Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSteken in hartstreek

Steken in hartstreek

27 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rennies tegen het maagzuur!
Vrij verkrijgbaar bij de apotheek
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
:rock:
c
coudiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou , heeft me toch geholpen...Ben nu toch al lang bezig en hard , laatste keer maand op reis zonder speed dus...en had het helemaal niet nodig dus ik ben wel safe denk ik nog niet super addict natuurlijk ben ik nu wel hard aan het gaan laatste dagen , maar nu iets rustiger!maar wat brengt morgen?tegen 10 30 ligt der hier al zeker al weer een lijn...mss es dagje of 3stoppe es zien wat dat teweeg brengt...wss niks alleen wat extra gewicht
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volgens mij snapt hij het allemaal niet zo goed wat we hier allemaal schrijven, maar laat het hem maar lekker zelf uitvinden... Iedere zware speedgebruiker komt er vroeg of laat echt wel een keertje achter!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
3 dagen stoppen en dan alweer doorgaan?
watvoor n toekomst beeld heb jij dan :confused:
s
strawberry_coladaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die pijn in de hartstreek heb ik ook regelmatig en mijn hartslag zelf is dan helemaal ontregeld (heel vlug, paar keer heel traag)
Dit gaat meestal gepaard met kortademigheid en zweetaanvallen.

Ik gebruik nu al een dik jaar maar ervaar dit pas de laatste maand.
Door regelmatig te slapen en regelmatig te eten kan ik die symptomen beperken.

Ik heb wel een heel arbeidsintensieve en stresserende job dus misschien heeft het jouwe daar ook mee te maken?
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#7
pijn in hartstreek,, alsje diezelfde pijn ook wel eens hebt gevoeld aanje andere kant is t zoizo je longen of spieren,, maar ik voel m ook bijna altijd bij mn hart aan de linker zijde^^
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dit is gewoon borst kramp ..

Herken t probleem en ben er wel eens mee naar de dok geweest.. niks om je zorgen over te maken

Een periode tijdens regelmatig speed gebruik kreeg ik t vooral vaak tijdens t blowen waarschijnlijk omdat je spieren zich dan ineens gaan onstpannen, vooral je borstspieren schijnen dan nogal gevoelig te worden als die hele tijd strak hebben gestaan.. wat ik zelf altijd deed was zo lang mogelijk mn adem inhouden totdat t weg trok, adem halen deed namelijk vooral veel pijn (aangezien je borst zich dan uitzet)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."