#1
ken doorgesnove poederzoekers die serieus t weekend beginnen met bommetje gram, nakkie en opla lekker inkomen, haha nouja, hoe gewend dan ook, ze gaan tog altijd wel weer kkr hard 


Vrouwtje_Amsterdam zei:Capsule is chill maar ik moet zeggen dat als je ze voor langere tijd meeneemt in je broekzak, en het een beetje warm is dat ze dan lichtelijk smelten. Als je bommetjes meeneemt vind ik het persoonlijk dan fijner in een vloeitje omdat niet kan smelten.![]()
Vrouwtje_Amsterdam zei:Capsule is chill maar ik moet zeggen dat als je ze voor langere tijd meeneemt in je broekzak, en het een beetje warm is dat ze dan lichtelijk smelten. Als je bommetjes meeneemt vind ik het persoonlijk dan fijner in een vloeitje omdat niet kan smelten.![]()

lysergine25 zei:Zo net even 134 mg afgewogen en een capsule gevult, na 10 uur rijden, 800 lange kilometers, 16 verschillende pep tests en de meest beledigende uitslagen, en 2 maanden lobbieen tussen de 100 den opscheppers te hebben moeten aanhoren. Ik kan ik nu met 99% zekerheid zeggen dat ik eindelijk als beloning voor mijn ijzeren geduld, 70% brandschone heerlijke natte witte homogene normale pep heb mogen kopen. De geur trok dwars door de vacuum zak heen, open maken en proeven was overbodig. Gelukkig maar, want vlak voor dat ik de stad uitreed werd ik onderworpen aan een 100% controle.

Tedere tronika zei:Ok, snuiven is slecht voor de slijmvliezen, (en eigenlijk voor heel je neus en keel), maar als je het slikt, zou je normaal gezien toch minder effect moeten voelen, net als wanneer je coke slikt. de maag neemt gewoon minder werkzame stoffen op, dan het slijmvlies.
En dan vergeet je volgens mij nog het belangrijkste aspect (voor mij althans), het rituele van het snitsen, het is gewoon fijn en relax. Voorbeeld ik zit hier nu "rustig" aan men laptopje, spiegeltje met dunne lijntjes ernaast, en dan gewoon af en toe,...Snits, haaaaa. Als ik nu gewoon daarstraks een capje gevuld had en doorgeslikt, tja, dan zat ik hier nu waarschijnlijk even vrolijk, en blij, maar zonder dat extraatje dat het kappen, mooie lijntjes maken,... ritueel met zich meebrengt. Ook de romantiek van een goor toilet in een of ander overvol cafe, terwijl een of andere zatlap op de deur van je hokje staat te bonken, lekker rustig kappen, snuiven, en dan met een grote glimlach en een druppel aan je neus buitenwandelen.
idee, maak een bommetje, en breng het anaal in, gaat wel even branden, denk ik, maar zou wel super hard in moeten slaan.
Groetjes Koen,
M'n spiegeltje lonkt weeral.![]()
carluccio zei:Hoi,
Ikzelf ben een zaakvoerder uit Belgie. De werkdruk is soms onwaarschijnlijk hoog, ik heb dus al heel wat "amfetaminederivaten" gebruikt, onder doktersvoorschrift wel te verstaan.
Het is dus hoog tijd dat iemand mij aan iets kan helpen dat me door zware weekends en korte nachten jaagt.
Weet iemand raad? ik zou je héél "dankbaar" zijn!
carluccio zei:Hoi,
Ikzelf ben een zaakvoerder uit Belgie. De werkdruk is soms onwaarschijnlijk hoog, ik heb dus al heel wat "amfetaminederivaten" gebruikt, onder doktersvoorschrift wel te verstaan.
Het is dus hoog tijd dat iemand mij aan iets kan helpen dat me door zware weekends en korte nachten jaagt.
Weet iemand raad? ik zou je héél "dankbaar" zijn!
lysergine25 zei:LOL ze liggen voor me samnegesmolten 500 mg ... wil jij ze uitelkaar trekken ?
![]()
Nee serieus ik denk dat de 4FMP nog prima is, misschien openmaken en hervullen ....
Of allebei in 1 x nemen ?
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."