Ok, snuiven is slecht voor de slijmvliezen, (en eigenlijk voor heel je neus en keel), maar als je het slikt, zou je normaal gezien toch minder effect moeten voelen, net als wanneer je coke slikt. de maag neemt gewoon minder werkzame stoffen op, dan het slijmvlies.
En dan vergeet je volgens mij nog het belangrijkste aspect (voor mij althans), het rituele van het snitsen, het is gewoon fijn en relax. Voorbeeld ik zit hier nu "rustig" aan men laptopje, spiegeltje met dunne lijntjes ernaast, en dan gewoon af en toe,...Snits, haaaaa. Als ik nu gewoon daarstraks een capje gevuld had en doorgeslikt, tja, dan zat ik hier nu waarschijnlijk even vrolijk, en blij, maar zonder dat extraatje dat het kappen, mooie lijntjes maken,... ritueel met zich meebrengt. Ook de romantiek van een goor toilet in een of ander overvol cafe, terwijl een of andere zatlap op de deur van je hokje staat te bonken, lekker rustig kappen, snuiven, en dan met een grote glimlach en een druppel aan je neus buitenwandelen.
idee, maak een bommetje, en breng het anaal in, gaat wel even branden, denk ik, maar zou wel super hard in moeten slaan.
Groetjes Koen,
M'n spiegeltje lonkt weeral.
![:wink:]()