Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

106 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
succes, met hoop op weer een goed goedje :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
55% .....

:(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
:( -> zo slecht is het nou ook weer niet -> :)

geen cafeïne iig
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
55% .....

:(
Klik om te vergroten...
Aww, shame, waren de verwachtingen hoog?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wel D-amfetamine dus? Niet dat ze dat vermelden bij de uitslag, maar het verschil moet de echte dexjunk gelijk merken.. :hearteyes:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Naaah Bonie, 55% en geen andere shit is niets om je voor te schamen hoor :sunglasses:
Ik sprak vandaag nog met de testdude van het Entrepotdok in A'dam; zijn droevige tirade over de percentages van de afgelopen maanden maakte wel indruk op me. Het overgrote deel bestond uit samenstellingen van 3% amf/60% caff, dat soort verhalen. Waar gaat het heen...

Het zal wel niet, maar bestaat er (behalve door het te leren kennen en het te proberen) een manier om erachter te komen of je D-amf of gewone pep in handen hebt?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Misschien als je iemand kent met een gaschromatograaf.. Zo niet, veel proeven en onderscheid leren maken? :P
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
55% is zeker netjes, heeft je bron je wijsgemaakt dat het wel 70% is?
IK vraag me af wat er nog meer bij zit, aangezien het 0% cafeine is en of dat enige werking op het centrale zenuwstelsel heeft. Of was het nu zo dat ze stoffen welke het centrale zenuwstelsel beinvloeden altijd vermelden? Bij coke is dat namelijk wel zo.


p.s.
OffTopic:
Je zegt hier dat je via pm de onvrede wilde uitpraten? Het noemen van ,k*nker dit en loser dat, noem ik niet echt uitpraten hoor, maarja laten we het spreekwoordelijke 'zand er maar over gooien'.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is me verkocht als onbekend ( hij heeft afgeleerd getallen te noemen ) ik heb wel betaald voor 70% ..... niet voor 55% .

En dat is ook wat ik ga zeggen ... het moet beter !!

:hearteyes:
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#10
gelijk vragen naar spaarkaart en pinsysteem, dan zeg je jij bent goed bij! bzz
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
nee ik ga ontspannen .. ik kan nu eindelijk weer ontspannen.

:hearteyes:
d
diedjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zit al ongeveer een jaar op het forum te kijken en te lezen!
en sinds kort mij ook aangemeld. Nu heb ik zelf ook dex :sunglasses:
maar ik had een vraagje zou ook gewoon onder speed kunnen maar denk doe het hier
ik en een vrienden groep gaan naar het buiteland in de zomer :hearteyes:

nu woude wij dex meenemen en hadden we bedacht om porties van 100 mg
in flugel flesjes te doen! maar ik vraag me dan af hoe lang is dat houdbaar blijft het dan goed ?
want voor dat we op vakantie gaan vul ik dan de flesjes en dan moet minimaal een week goed blijven

ik zelf vond het wel een slim idee anders doe ik het in capsules maar als ze dat vinden
leggen ze de link gelijk met drugs flugel flesjes nog niet!

en aan iedereen teste die cafeine ballen!

gegroet hoop zelf veel te kunnen beteken op het forum
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#13
diedje zei:
.......als ze dat vinden leggen ze de link gelijk met drugs flugel flesjes nog niet!
Klik om te vergroten...
Haha, nee aan speed zullen ze niet meteen denken, maar wel aan drugs!!!

Flugelflesje = GHB :grin:
d
diedjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik zal mijn vraag even verduidelijken
ik bedoelde gewoon flugel flesje open dex erin
dop er op schudden dop dicht dan zie je er nix van dat het er in is
maar me vraag was hoe lang het dan houdbaar is!

dus bedoelde met vocht!
groeten
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Droog de de pep en vul een paar capsules.
Die vallen minder op dan een flesje.

Bonie
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kunt voor die vraag beter gewoon even een nieuw topic openen, dan krijgt het meer aandacht.

Ik denk overigens dat het wel goed zal blijven, ik kan dat echter nergens mee bevestigen.
Ik redeneerde als volgt:
De stof kan nergens heen. Amfetamine kwaliteit gaat vooral verloren door reactie met lucht en/of licht. Het enige wat ik zou kunnen bedenken waardoor het misschien niet goed zou kunnen gaan (let op het gebruik van bedenken, misschien en zou kunnen) is dat de chemische binding vervalt door een reden die ik niet weet.

Welk land ga je heen ?
d
diedjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
we gaan waarschijnlijk naar spanje!
maar ik vul gewoon een paar capsules
stuk veiliger! en we gaan met de bus dus moet goed komen

bedankt voor de reacties :mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je met de bus gaat gewoon zorgen dat er geen afdrukken opzitten en het ergens naast/voor/achter je stoel neerleggen. Mochten ze het dan vinden is het niet van jou.
d
diedjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
gewoon in medicijn bakje
dan in me toilet tas en dan in de koffer
dacht ik zelf :grin: heerlijk met 30 graden op het strand
bommetje van 150 mg heerlijke vakantie word het denk ik zo!

:hearteyes:
j
ja88Lid
01-01-2024, 00:00
#20
o gaan we met de bus diedje, wist ik niet :confused:
we moeten dan dus maar ff capsulles regelen :hearteyes:
doeg
:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."