Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEigenschappen die me niet normaal lijken

Eigenschappen die me niet normaal lijken

58 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sherman zei:
dzN zei:
haha let niet op haar , ze geeft toch altijd alleen maar commentaar :grin:
Klik om te vergroten...

Ellesdee zei:
haha :grin: mooi dit
Klik om te vergroten...

Dat jij laat zien dat je t denkvermogen van een frikandel heb en er daarnaast ook nog eens uit ziet alsof je er elke dag wel 10 lust? dan liever para en/of echt stom genoeg om speed op wonden te smeren :grin:

overigens, kleine tip voor ellesdee, als je bent blijven hangen kun je er wel weer uitkomen door meer lsd te gebruiken, en goed bij jezelf nagaan waardoor je de vorige keer bent blijven hangen je denkwijze te veranderen en hopelijk kom je deze keer weer fris en fruitig uit je trip ipv kats in de war en de wereld om je heen niet meer snappend.. maar goed, t kan natuurlijk ook zijn dat je gewoon al niet spoorde bij je geboorte, in dat geval kun je maar beter van de acid afblijven.. als je conversaties op t internet al niet kan volgen waarbij je alles tig keer kan teruglezen en dagen de tijd heb met een antwoord te komen wil ik eigenlijk al niet eens weten wat voor een koe jij bent in real life ..

anyways, de mensen die wel het vermogen hadden iets toe te voegen aan deze thread, bedankt :)

zal binnekort eens sterk minder gebruiken en dan eens zien hoe t valt :)
Klik om te vergroten...

Jij moet echt van de drugs afblijven :stoned:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verkoos para hoor, beter lezen...


En een tip voor op fora: Je eerste 200 posts zorgvuldig maken, daarna kun je los gaan. :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Debris zei:
Zou wel leuk zijn ja, Ellesdee?
Klik om te vergroten...
Vind ik wel een goed plan :beer:

En verder
Sherman
tomz0r zei:
Jij moet echt van de drugs afblijven :stoned:
Klik om te vergroten...
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wou er nou net weer aan gaan vanavond.. van dat klontje pasta dat ik eerder liet zien kwamen nog wat beste lijnen :rock:

fotos gewist -
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5


lekker para worden

:rock:
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
EPIC WIN topic xD
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7


Para Pep Terror


jwt
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
:xtc: HARDCORE :grin: wie is dat
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoi,

Ik heb al een aantal keren een goedje gebruikt in pasta vorm met rare eigenschappen t zou speed moeten zijn of in ieder geval een combi met.

1: t stinkt enorm er lijken zelfs dampen af te komen waarvan je een loopneus krijgt
2: je wordt er enorm para en nerveus van
3: t lijkt zichtbaar naar je handen te trekken na gebruik
4: t stinkt ook enorm na gebruik
5: t trekt vocht aan en droogt je uit (kauwgom wordt er ook erg droog van)
6: t legt een brandend kleverig laagje over je huid vooral bij zweterige plekken
7: hartkloppingen/trekt spieren strak
8: verdovend, wondjes lijken snel dicht te gaan maar als je er de douche op zet doen ze na een paar seconde toch pijn, alsof je het spul eraf spoelt o.i.d.
9: ook heb ik t idee dat je zelf gaat dampen en je omgeving bijna stoned wordt en ook jeuk krijgt
10: onderhuidse rode vlekken
11: T BLIJFT MAAR TERUG KOMEN IN JE SLIJM/SPEEKSEL, HEB EENS EEN KEER BIJ ONS IN DE TUIN GESPUUGD EN EEN WEEK LATER LAG ER NOG EEN KRING, GLIMMEND ALS EEN SLAKKENSPOOR

SOMMIGE van deze dingen lijken me niet normaal

zelf dacht ik sinds ik een paar dagen geleden heb zitten googlen aan een soort van kunsthars al dan niet gemengd met speed.. dit spul kwam absoluut niet bij een normale dealer vandaan maar iemand die goed ziek was en volgens sommige een erge sadist .. ik zou dus ook niet raar opkijken als er vergif doorheen zat, de kenmerken van in aanrakin komen met kunsthars lijken er verdacht veel op
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mijn idee: niet meer bij die gast gaan halen dan he.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat is geen pep. Ik weet niet wat het wel is, maar het is zeker geen pep.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel van je "eigenschappen" komen toch wel overeen met de effecten van speed hoor. Even laten testen zou ik zeggen, dan weet je het. :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen.
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
voor grote mensen? Ik gebruik al zo'n 14/15 jaar harddrugs ik ben zelf bijna 30..

ik smeer t niet op kauwgom en ik smeer t niet op wondjes, t zijn eigenschappen tijdens gebruik..

Ik heb mn speed wel eens laten testen toen was t 70% speed en 30% rest, en wat die 30% was konden ze me niet vertellen dus dat zou van alles geweest kunnen zijn .. volgens mij schiet ik met al die tests niks op, binnekort zelf maar weer eens wat experimentjes doen, iemand nog ideetjes?

eerst maar eens wat tests met alcohol en water
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ExceptionalInsight zei:
Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen.
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
S
ShermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen.
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

nou nou wat een lol.. over grote mensen/kleine kinderen gesproken .. onderbroeken lol all the way hier .. sowieso dope op wondjes of wonden smeren zou niet eens een raar idee zijn, reken maar dat coke wondjes/wonden aardig snel verdoofd .. stelletje kleuters hier :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sherman zei:
1: t stinkt enorm er lijken zelfs dampen af te komen waarvan je een loopneus krijgt
Speed stinkt, period.
2: je wordt er enorm para en nerveus van
"Je" of "ik"?
3: t lijkt zichtbaar naar je handen te trekken na gebruik
Hoe zie je dat? Krijg je er vlugge vingers van?
4: t stinkt ook enorm na gebruik
Na gebruik is het bij mij meestal niet meer terug te vinden, wat bedoel je?
5: t trekt vocht aan en droogt je uit (kauwgom wordt er ook erg droog van)
Aanmaak van speeksel wordt geremd, dus als je met een droge bek kauwt op iets droogs, dan word het.. je raadt het al, droog.
6: t legt een brandend kleverig laagje over je huid vooral bij zweterige plekken
Het is speed, dat vreet aan dingen, ja.
7: hartkloppingen/trekt spieren strak
Happens.. a lot.
8: verdovend, wondjes lijken snel dicht te gaan maar als je er de douche op zet doen ze na een paar seconde toch pijn, alsof je het spul eraf spoelt o.i.d.
Je krijgt een snelle stofwisseling, hoe dat met de genezing van wondjes gaat weet ik niet. Een beetje een verdovende werking ervaar ik altijd wel.
9: ook heb ik t idee dat je zelf gaat dampen en je omgeving bijna stoned wordt en ook jeuk krijgt
Dat je zelf gaat dampen? Wat?
10: onderhuidse rode vlekken
Gewoon een beetje irritatie? Kan gebeuren toch?
11: T BLIJFT MAAR TERUG KOMEN IN JE SLIJM/SPEEKSEL, HEB EENS EEN KEER BIJ ONS IN DE TUIN GESPUUGD EN EEN WEEK LATER LAG ER NOG EEN KRING, GLIMMEND ALS EEN SLAKKENSPOOR
Dit is het enige dat me vreemd lijkt.. daarentegen heb ik dit nooit zelf geprobeerd.
Klik om te vergroten...
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Volgens mij pak véél te veel speed en drink je te weinig water.
Met pep moet je rustig aan doen, dat gebruik je om te overleven niet om strak te staan (soms dan :grin:).
Af en toe ook eens je gezicht wassen, of als 't ff kan een douche pakken. 't Zweet eraf wassen, 't zijn tenslotte afvalstoffen. Al dat zweten is ook niet gezond voor de huid (-> Puisten).
Drink wat meer, dat je niet uitdroogt. Als de mond zo droog is is dat geen goed teken.
Slaap! Da's erg belangrijk, af en toe eens een dutje, of in ieder geval tot rust komen.
Dat je hart tekeer gaat heeft iedereen, dat is een eigenschap van speed. Daarom is sporten op speed ook zo ongezond.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sherman zei:
Ellesdee zei:
ExceptionalInsight zei:
Gast! Ik weet niet wat jij allemaal met je dope doet! Op kauwgom smeren? Op wondjes smeren? Blijf maar gewoon weg van drugs, ja? Dat is voor grote mensen.
Klik om te vergroten...
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

nou nou wat een lol.. over grote mensen/kleine kinderen gesproken .. onderbroeken lol all the way hier .. sowieso dope op wondjes of wonden smeren zou niet eens een raar idee zijn, reken maar dat coke wondjes/wonden aardig snel verdoofd .. stelletje kleuters hier :grin:
Klik om te vergroten...
yeah, goed plan, coke op je wondjes smeren :beer:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hahahahahaha! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."