Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

106 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hwhahwhaw ... ik krijg verontrustende PM tjes dat ik straks de politie thuis op bezoek krijg, dus bij deze een officiele waarschuwing voor de waaghalzen op dit forum en de meelezende politieagent.

Zuivere drugs is puur een hobby voor mij, ik haat dealers.
Ik haat heroine, ik haat wapens. Ik haat mensen die andere mensen uitbuiten voor geld en ik open deze topic alleen maar voor educatieve doeleinden. De bal weegt 5 gram en is voor eigen gebruik.

Mededeling:

Vraag mij niet per mail of per pm of ik je kan helpen met je eeuwige probleem dat je cafeine snuift. Je pep is op en je bent desperate, nou en ?
Laat mij met rust of ik ben gedwongen de moderator je gesmeek naar drugs te laten lezen waardoor je verbannen wordt.


Ik dank jullie voor de aandacht van deze boodschap.

Hoogachtend Stonie
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Duidelijke taal Stonie, you go! :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
Go you, pepslet! :hearteyes: :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Delirium zei:
Go you, pepslet! :hearteyes: :wink:
Klik om te vergroten...
:flushed: :P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
en wat is dan het nut van dit topic, behalve:

forumregels zei:
Wat we in ieder geval niet willen zien:
*Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Klik om te vergroten...

ik zie er de lol niet van in :confused:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#6
5 gram dex is niet overmatig en ik zie ook geen stoer gedrag eigenlijk...

Waarom is dit topic nuttig? Omdat Stonie mensen motiveert om hun drugs te testen.. dat levert minder gebullshit door dealers op en dus uiteindelijk een gezondere drugsscene..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Het levert hopelijk een grote groep gebnruikers op die meer kennis en meer mondigheid krijgen en hun dealer vaker serieus aankijken:

Waarom wegen pakjes altijd maar 0,8
Waarom is het altijd onzuiver ?
Wanneer ga je is echte pep inkopen voor ons ?

:mrgreen:

Ik haat drugsmisbruikers, een bommetje van 150 mg is pittig maar geen gram per dag ...

Lang leve internet informatie delen met anderen.

Groetjes


Stonie
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.

Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.

Maarja als je dat leuk vind, keep it up.


(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

:hearteyes:

:wave:

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
DonnieDark0 zei:
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

:hearteyes:

:wave:

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.
Klik om te vergroten...
(CAPSLOCK gebruik is hetzelfde als schreeuwende mensen. Men denk dat hoe harder ze schreeuwen, hoe meer gelijk ze hebben)

Nee ik heb nooit speed katers daar gebruik te weinig voor.

Mijn mening is stront voor jou en daar veeg je je reet mee af, haha veeg jij je reet met stront af dan? :) ik denk trouwens dat jij ouder bent dan mij.

Ik lees wel meer onzinnge topics dus voel je niet te vereerd... :grin:

Ik zei nog neem het niet te hoog op, dat is slecht voor je. Ik heb overigens niets over jou gezegd hoor, alleen over jouw topic en waar het op lijkt.

p.s. Meningen mogen altijd gegeven worden.
d
de_psychonautLid
01-01-2024, 00:00
#11
DonnieDark0 zei:
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.

Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.

Maarja als je dat leuk vind, keep it up.


(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)
Klik om te vergroten...

Structuur en duidelijkheid in zijn verhaal zijn af en toe ver te zoeken, maar wat toch wel duidelijk overkomt is dat hij pleit voor onversneden en pure drugs. Hij zou graag zien dat iedereen er zo over zou denken en dat de kut dealers eens oprotten. Dat vind ik toch wel vrij duidelijk overkomen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
@ de_psychonaut:

Kijk als iemand niet iets gestructueerds en duidelijk neer kan zetten is tot daar aan toe, dat kan de een nu eenmaal wel en de ander misschien iets minder.
Dat hij pleit voor onversneden en zo puur mogelijke drugs is helemaal niets mis mee, daar staat elke gebruiker achter neem ik aan.
Waar ik meer een probleem mee heb is dat zijn topics altijd zo'n "kijk mij eens" sfeer hebben en als iemand iets zegt wat niet klopt, hij ze gelijk textueel afmaakt of op een andere manier zijn eigen ego verrijkt.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Tja, ik denk dan toch ook dat het probleem meer jou ligt dan bij Stonie; zoals hij zelf al aangaf, je hoeft zijn posts niet te lezen....
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Daar heb je ook wel deels gelijk in, maar als niemand er wat van zegt heeft hij het zelf misschien niet eens door en veranderd het nooit. :)

Laten we maar on-topic door gaan hier. Ik heb mijn punt gemaakt en houdt me wel wat meer 'koest'.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#15
zal wel weer een weekje later worden, gezien de drukte bij de testcentra... :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
En zo is het maar net je hebt een knop op je scherm als je iemands posts nooit meer wil zien gebruik je die en als je dan toch gal gaat spugen dan vraag je om een ban.

Ik had je ook kunnen rapporteren bij een modje ouwe .. ik had gehoopt via pm je onvrede te kunnen uitspreken maar je bent en blijft een dweil van diarree. De volgende keer laat ik de modjes je gedrag ook gewoon veroordelen ik ga je de aandacht niet eens meer geven.


On Topic:

Vandaag is de dag van de uitslagen !!!

Om 13.30 Pm kunnen we bellen !!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
succes, met hoop op weer een goed goedje :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
55% .....

:(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#19
:( -> zo slecht is het nou ook weer niet -> :)

geen cafeïne iig
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
lysergine25 zei:
55% .....

:(
Klik om te vergroten...
Aww, shame, waren de verwachtingen hoog?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."