Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEigenschappen die me niet normaal lijken

Eigenschappen die me niet normaal lijken

58 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
dat ben ik :flushed:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#2
oh, mooie foto trouwens :hearteyes: :grin:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat dacht ik al, maar durfde het niet te vragen. :grin:

help ik heb grote ogen er zit heroine in mijn speed :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
:grin: :grin: :grin:
Kan ook nog wel normaal kijken, maar voor zulke foto's moet je in t fototopic wezen :grin:

haha, en dankje :tongueout:
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha grappig dat je een beeld hebt over mensen op fora`s die dan zelfs van het andere geslacht blijken te zijn xD haha niet datut uitmaakt :wink:

@sherman
na al die jaren weet je tog wel na een nakkie oft goeie is? :stoned:
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#6
En daar zijn we weer :rockband:

Heb gister niet al die lijnen naar binnen gewerkt maar om eens te proberen 2 redelijke mes puntjes.. puur om eens te kijken wat t zou doen, had eigenlijk niet eens verwacht dat ik er iets van zou voelen, maar ik zit nu nog bekken te trekken zoals ellesdee op die foto :tearsofjoy:

verder helemaal geen klachten, geen brandende huid en geen smerige stank en geen vieze brandende smurrie op zweterige plekken, de pep lijkt me dus idd wel ok en ik had er waarschijnlijk teveel van gebruikt, al had ik toen ik deze thread had gemaakt ook 8 (nep) puma's op.. misschien dat die pillen gewoon nog kutter waren als ik dacht.. mocht je de volgende exact dezelfde pillen tegen komen (o.a. erg zwak gedrukt en vallen al bijna uit elkaar als je m breekt) niet kopen of eerst laten testen

fotos gewst -

psychopsychedelic zei:
@sherman
na al die jaren weet je tog wel na een nakkie oft goeie is? :stoned:
Klik om te vergroten...

das juist lastiger, je kan er steeds slechter tegen je wordt vooral sneller para en dan is t soms lastig om voor jezelf uit te maken of t tussen je oren zit of dat je rotzooi heb zitten gebruiken
sowieso kon ik vroeger veel meer hebben en was ook een stuk fitter.. kameraden van me hebben t zelfde, eentje is onlangs gestopt omdat ie er helemaal niet meer tegen kon.. maar goed, t beste is gewoon om die troep helemaal niet meer te gebruiken dan hoef je jezelf ook niet druk te maken om wat je gebruikt (maar dat zeg ik de afgelopen 4 jaar al tegen mezelf)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kijk aan. Volgende keer dus wat minder pep door je neus laten gaan en pillen testen is altijd verstandig ja.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sherman zei:
Ik wou er nou net weer aan gaan vanavond.. van dat klontje pasta dat ik eerder liet zien kwamen nog wat beste lijnen :rock:

http://img383.imageshack.us/my.php?imag ... 079bg7.jpg
Klik om te vergroten...

Jesus wat een lijnen. Geen wonder dat je daar paranoia van wordt. :P
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#9
haha jaa zeker die onderste,, daar legik er 3 uit ofzo, soms wel meer :rock: :tearsofjoy:
S
StonebootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Debris zei:
Frikandellen kun je tenminste eten, paranoia niet!
Klik om te vergroten...

Hehe wat een lol hier XD :grin:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#11
en als je nagaat dat die lijnen niet eens goed versneden zijn.. :confused:

ciao
D
DrPepperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pak eens een borrelglaasje en doe daar chloor (bleekwater) in en gooi er dan een mespuntje van die "speed" in. Lost het helemaal op dan zou het iig gewoon goede kwaliteit speed moeten zijn. blijft er een bezinksel over dan kun je eens gaan twijfelen over de samenstelling ervan.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrPepper zei:
Pak eens een borrelglaasje en doe daar chloor (bleekwater) in en gooi er dan een mespuntje van die "speed" in. Lost het helemaal op dan zou het iig gewoon goede kwaliteit speed moeten zijn. blijft er een bezinksel over dan kun je eens gaan twijfelen over de samenstelling ervan.
Klik om te vergroten...

bron? :stoned:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Er wordt wel heel kinderachtig geageerd op dit topic. Best jammer, want de TS is een van de weinige die gewoon hun vraag neerzetten en wachten op antwoord.

Dat hij er mee geëxperimenteerd heeft om te kunnen kijken wat het allemaal doet zou ik ook doen. Het niet stoer vinden van onderzoekend gedrag is écht het kinderachtigst.

Dus de schoolplein sfeer kan nu wel staken. :sunglasses:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#15
pillen die uit elkaar vallen zijn chill, minder bindmiddel (das niet goed voor je)

- wij hadden hier ook een keer speed met meth erdoorheen, 1 lijntje, 2 dagen wakker en parraa
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
zommes zei:
Er wordt wel heel kinderachtig geageerd op dit topic. Best jammer, want de TS is een van de weinige die gewoon hun vraag neerzetten en wachten op antwoord.

Dat hij er mee geëxperimenteerd heeft om te kunnen kijken wat het allemaal doet zou ik ook doen. Het niet stoer vinden van onderzoekend gedrag is écht het kinderachtigst.

Dus de schoolplein sfeer kan nu wel staken. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Bedankt :)

om nog ff terug te komen op t verhaal, eigenschappen waren niet allemaal van mezelf maar ook wat andere was opgevallen die t gebruikt hadden en er staan idd ook eigenschappen tussen die normaal zijn of lijken, ik heb ongeveer opgenoemd wat het spul in totaal doet, en t lijkt me dat t een mixje is van goedjes dus uiteraard zal het ook de eigenschappen hebben van spul dat wel goed is, maar de laatste punten en vooral degene in caps lijkt me toch niet normaal. De dealer waar ik vroeger veel van kocht daar kom ik al eeuwen niet meer, dit spul kwam bij iemand anders weg maar t lijkt precies dezelfde eigenschappen te hebben ..

wat me overigens ook wel eens is opgevallen bij iemand anders die t gebruikt had was toen ie zn haar had gewassen en zn haar inmiddels wel weer droog was er allemaal glittertjes in zn haar zat wat volgens mij uitgezweet is of op t water tijdens de douche is afgekomen zoals ik al zei trekt t spul naar vochtige plekken daardom komt t ook de hele tijd in je keel enzo, en krijg je hele tijd vieze roggels.. toen ik er eens een heb uitgespuugd lag er dus een week later nog een glimmende kring en van alles maak ik me over deze eigenschappen toch wel t meest zorgen alsof er een laagje is achter gebleven en waarmee ik ook doelde met dat t in wondjes kwam als dit in je bloed zit en je heb een wondje zou er dan ook zo'n laagje mogelijke hars ofzo over zo'n wondje komen te liggen wat je er met de douche dan zo weer afspoelt .. heb trouwens ook t idee dat t spul of iig een samenstelling ervan naar je ogen trekt aangezien die ook vochtig zijn ogen worden beetje branderig en ook bij wat je uit traant lijkt zo'n glimmend laagje te zitten wat hard wordt

zou kunsthars in je bloed terecht kunnen komen zo ja, wat zouden de gevolgen kunnen zijn aan gevaar, en hoe zou je t af kunnen breken? wat een andere kameraad me had gezegd na gebruik van deze is dat ie ook veel jeuk had en er dus een brandend laagje zn huid uit kwam op sommige plekken, zou dat evt. ook nog zoutzuur kunnen zijn? dat pep branderig is dat weet ik maar zover ik weet kristalliseerd pep vooral als je t uitzweet ..

tis absoluut niet mn bedoeling iets te verkopen of verspreiden o.i.d. maar ik zou wel eens een heel klein beetje van dit spul willen opsturen naar iemand die t serieus kan testen of laten testen er zitten hier in de buurt helaas geen inlever punten.. ik stuur t maar naar 1 persoon en t liefst naar een mod.. msn vereist, dus pb me ff msn zodat we daar de rest kunnen regelen
B
BlizyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sherman zei:
Ik heb mn speed wel eens laten testen toen was t 70% speed en 30% rest, en wat die 30% was konden ze me niet vertellen dus dat zou van alles geweest kunnen zijn .. volgens mij schiet ik met al die tests niks op, binnekort zelf maar weer eens wat experimentjes doen, iemand nog ideetjes?
Klik om te vergroten...

ik zag laatst in de smart shop (Fullmoon) drugs testen liggen.
dunno if they actually work, but you could give it a try.
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blizy zei:
Sherman zei:
Ik heb mn speed wel eens laten testen toen was t 70% speed en 30% rest, en wat die 30% was konden ze me niet vertellen dus dat zou van alles geweest kunnen zijn .. volgens mij schiet ik met al die tests niks op, binnekort zelf maar weer eens wat experimentjes doen, iemand nog ideetjes?
Klik om te vergroten...

ik zag laatst in de smart shop (Fullmoon) drugs testen liggen.
dunno if they actually work, but you could give it a try.
Klik om te vergroten...

Ja klopt, heb ze ook al regelmatig gezien.. erg prijzig en ze kijken alleen of de bekende stoffen aanwezig zijn.. en er wordt duidelijk bij gezegd dat de test resultaten geen zekerheid bieden voor veilige drugs .. anyways ben er weer vanaf gister aan (nog niet geslapen) voel me vrij helder en fit en ik heb een advies van iemand opgevolgd, namelijk veel melk drinken dit zou de zuurgraag in je lichaam omlaag brengen.. tot nu toe weer nergens last van, weet ook niet of ik alles uitgezweet heb maar meestal komt bij mij de paranoia pas bij t uitzweten van dat spul en de ontiegelijke stank en vaak jeuk die dit met zich mee brengt.. maar goed, we zullen zien.. iig bedankt voor de tip :)
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
psychopsychedelic zei:
het hoogste is 78% amfetamine en de 22% sulfaat (om het in poedervorm te krijgen) dus je hebt 8% ..?

dat je dat na 15 jaar zelf niet achter bent gekomen man :confused:

nooit research gedaan ofzo??
Klik om te vergroten...

idd nooit research gedaan, sowieso in mn begin periode van gebruik was er nog amper internet en toen t op gang kwam hadden we t nog niet meteen en was er denk ik ook nog niet echt veel te vinden over drugs laat staan forums etc. later ook nooit echt interesse gehad in hoe drugs gemaakt wordt, ik vreet/snuif t op en zie achteraf wel hoe goed of slecht t was :)

Maar het is niet zo dat ik altijd dezelfde kwaliteit mee krijg.. ik had nog wat van die pasta over tis inmiddels zo'n 10 dagen oud (en slecht bewaard in portomonee), die dampende geuren die eraf leken te komen zijn weg en t ruikt eigenlijk nog amper en t is hard geworden, zo hard dat de brokjes die je ziet op de laatste foto nog te hard zijn om fijn met een bankpas aan te pakken, t voelt een beetje aan als gips ..


-fotos gewist-

heb ondertussen ook een brokje in een glas water gegooid en dat wat fijn gestampt en t lijkt helemaal op te lossen, zou kunsthars/gips dat ook doen (helaas niks bij de hand)? ..
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Smijt 't dan weg man, 't is maar speed. Geen coke van 50€/g.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."