#1
ik vind persoonlijk bommetje van vloeitje makkelijker te maken en zoizo even effectief

neem de cappies nooit voor het slapen.



het is tijd om te snuivuh snuivuh!DreamWeaver zei:En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde!![]()
Safire zei:Ik heb nu een aantal keer bommetjes genomen en vind het maar vaag.. Of ik voel er vrijwel niets van óf ik ben ontzettend leip & van de wereld.. Iemand enig idee hoe dit kan? En nee, het heeft niet te maken met verschil in hoeveelheid :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."