Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

106 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga deze week ook een beetje dex naar de testservice in Eindhoven brengen. Ze kenden het daar niet, en waren heeeel erg benieuwd, of ik alsjeblieft een beetje wilden laten testen :rolleyes: Volgens de "geleerden"aldaar, zou Dex 4x zo potent moeten zijn dan gewone speed.(amfetamine) Dat zou dus betekenen dat je maar ¼ nodig hebt van wat je normaal neemt....Dus volgende week mijn uitslag :wink:

Hemi
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Even een borreltje erbij pakken ..... wel vloeibaar niet vloeibaar.

Voorlopig Armani geloof ik je niet fotos ?

:wave:

Of is je camera stuk ?

:wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Binnenkort ook wat dex,maar niet meer dan een grammetje.
Bommetjes van 50 mg waren al voldoende zei hij.

We zullen zien..
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Neus in de fik is vaste prik. :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou Lake meldt zich ook vrijwillig dus die hoort op plek 2:

Ik zit natuurlijk op Saivy te wachten de bikkstel der bikkstels ...

De goede oude Safire die nu al geruime tijd clean is cheappau !!

Die hoort wel op plek 3 we hadden vroeger de 3 ss'en ...

Ik mis er nog eentje .. :confused:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Die hoort wel op plek 3 we hadden vroeger de 3 ss'en ...
Klik om te vergroten...
Schutzstaffel?
S
Snelle RickLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hi

ik ben nieuw hier, vind dit wel een leuk topic !
En een erg mooi testresultaat !
Ik heb zelf op moment maarliefst 72 % spul ook getest.
Dit is ook Dex, en deze brand ook als een gek.
En de prijs is al helemaal uitstekend :)
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
lol... heb ook dex en het brand hellemaal niet in men neus :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voel een trend aankomen. Blauwe-driehoekige-mitsubishi style.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#10
55%??? Dat heb ik al in geen maanden meer gezien, zelfs niet iets dat in de buurt komt. Balen, maar toch niet echt heel slecht :wink:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
ze zeggen dat je dit soort pep eerst moet verzachten met manitol ...
Klik om te vergroten...

Vind ik persoonlijk onzin. Het effect is heerlijk! Ik ben niet zo'n speedfreak, maar dex kan ik echt WEL waarderen. Zeer lekker gevoel is dat!
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#12
succes, met hoop op weer een goed goedje :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
55% .....

:(
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#14
:( -> zo slecht is het nou ook weer niet -> :)

geen cafeïne iig
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
55% .....

:(
Klik om te vergroten...
Aww, shame, waren de verwachtingen hoog?
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel D-amfetamine dus? Niet dat ze dat vermelden bij de uitslag, maar het verschil moet de echte dexjunk gelijk merken.. :hearteyes:
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Naaah Bonie, 55% en geen andere shit is niets om je voor te schamen hoor :sunglasses:
Ik sprak vandaag nog met de testdude van het Entrepotdok in A'dam; zijn droevige tirade over de percentages van de afgelopen maanden maakte wel indruk op me. Het overgrote deel bestond uit samenstellingen van 3% amf/60% caff, dat soort verhalen. Waar gaat het heen...

Het zal wel niet, maar bestaat er (behalve door het te leren kennen en het te proberen) een manier om erachter te komen of je D-amf of gewone pep in handen hebt?
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kans dat je met de bus gecontroleerd word is klein en over vingerafdrukken moet je je geen zorgen maken :grin: voor zo'n beetje gaan ze heus geen vinderafdrukken nemen hoo :wink:
x
xtc4funLid
01-01-2024, 00:00
#19
valt mee die dex om eerlijk te zijn.

ik heb 10mg per stuk van de apotheek ivm met ADD.
als ik er 2 neem stuiter ik al goed, en bij 3 helemaal door het dolle heen....

en ik ben genoeg normale speed gewend.( minimaal 1 keer per week)

dexamfetamine van de apotheek is schijnbaar nog een stuk sterker?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kun je nagaan als je iedere ochtend 120 mg neemt ....dat zijn 12 pillen.

:mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."