#1
Heb wel altijd een chill gevoel als ik et beide gebruik, maar ik krijg het bekant niet naar binnen..
Een pilsje onder de pep vind ik niet echt lekker en ik zit ook meteen vol
Een pilsje onder de pep vind ik niet echt lekker en ik zit ook meteen vol
Heb nog nooit zo iets ergs meegemaakt 