#1
55% is zeker netjes, heeft je bron je wijsgemaakt dat het wel 70% is?
IK vraag me af wat er nog meer bij zit, aangezien het 0% cafeine is en of dat enige werking op het centrale zenuwstelsel heeft. Of was het nu zo dat ze stoffen welke het centrale zenuwstelsel beinvloeden altijd vermelden? Bij coke is dat namelijk wel zo.
p.s.
OffTopic:
Je zegt hier dat je via pm de onvrede wilde uitpraten? Het noemen van ,k*nker dit en loser dat, noem ik niet echt uitpraten hoor, maarja laten we het spreekwoordelijke 'zand er maar over gooien'.
IK vraag me af wat er nog meer bij zit, aangezien het 0% cafeine is en of dat enige werking op het centrale zenuwstelsel heeft. Of was het nu zo dat ze stoffen welke het centrale zenuwstelsel beinvloeden altijd vermelden? Bij coke is dat namelijk wel zo.
p.s.
OffTopic:
Je zegt hier dat je via pm de onvrede wilde uitpraten? Het noemen van ,k*nker dit en loser dat, noem ik niet echt uitpraten hoor, maarja laten we het spreekwoordelijke 'zand er maar over gooien'.