Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"12 jaar geleden nam ik mijn eerste lijn. Ik heb sindsdien meerdere periodes van ongeveer 1,5 jaar ieder gehad waarin ik dagelijks gebruikte. Bij tijden een halve gram of meer, met waak-periodes van gemiddeld 3-4 dagen waarna ik meestal voor zo'n 12-16 uur in slaap viel om na het ontwaken weer te beginnen aan mijn 3-4 dagen wakker. Dit waren slopende tijden waarin mijn lichaam, geest en geweten me vaak in de steek lieten. Heb heel veel mensen pijn gedaan in die tijd, want mijn moraal was ver te zoeken!! Momenteel gebruik ik ca. 250 mg per doordeweekse dag en ik kan hier op gewoon eten en slapen. (wel met hulp van veel alcohol en weed) Ik slaap nu zo'n 6 uur per nacht doordeweeks, ben wel van vrijdagochtend t/m zondagmiddag wakker meestal. Het mooie van dit alles is: ik heb een huis, geweldige vriendin, genoeg centjes en ben correct met mijn sociale contacten en relaties... door jaren schade en schande heb ik dus een balans weten te vinden die me momenteel geen negatieve bijwerkingen geeft. En ik denk dat het gebruik van speed zoiezo veel minder slopend is voor je lichaam als je een dagelijks eet en slaapritme in stand weet te houden, zoals ik de laatste tijd doe... jammer dat de weed en alcohol dan weer zo slecht zijn See ya'll in hell"
"heel normaal hoor... bloedrukschommelingen, suikerspiegel in de war, momentje van zuurstofgebrek in de hersenen. Komop... iedere puber is weleens (bijna) flauw gevallen of duizelig geworden door te snel op te staan uit een stoel ofzo... soortgelijk idee is dat"
"voor mij is er niks mis met die combi.. de alcohol (en weed!!!) halen lekker de scherpe kantjes af van het hard gaan, beetje meer rust in mijn flikker. Buiten dat zuip ik met gemak iedereen onder de tafel wat me weer meer gratis drank op levert.."
"Een lichtroze gloed is idd een aanwijzing voor problemen tijdens de productie, de gloed zie je vaak in grotere hoeveelheden, maar niet duidelijk in bv een lijntje. Het is dus echt heel licht roze. Moet zeggen dat ik persoonlijk niet vind dat deze nou zo extreem veel erger brand, en hij doet zijn werk meestal prima... maar ik heb ook heel wat batches voorbij zien komen die met behulp van crepe-papier op de pasta, of andere manieren fel roze was gemaakt. Opzich zit je niet te wachten op een rode neus van de kleurstof, maar dat wil niet zeggen dat de kwaliteit niet uitstekend kan zijn."
"mijn advies: ga (gehurkt) zitten met je hoofd naar beneden zodat het bloed snel naar je hersenen kan stromen.... 5 seconden en je bent niet meer duizelig, kunt weer zien en gaat niet flauw vallen etc."