Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPepbommen maken ? The how to the tutorial.

Pepbommen maken ? The how to the tutorial.

114 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou ik neem maar 1 bommetje en daar laat ik het bij, anderen snuiven maar door en slikken maar door.

Komt ff hard aan, maar dan ga je wel lekker !!

Trouwens alles went hoor ...

Probeer maar is, zal je echt goed bevallen.

:wave:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ooh oke je houd het bij 1, dan is het nog wel enigzins te doen. Volgende week zaterdag een leuk feestje om het te proberen, Even lege Caps halen morgen :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
nou dat was wel even schrikken die eerste keer ... er werdt weinig gepimpt .....

:cry:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pimepen is een ding, neuken iets anders he, tegen mij moet je niet zeggen dat je niet goed kan vossen onder speed, ik heb die afgang al een keer gehad...
ps als je hem dan wel recht krijgt is het wel een toffe bedoeling ze :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze zijn niet duur maar je koopt er wel heel veel volgens mij.
Daarom ik neem maar 52 cappies per jaar, heb geen dozen nodig leek mij.

52x0,3= 15,6 gram op jaar basis, nou dat mogen we wel opvoeren of niet ?


Stonie word Speedy ....
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:
Klik om te vergroten...


hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:
Klik om te vergroten...


hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:
Klik om te vergroten...

ok ok :stoned: ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:
Klik om te vergroten...


hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:
Klik om te vergroten...

ok ok :stoned: ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P
Klik om te vergroten...

nee maar ik zeg toch dat ik een probleem heb met dingen doorslikken zoals vloei? hihi anders snuif ik liever hoor als ik geen capsule heb.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:
Klik om te vergroten...


hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

uch uch wel met goeie argumenten aankomen zetten hé! een aansteker blijft niet aan mijn vingers kleven van het zweet die schiet eerder weg... en als je heel kort haar heb kan je het niet per ongeluk in brand zetten :wink:
Klik om te vergroten...

ok ok :stoned: ben idd dom aant kwakken....maar wil maar zeggen bommetje maken is nie zo moelijk :P
Klik om te vergroten...

nee maar ik zeg toch dat ik een probleem heb met dingen doorslikken zoals vloei? hihi anders snuif ik liever hoor als ik geen capsule heb.
Klik om te vergroten...

kan me voorstellen dat het best ranzig is als ie blijft steken ofzo dan ja....
gelukkig nooit last van gehad...1 keer in het begin had ik m niet goed dichtgemaakt.....en das geen fijn gevoel in je strot :openmouth:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#10
vond het alleen wel grappig zon hele lange uitleg :P en verveel me hehehe
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vloei gewoon over eigen rand vouwen dan door de breedte, weer lengte en dan de breedte vouwen totdat je een mini vierkantje hebt. Zijn makkelijker door te slikken dan die caps
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#12
capsules lijkt me inderdaad beter als snuiven.
nog nooit aan gedacht.

en dat vloeitjes idee lijkt me niks. :wink:
© B.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie
Klik om te vergroten...
hmmm zo'n snuifbuisje kan je schoonmaken, trust me! gewoon lekker sopje, buisje er in, een pijperagen erdoorheen halen en schoon!

OT: capsules maken lijkt me wel wat, gebruik meestal zelf de vloeitjes maar vindt het irritant om door te slikken! krijg trouwens wel vreselijke trek in speed na het lezen van dit forum!! maar zit nog op me werk.
en niets in huis dus ...........dat wordt een bakkie koffie straks en dan me mand in.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
wat is slechter, 3x 1 vloetjes/capsules met 0,3 gram slikken, of 3x 0,3 gram snuiven (op n avond)

en kan je trouwens ook sos slikken? en merk je het anders bij slikken dan als je snuift?

thankss

(en kan je na een gram pep verdeeld over n avond wel slapen, ja tog?)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
sos slikken weet ik niet, maar moet wel kunnen inprinsiepe... die bolletjes slikkers krijgen ook een overdosis als er eentje kapot gaat toch :)
Ik kan wel slapen met pep op maar dan moet je het wel echt willen, en anders kan je altijd nog een leuke meid zoeken of je rechterhand natuurlijk :mrgreen:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zonde van je sos, de werking is een stuk minder. Het is beter voor je neus om je pep in bommetjes te gooien, als het geen maagklachten opleverd zou ik daarvoor gaan.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja dat wel, maar voor je maag is pep ook niet alles. Je zou het eigenlijk moeten spuiten :mrgreen: maar mij niet gezien daar :P
T
Tedere tronikaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ok, snuiven is slecht voor de slijmvliezen, (en eigenlijk voor heel je neus en keel), maar als je het slikt, zou je normaal gezien toch minder effect moeten voelen, net als wanneer je coke slikt. de maag neemt gewoon minder werkzame stoffen op, dan het slijmvlies.
En dan vergeet je volgens mij nog het belangrijkste aspect (voor mij althans), het rituele van het snitsen, het is gewoon fijn en relax. Voorbeeld ik zit hier nu "rustig" aan men laptopje, spiegeltje met dunne lijntjes ernaast, en dan gewoon af en toe,...Snits, haaaaa. Als ik nu gewoon daarstraks een capje gevuld had en doorgeslikt, tja, dan zat ik hier nu waarschijnlijk even vrolijk, en blij, maar zonder dat extraatje dat het kappen, mooie lijntjes maken,... ritueel met zich meebrengt. Ook de romantiek van een goor toilet in een of ander overvol cafe, terwijl een of andere zatlap op de deur van je hokje staat te bonken, lekker rustig kappen, snuiven, en dan met een grote glimlach en een druppel aan je neus buitenwandelen.

idee, maak een bommetje, en breng het anaal in, gaat wel even branden, denk ik, maar zou wel super hard in moeten slaan.

Groetjes Koen,
M'n spiegeltje lonkt weeral.:wink:
s
speedkillsLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind ook de werking van snuiven of slikken verschillend.
van snuiven wordt ik veel actiever, lijkt het wel.
Een bommetje heeft ook z'n charme :)
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien een domme vraag, maar wordt je maagwand niet enorm aangetast door het slikken van bommen? Ik had namelijk toen ik eens bommetjes ging proberen zon enorm last van mn maag in de daaropvolgende week..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."