Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPepbommen maken ? The how to the tutorial.

Pepbommen maken ? The how to the tutorial.

114 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik begin ondertussen groen te zien van jaloezie... :grin:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
grr al die pep voorbij zien komen!!! ik wil ook!!!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Phreakingout zei:
Maar toch, snuiven heeft zoals ik al zei ook zijn mooie kanten.. :grin:
Klik om te vergroten...

Precies, daarom maak ik ook nooit bommetjes. :wave:
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#4
Saivy zei:
Fat Freddy's cat zei:
Moon zei:
Waarom doe je de pep in capsules?
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door.
Klik om te vergroten...



idd onzin die capsules, vloeitje is veel simpeler en slikt even gemakkelijk door... Wie zit er nou met capsules te klooien om pep in te doen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat is meer stijlvol. :smoke:
Klik om te vergroten...


wahaha, die junks worden gekker en gekker :mrgreen:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fat Freddy's cat zei:
Saivy zei:
Fat Freddy's cat zei:
Moon zei:
Waarom doe je de pep in capsules?
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door.
Klik om te vergroten...



idd onzin die capsules, vloeitje is veel simpeler en slikt even gemakkelijk door... Wie zit er nou met capsules te klooien om pep in te doen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Dat is meer stijlvol. :smoke:
Klik om te vergroten...


wahaha, die junks worden gekker en gekker :mrgreen:
Klik om te vergroten...

nee inventiever... :hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie
Klik om te vergroten...

en nog stiekum ook
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Let us drop da bomba !!!



:hearteyes:
x
xcrementLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Van snuifbuisjes kan je de meest vreselijke ziektes oplopen ... wisten jullie dat al ?

Hepatitus C is geen lieverdje.

Stonie
Klik om te vergroten...
briefje is ook echt een vetzakkerij, hoeveel mensen dat dat niet in hun handen die weetikveel waar hebben gezeten en vol bacteriën hangen, hebben gehad?!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
23 uur nonstop op 1 bom ....

Can it be true ... !!
l
lj_bobLid
01-01-2024, 00:00
#10
vet, ik moet ook weer aan pep zien te komen. Al een tijdje terug namelijk :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Net even een dikke uitsmijter naar binnen gegooit en dan ga ik zometeen even hazen zoeken met het hondje en dan gaan we rusten, ik hoop wat slaap te krijgen maar ik reklen er niet op.
rusten is liggen floaten warm worden en oogdruppels inweken.

Straks weer beuken !!

:wave:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lysergine heeft full-time vrij? Wat een leventje :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Full time vrij ?

Door de weeks werk ik ... de term beulen heeft niets met coke of speed te maken. We gaan ook niet jumpen, gewoon werken !!

6 dagen per week

:hearteyes:
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#14
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nou, ik houd het toch liever bij nasaal zoals Edje dat zo mooi kan zeggen! :sunglasses:
B
BailLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb altijd het idee dat de capsules (zowel als de originele medicijnen) geregulierde afgave hebben. Beetje slap gevoel 24 uur lang dus.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gewoon lekker lepelen met de sleutel of een lekker lijntje leggen. Als ik thuis ben zal ik eens wat cappie´s halen en wat pasta in dumpen :)
l
lapzjenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vitamine C in het bommetje is niet slim

Vitamine C toevoegen is nogal dom, omdat dat de afbraak van de pep versnelt. Het is beter om je glaasje sinaasappelsap na je pep gebruik te nemen..
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Doodkapje zei:
richie87 zei:
stap 1 stop het speed in een vloetje en maak hem dicht.
stap 2 slik het vloetje te samen met het zojuist ingebrachte speed door.
bij vragen email naar [email protected] :rolleyes:
Klik om te vergroten...

jup vraag 1 :WAT TE DOEN ALS HET VLOEITJE IN DE KEEL BLIJF STEKEN???

hup vraag 2 : WAT TE DOEN ALS JE ONHANDIG BENT EN MEEST VAN DE TIJD AMPER EEN VLOEITJE ROND JE JOINT KRIJGT???

antwoord op beide vragen : EEN CAPSULE VULLEN EN INSLIKKEN; geen vloeitjes die aan mijn zweterige vingers blijven plakken en zo glad door de keel als een heet mes door boter :wink:
Klik om te vergroten...


hhhhhhhhhhh wat nou als je een joint aansteekt en perongeluk je haar in de fik zet ? :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."