Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPepbommen maken ? The how to the tutorial.

Pepbommen maken ? The how to the tutorial.

114 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
r
ruud128Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ergens rond de 200 per jaar mss wat meer of wat minder, hangt ook van de sterkte van het spul af.

Tja, zo gaat dat hé eens je al effe bezig bent :grin:
En het moet toch macheren vind ik niet soms ?? :wink:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
BOMMETJES/CAPSULES = VEEL BETER DAN SNUIVEN...

veel lekkerder rush, langer high, geen pijn in't neusje.

TOP TIP STONIE!!!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik blijf erbij, snuiven is lekkerder. :smoke:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jazeker, ik sluit me bij Saivy aan! Het is even doorbijten, maar het went. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik doe er 10 secondes over om een cappie te vullen.


Ik moet wel eerlijk toegeven dat alles dan klaar ligt, maar dat ligt het hier altijd.


:wave:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
idd snuiven is veel lekkerder, je zegt dat snuiven slecht is voor je slijmvlies. nou een bommetje is lekker goed voor je maag wou je zeggen :grin:

en waarom cappies nemen als je ook gewoon een bommetje van vloei kan maken?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#8
DreamWeaver zei:
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
Klik om te vergroten...
het is tijd om te snuivuh snuivuh!

D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
SperSIZEboon zei:
DreamWeaver zei:
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
Klik om te vergroten...
het is tijd om te snuivuh snuivuh!

*plaatje*
Klik om te vergroten...

Is dit waar ik denk dat het is? :wink:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#10
DreamWeaver zei:
SperSIZEboon zei:
DreamWeaver zei:
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
Klik om te vergroten...
het is tijd om te snuivuh snuivuh!

*plaatje*
Klik om te vergroten...

Is dit waar ik denk dat het is? :wink:
Klik om te vergroten...

Zorg dat je erbij bent,
In de Commune, in de Commune,
Zorg dat je erbij bent,
Lalalalalalalalalalalalala


OMG Dit gaat te Furrrrr, betrappen wij daar een communebewoner op kap-en snuifgebruik? :grin:
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Waarom doe je de pep in capsules?
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door. Geeft een capsule een ander effect of zo? Werkt het dan sneller. Dit is echt nieuw voor me, heb nog nooit iemand gezien die een capsule pep neemt :confused: Iedereen incl ikzelf snuift het en als er al eens een bommetje genomen wordt gaat het in een vloeitje. Wat een werk zeg zo'n capsule :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Moon zei:
Wat een werk zeg zo'n capsule :confused:
Klik om te vergroten...

Capsule openen, vullen en terug dichtdoen.. Ja echt veel werk. :openmouth:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Saivy zei:
Moon zei:
Wat een werk zeg zo'n capsule :confused:
Klik om te vergroten...

Capsule openen, vullen en terug dichtdoen.. Ja echt veel werk. :openmouth:
Klik om te vergroten...

:wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Moon zei:
Waarom doe je de pep in capsules?
Als ik een bommetje neem doe ik de pep altijd in een vloeitje en dat slik ik door. Geeft een capsule een ander effect of zo? Werkt het dan sneller. Dit is echt nieuw voor me, heb nog nooit iemand gezien die een capsule pep neemt :confused: Iedereen incl ikzelf snuift het en als er al eens een bommetje genomen wordt gaat het in een vloeitje. Wat een werk zeg zo'n capsule :confused:
Klik om te vergroten...

Een capsule slikt net wat fijner dan zo'n propje :sunglasses: Pure luxe dus :wave:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
DreamWeaver zei:
En het ritueel eromheen van een lijn leggen draagt ook bij aan de feestvreugde! :)
Klik om te vergroten...

jeezus nee!!! ik haat het hakken en openleggen en hakken en openleggen en hakken en lijnen maken... :grin: .

meestal doet m'n beste vriend dat voor me, en dan hoef ik alleen mijn dampkap maar te gebruiken om de handelwaar te verplaatsen (enkel dus hoef te snuiven) :smoke:

EN
een bommetje vul je lekker op voorhand thuis en neem je gewoon eender waar in. dat kan je met snuiven niet zo gemakkelijk. :wink:
veel lekkerder rush, langer high, geen pijn in't neusje, en geen snuifprobleem! ideaal wat wil iemand nog meer in het leven??? :wave:


TOP TIP STONIE!!!!!
s
scottyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ga zo maar ff een bommetje maken. deze troep brand als de tering in mijn neus. ik krijg er niet eens meer wat door. :angry:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
scotty zei:
ga zo maar ff een bommetje maken. deze troep brand als de tering in mijn neus. ik krijg er niet eens meer wat door. :angry:
Klik om te vergroten...

Mietje. :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
scotty zei:
ga zo maar ff een bommetje maken. deze troep brand als de tering in mijn neus. ik krijg er niet eens meer wat door. :angry:
Klik om te vergroten...

Maak je ze niet te groot anders ga je te hard ... max is 0,3 gram ....

@ Saivy,

:hearteyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doodkapje zei:
ideaal wat wil iemand nog meer in het leven??? :wave:
Klik om te vergroten...
Snuiven! :grin:


Anyways, morgen voor het eerst maar eens wat pep oraal innemen... uiteraard nadat ik een lijntje heb genomen :P
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb nu een aantal keer bommetjes genomen en vind het maar vaag.. Of ik voel er vrijwel niets van óf ik ben ontzettend leip & van de wereld.. Iemand enig idee hoe dit kan? En nee, het heeft niet te maken met verschil in hoeveelheid :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."