saus, vul je buggles met de saus en smullen maar, en ondertussen zweet je je kapot beetje water bij drinken ook altijd gezond dus redelijk zweten zonder lichamelijke inspanningen te doen terwijl je brak bent of zoals bekend ongezond is aangezien je je hart/spieren extra belast elk ander heet spicey gerecht is natuurlijk ook goed iemand anders nog ideetjes? of vinden jullie dit helemaal niks? werkt bij mij iig best goed"
"Hoi, Ik heb al een aantal keren een goedje gebruikt in pasta vorm met rare eigenschappen t zou speed moeten zijn of in ieder geval een combi met. 1: t stinkt enorm er lijken zelfs dampen af te komen waarvan je een loopneus krijgt 2: je wordt er enorm para en nerveus van 3: t lijkt zichtbaar naar je handen te trekken na gebruik 4: t stinkt ook enorm na gebruik 5: t trekt vocht aan en droogt je uit (kauwgom wordt er ook erg droog van) 6: t legt een brandend kleverig laagje over je huid vooral bij zweterige plekken 7: hartkloppingen/trekt spieren strak 8: verdovend, wondjes lijken snel dicht te gaan maar als je er de douche op zet doen ze na een paar seconde toch pijn, alsof je het spul eraf spoelt o.i.d. 9: ook heb ik t idee dat je zelf gaat dampen en je omgeving bijna stoned wordt en ook jeuk krijgt 10: onderhuidse rode vlekken 11: T BLIJFT MAAR TERUG KOMEN IN JE SLIJM/SPEEKSEL, HEB EENS EEN KEER BIJ ONS IN DE TUIN GESPUUGD EN EEN WEEK LATER LAG ER NOG EEN KRING, GLIMMEND ALS EEN SLAKKENSPOOR SOMMIGE van deze dingen lijken me niet normaal zelf dacht ik sinds ik een paar dagen geleden heb zitten googlen aan een soort van kunsthars al dan niet gemengd met speed.. dit spul kwam absoluut niet bij een normale dealer vandaan maar iemand die goed ziek was en volgens sommige een erge sadist .. ik zou dus ook niet raar opkijken als er vergif doorheen zat, de kenmerken van in aanrakin komen met kunsthars lijken er verdacht veel op"
"Hallo, ik heb nu al meerdere malen het idee gehad dat ik glasvezel gesnoven heb, nu heb ik t net afgezocht en jullie site en er wordt beweerd dat dit nooit door drugs heen zit.. Nu wil ik niet betweterig overkomen maar hoe kunnen jullie dat nu zeggen? sowieso heb ik mn drugs wel eens laten testen via t cad en was 30% rest, er werd me verteld dat dit van alles kon zijn. en t lijkt me lastig om glasvezel eruit te pikken zonder grondig onderzoek aangezien het geen werkzame stof is. De dealer waar ik vroeger regelmatig kocht was een sadist en was ziek, en zou er waarschijnlijk meer lol aan overhouden andere mensen kapot te maken dan dat hij wat euros mis zou lopen door mensen die niet meer terug komen. Ik heb als test zelf eens een glasvezel stok genomen en heb hier heel wat zaagsel van gemaakt en t is absoluut niet te zien, t glinsterde niet eens, en t rook ook nergens naar. laten we ervan uitgaan dat ik dit meng met andere poeder of t gewoon zo zou opsnuiven, wat zouden de gevolgen zijn? wat ik zelf vermoed: heftige geirriteerde luchtwegen en misschien dat t zelfs onder/in je ogen komt via je lucht/traanbuisjes. grotere splinters (absoluut niet t geval bij mijn test) zouden de maagwand of longen open kunnen halen maar hoe zit t met t fijne poeder? zou dit in je bloed terecht kunnen komen evt via een wond in de maagwand? en zo ja, hoe zou t er weer uit kunnen komen? alvast bedankt voor jullie antwoord"
"voor grote mensen? Ik gebruik al zo'n 14/15 jaar harddrugs ik ben zelf bijna 30.. ik smeer t niet op kauwgom en ik smeer t niet op wondjes, t zijn eigenschappen tijdens gebruik.. Ik heb mn speed wel eens laten testen toen was t 70% speed en 30% rest, en wat die 30% was konden ze me niet vertellen dus dat zou van alles geweest kunnen zijn .. volgens mij schiet ik met al die tests niks op, binnekort zelf maar weer eens wat experimentjes doen, iemand nog ideetjes? eerst maar eens wat tests met alcohol en water"
"Alcohol en speed is juist eeen lompe combinatie .. ze werken elkaar tegen, stel je bent dronken en je gaat niffen wordt je sneller nuchter als je veel speed op heb en je gaat veel drinken zal t speed effect ook snel verdwijnen .. t zal wel per persoon verschillend zijn, maar ik vindt deze combi kut omdat de pret effecten van speed en alcohol verdwijnen en je voor dat je t weet in een soort van kater roes gaat zitten imo zijn alcohol en speed de yin en yang"
"Ellesdee zei: ExceptionalInsight zei: Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... nou nou wat een lol.. over grote mensen/kleine kinderen gesproken .. onderbroeken lol all the way hier .. sowieso dope op wondjes of wonden smeren zou niet eens een raar idee zijn, reken maar dat coke wondjes/wonden aardig snel verdoofd .. stelletje kleuters hier"
"Immo zei: Het is geloof ik gewoon een mythe dat er glasvezel door je drugs heen kan zitten. Tja en als je het niet vertrouwd gooi je het gewoon weg? Zo duur is speed nou ook weer niet. Klik om te vergroten... en wat als ik nou gewoon dat zaagsel door de drugs heen gooi en volgende week zaterdag verkoop ik ff 10 pakketjes hier en daar om eens te zien hoe andere mensen erop reageren, dan is t al meteen geen mythe meer.. en dit zal vast wel eerder gebeurd zijn.. maar goed, de vraag was daarom ook niet of t wel niet gebeurd maar wat er zou gebeuren .."
"Ik beweer ook niet dat glasvezel als veel gebruikt middel wordt gebruikt om coke/speed mee te versnijden, daar heb je suikers voor (zoals manitol) en bakmeel (wat overigens niks met normaal meel en bakken te maken heeft) .. is het nou zo moeilijk om gewoon de vraag te lezen .. ok laat ik het nog eens proberen: Wat als ik nu naar de schuur ga en een gram zaagsel maak van glasvezel en ik t puur opsnuif .. hoe schadelijk zou dit zijn, om eerlijk te zijn kan ik me er nog niet eens bij voorstellen dat ik er een bloednuis van zou krijgen evt. wel als t ruwe stukken gemalen glas was.. maar wat ik me dus afvraag, kan dit fijne glasvezel poeder in je bloed komen evt via een wond in je maagwand?"