#1
Weer een probleem minder .....





Delirium zei:Go you, pepslet!![]()
![]()
forumregels zei:Wat we in ieder geval niet willen zien:
*Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?
(CAPSLOCK gebruik is hetzelfde als schreeuwende mensen. Men denk dat hoe harder ze schreeuwen, hoe meer gelijk ze hebben)lysergine25 zei:DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Donnie !!!heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?
JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....
![]()
WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.
DonnieDark0 zei:Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.
Maarja als je dat leuk vind, keep it up.
(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."