Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPepbommen maken ? The how to the tutorial.

Pepbommen maken ? The how to the tutorial.

114 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik vind persoonlijk bommetje van vloeitje makkelijker te maken en zoizo even effectief
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
nou waarop jaloers zijn ??

Ik neem nu niets, ik ga lekker slapen morgen geld verdienen en pas volgend weekend mijzelf vol proppen met lekkere dopesoorten.

Doei doei.

Stonie
^
^_^Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Niet allemaal :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik dacht dat hij met pimpen neuken bedoelde ...

en vossen is ook neuken stonie... :wave:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Die tutorial.. iedereen weet toch hoe men een capsule met speed moet vullen? :openmouth:

neem de cappies nooit voor het slapen.
Klik om te vergroten...

Leuk om te weten. :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Iedereen weet het maar fotootjes zijn leuk.
En niet iedereen is er precies van op de hoogte hoor, ik was dat ook niet.

Kijk jullie diehards weten alles ..

:hearteyes:
p
pitbullspikeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
re

Is zeer goede tutorial vind ik mooi uitgebeeld hoe je het moet doen met fotoke er zouden meer moeten zijn vind ik over hoe gebruiken.Iedereen zegt wel van jaaah we weten dawel maar ik ben er zeker van dat er altijd mensen zijn die wel eens gaan twijfelen.Beter van een tutorial even te doorlezen dan domme dingen doen dieje wel eens zuur kunnen opbrengen.Zeer mooi gedaan vind ik :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een capsule openen, vullen en terug sluiten is inderdaad wel erg ingewikkeld. :wink:
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#10
haha ik doe het net op hetzelfde manier!
Alleen klote dat men capsules altijd zo rap op zijn... :)
net zoals men poeder dat er nu ook weer bekan door is.

Maar ik vind het idd ook de beste manier om het in te nemen!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
haha Ruud hoevbeel cappies gaan er doorheen dan bij u ?

52 weken per jaar ?

52 x 3 ?

52 x5 ?

Groet

Stonie
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ergens rond de 200 per jaar mss wat meer of wat minder, hangt ook van de sterkte van het spul af.

Tja, zo gaat dat hé eens je al effe bezig bent :grin:
En het moet toch macheren vind ik niet soms ?? :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BOMMETJES/CAPSULES = VEEL BETER DAN SNUIVEN...

veel lekkerder rush, langer high, geen pijn in't neusje.

TOP TIP STONIE!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik blijf erbij, snuiven is lekkerder. :smoke:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jazeker, ik sluit me bij Saivy aan! Het is even doorbijten, maar het went. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik doe er 10 secondes over om een cappie te vullen.


Ik moet wel eerlijk toegeven dat alles dan klaar ligt, maar dat ligt het hier altijd.


:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#17
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd snuiven is veel lekkerder, je zegt dat snuiven slecht is voor je slijmvlies. nou een bommetje is lekker goed voor je maag wou je zeggen :grin:

en waarom cappies nemen als je ook gewoon een bommetje van vloei kan maken?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamWeaver zei:
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
Klik om te vergroten...
het is tijd om te snuivuh snuivuh!

l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Safire zei:
Ik heb nu een aantal keer bommetjes genomen en vind het maar vaag.. Of ik voel er vrijwel niets van óf ik ben ontzettend leip & van de wereld.. Iemand enig idee hoe dit kan? En nee, het heeft niet te maken met verschil in hoeveelheid :P
Klik om te vergroten...

Dan moet het je resistentie zijn, als je 1x per week een bommetje neemt van 0,3 dan voel je hem op zijn best.

Ga je meer nemen dan moet je dikkere bommen bouwen wil je nog iets voelen.

Dus de hoeveelheid , tolerantie, en de inhoud van je maag spelen wel een part dacht ik zo.

Stonie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."