Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEigenschappen die me niet normaal lijken

Eigenschappen die me niet normaal lijken

58 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
coudi zei:
allemaaal para...heerlijk, iedereen volledig in la la land:d
Klik om te vergroten...
mooi he :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jij pep van 70% hebt dan heb je goeie pep. Gebruik je daar teveel van dan zul je ook wel nare eigenschappen ervan kunnen krijgen.
Het is voor ons moeilijk te zeggen of iemand kunstharst tussen je pep heeft gemengd. Lijkt mij eigenlijk niet logisch, want veel van je verschijnselen komen toch wel over een met (teveel) pep gebruik.

Tegenwoordig is genoeg te vinden over pep. Ga naar google en lees de info over speed.
Kan nooit kwaad, en misschien vind je daar wel de antwoorden op je vragen!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan aan pep nooit goed zien of t goed is, met testen kom je verder, als je 70% hebt, hb je een goeie dealer :wave:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij pep weet je pas wat 't is als 't in je neus zit.
Kom regelmatig mensen tegen "Ja, ruikt KEIGOED!", "Prikt kei fel!".
Ja boeie?! Welke 't hardste prikt is de grootste rotzooi (waspoeder).


En para maakt niet uit, als er een flik in de buurt komt begin ik me al zorgen te maken. (Ze noemen me niet voor niks para hert :grin:).
Zolang je maar niet gaat denken dat er monsters in de struiken zitten ofzo maakt 't niet uit :wink:.


*volgens mij staan er flikken voor m'n deur!*
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#5
dzN zei:
haha let niet op haar , ze geeft toch altijd alleen maar commentaar :grin:
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
haha :grin: mooi dit
Klik om te vergroten...

Dat jij laat zien dat je t denkvermogen van een frikandel heb en er daarnaast ook nog eens uit ziet alsof je er elke dag wel 10 lust? dan liever para en/of echt stom genoeg om speed op wonden te smeren :grin:

overigens, kleine tip voor ellesdee, als je bent blijven hangen kun je er wel weer uitkomen door meer lsd te gebruiken, en goed bij jezelf nagaan waardoor je de vorige keer bent blijven hangen je denkwijze te veranderen en hopelijk kom je deze keer weer fris en fruitig uit je trip ipv kats in de war en de wereld om je heen niet meer snappend.. maar goed, t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon al niet spoorde bij je geboorte, in dat geval kun je maar beter van de acid afblijven.. als je conversaties op t internet al niet kan volgen waarbij je alles tig keer kan teruglezen en dagen de tijd heb met een antwoord te komen wil ik eigenlijk al niet eens weten wat voor een koe jij bent in real life ..

anyways, de mensen die wel het vermogen hadden iets toe te voegen aan deze thread, bedankt :)

zal binnekort eens sterk minder gebruiken en dan eens zien hoe t valt :)
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#6
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?

volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten :wink:
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
Sherman zei:
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?
Klik om te vergroten...
Ik ben al een beetje para, en I love it! :hearteyes: Zo kom ik ook niet zo vaak in problemen.

Sherman zei:
volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten :wink:
Klik om te vergroten...
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
Klik om te vergroten...

sterke onderbouwing van je vorige antwoord (wat al nergens op slaat als antwoord op wat ik had voorgelegd)..

maar goed, onder t motto niet in discussie gaan met idioten want ze zullen je omlaag halen en verslaan met ervaring ga ik toch een poging doen je proberen te begrijpen..

als je de keuze heb tussen afentoe para zijn of altijd t denkvermogen van een frikandel hebben kies jij voor t laatste omdat je al para bent en frikandellen eetbaar zijn :tearsofjoy:

Volgens mij had je ook al t denkvermogen van een frikandel..
lijkt me ook een perfecte combi, jij en para + t denkvermogen van een frikandel en dan op een date met ellesdee die ook al niet al te snugger is.. haha wat een discussies zou dat opleveren

en je zegt dat je niet snel in problemen komt omdat je para bent? volgens mij is para zijn al een probleem, wat gezonde achterdochtigheid echter niet ..

maar goed, veel plezier met ellesdee hoop dat t wat wordt tussen jullie, en oppassen dat ze straks je snikkel niet voor een frikandel aan ziet :wave:

En in t vervolg; als je niks te melden heb ga dan ook geen pogingen doen tot
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sherman zei:
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Dus als jij kon kiezen tussen normaal zijn en afentoe para over je drugs of het denkvermogen hebben van een frikandel dan kies jij voor t laatste omdat frikandellen eetbaar zijn?
Klik om te vergroten...
Ik ben al een beetje para, en I love it! :hearteyes: Zo kom ik ook niet zo vaak in problemen.

Sherman zei:
volgens mij zijn jij en ellesdee soulmates, jullie zouden eens moeten daten :wink:
Klik om te vergroten...
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je moet maar niet alles te serieus nemen hier. :)
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Immo zei:
Je moet maar niet alles te serieus nemen hier. :)
Klik om te vergroten...

idioten moet je sowieso nooit serieus nemen, maar afentoe een discussie met een paar idioten kan best vermakelijk zijn :beer:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sherman zei:
dzN zei:
haha let niet op haar , ze geeft toch altijd alleen maar commentaar :grin:
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
haha :grin: mooi dit
Klik om te vergroten...

Dat jij laat zien dat je t denkvermogen van een frikandel heb en er daarnaast ook nog eens uit ziet alsof je er elke dag wel 10 lust? dan liever para en/of echt stom genoeg om speed op wonden te smeren :grin:

overigens, kleine tip voor ellesdee, als je bent blijven hangen kun je er wel weer uitkomen door meer lsd te gebruiken, en goed bij jezelf nagaan waardoor je de vorige keer bent blijven hangen je denkwijze te veranderen en hopelijk kom je deze keer weer fris en fruitig uit je trip ipv kats in de war en de wereld om je heen niet meer snappend.. maar goed, t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon al niet spoorde bij je geboorte, in dat geval kun je maar beter van de acid afblijven.. als je conversaties op t internet al niet kan volgen waarbij je alles tig keer kan teruglezen en dagen de tijd heb met een antwoord te komen wil ik eigenlijk al niet eens weten wat voor een koe jij bent in real life ..

anyways, de mensen die wel het vermogen hadden iets toe te voegen aan deze thread, bedankt :)

zal binnekort eens sterk minder gebruiken en dan eens zien hoe t valt :)
Klik om te vergroten...

Jij moet echt van de drugs afblijven :stoned:
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hoi,

Ik heb al een aantal keren een goedje gebruikt in pasta vorm met rare eigenschappen t zou speed moeten zijn of in ieder geval een combi met.

1: t stinkt enorm er lijken zelfs dampen af te komen waarvan je een loopneus krijgt
2: je wordt er enorm para en nerveus van
3: t lijkt zichtbaar naar je handen te trekken na gebruik
4: t stinkt ook enorm na gebruik
5: t trekt vocht aan en droogt je uit (kauwgom wordt er ook erg droog van)
6: t legt een brandend kleverig laagje over je huid vooral bij zweterige plekken
7: hartkloppingen/trekt spieren strak
8: verdovend, wondjes lijken snel dicht te gaan maar als je er de douche op zet doen ze na een paar seconde toch pijn, alsof je het spul eraf spoelt o.i.d.
9: ook heb ik t idee dat je zelf gaat dampen en je omgeving bijna stoned wordt en ook jeuk krijgt
10: onderhuidse rode vlekken
11: T BLIJFT MAAR TERUG KOMEN IN JE SLIJM/SPEEKSEL, HEB EENS EEN KEER BIJ ONS IN DE TUIN GESPUUGD EN EEN WEEK LATER LAG ER NOG EEN KRING, GLIMMEND ALS EEN SLAKKENSPOOR

SOMMIGE van deze dingen lijken me niet normaal

zelf dacht ik sinds ik een paar dagen geleden heb zitten googlen aan een soort van kunsthars al dan niet gemengd met speed.. dit spul kwam absoluut niet bij een normale dealer vandaan maar iemand die goed ziek was en volgens sommige een erge sadist .. ik zou dus ook niet raar opkijken als er vergif doorheen zat, de kenmerken van in aanrakin komen met kunsthars lijken er verdacht veel op
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn idee: niet meer bij die gast gaan halen dan he.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat is geen pep. Ik weet niet wat het wel is, maar het is zeker geen pep.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel van je "eigenschappen" komen toch wel overeen met de effecten van speed hoor. Even laten testen zou ik zeggen, dan weet je het. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen.
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
voor grote mensen? Ik gebruik al zo'n 14/15 jaar harddrugs ik ben zelf bijna 30..

ik smeer t niet op kauwgom en ik smeer t niet op wondjes, t zijn eigenschappen tijdens gebruik..

Ik heb mn speed wel eens laten testen toen was t 70% speed en 30% rest, en wat die 30% was konden ze me niet vertellen dus dat zou van alles geweest kunnen zijn .. volgens mij schiet ik met al die tests niks op, binnekort zelf maar weer eens wat experimentjes doen, iemand nog ideetjes?

eerst maar eens wat tests met alcohol en water
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen.
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."