Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

In the test bench .. The Ultimate Speed Dextro-Amfetamine

106 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mogen we die quoten ?



:hearteyes:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#2
lysergine25 zei:
mogen we die quoten ?



:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Dat mag altijd natuurlijk!

Maar mijn complimenten Stonie.. :grin:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Tyfus 3 Februari 2008 ....

Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....

Rustig opbouwen met 120 mg, dan de 2CB knoepert van 33 mg erachter aan voor stabiliteit tijdens de boost off, en om te voorkomen dat de tijdreiziger niet ontspoort 250 mics Draken Vlieg.

Happy New Year allemaal, wees alert, wees zuinig, deel niet teveel, en geniet als een echte JUNK van 2009 !!!!!

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Th basic racemic amphetamine consists of levo- and dextro-amphetamine. l-amphetamine is not considered as "fun" as d-amphetamine. 10 mg Adderall contains:

Dextro-amphetamine Saccharate- 2.5 mg;
Dextro-amphetamine Sulfate(USP)- 2.5 mg;
Racemic-amphetamine Aspartate- 2.5 mg;
Racemic-amphetamine Sulfate- 2.5 mg.

That's a total of 6.3 mg of the straight base amphetamine (excluding the salt weights). Dexedrine contains pure dextro-amphetamine and is considered more recreational by many.

Dextro-amphetamine dosages are about 2-3 times higher than that of meth, in my opinion. With little or no tolerance about 25mg oral (equally to about 30mg of Addrall) should give a decent buzz. But it doesn't last as long as meth due to the missing methyl-group which makes it easier for your body to break down the molecule. Common duration for amphetamine is about 6 hours.

You can't really compare dextro-amphetamine to street speed since you never know how pure or impure street-products are. You can't even be sure the stuff they sell you is meth or amphetamine rather than a substance like ephedrine or caffeine.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
Tyfus 3 Februari 2008 ....

Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....
Klik om te vergroten...

Gevonden??
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Vrijdag liggen er 3 samples bij de BrijderBoys ....

15 Januari hopelijk de enige echte uitslag van 70% anders pleeg ik zelfmoord en ga ik aan de heroine.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
3970 zei:
Gevonden??
Klik om te vergroten...

Het was meer een kwestie van mijn goed recht, ik heb recht op mijn medicijn net zoals de 300.00 Benzo junks in dit land.

:hearteyes:
m
magicalLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
Tyfus 3 Februari 2008 ....

Das een jaar terug, na 7 maanden drooglegging, ga ik vanavond de 'nieuwe' Dex batch maar is testen .....

Rustig opbouwen met 120 mg, dan de 2CB knoepert van 33 mg erachter aan voor stabiliteit tijdens de boost off, en om te voorkomen dat de tijdreiziger niet ontspoort 250 mics Draken Vlieg.

Happy New Year allemaal, wees alert, wees zuinig, deel niet teveel, en geniet als een echte JUNK van 2009 !!!!!

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Geniet ervan B! :hearteyes:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
Foto's? :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Beste Spietfreaks ....

Omdat onze jeugd het beste verdient ( niet bij mij gaan zeuren maar bij je eigen corrupteversijdende geldsluprpendekutdealer vragen want ik hou ALLES voor mezelf) en vooral in het oog van de volksgezondheid predik al maanden lang:

TESTEN DIE CAFEINE BALLEN .....

Testen kost tijd, op en neer rijden voor zogenaamde pure amfetamine samples. Waarom zoveel moeite doen ?!!!

Is 36% of 46% puur niet genoeg ?
Is 50 % amfetamine en 50% cafeine dan zo vies ...

Is er licht aan het einde van het leven ... JA

Er is altijd beter, tot je de max bereikt. Op merkingen van : Dan snuif je toch 2 x meer omdat je dan maar 35% pep hebt is dus ook zware lariekoek. Want dan betaal je ook 2 x zoveel en niemand verteld ons wat de overige 35% voor rotzooi is. Er wordt alleen verteld wat voor stimulerende psychoacteive stoffen in zitten. Manitol wordt dus niet vermeldt maar cafeine en paracetamol wel.

In the test bench:

Dextrro-Amfetamine 70% (vrij droog semi pasta dus bijna ideaal erg gunstig dus ) meurt goed naar klei oftewel pep. Voor de zekerheid maar 150 mg oraal genomen omdat 300 mg wel is een overload kon bezorgen op mijn rechts draaiende receptoren. Het effect was goed merkbaar ondanks dat ik de dag ervoor 300 mg 46% had genomen. Goed gegeten goed geslapen ....
Om het goed te voelen zou ik een weekje niets moeten nemen.
Voor het officiele gebeuren heb ik 3 x 100 mg afgeleverd op verschillende testcentras door het land. Ik heb de bal vacuum gezogen en in de vriezer gelegt bij de opa van mijn achter achter nichtje uit Zimbabwe.

In het testcentrum is mij ook nog is medegedeeld dat mdma samples voor gaan .. Schandalig dat ze die troep vooorrang geven, het zou gewoon op nummer volgorde moeten gaan.

Ok beste spietfreaks ... veel plezier vandaag met boenen, werken, surfen en rukken.

Stonie
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je maakt me aan het lachen, terwijl daar toch bar weinig reden voor is... doen niet veel mensen je na! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
hwhahwhaw ... ik krijg verontrustende PM tjes dat ik straks de politie thuis op bezoek krijg, dus bij deze een officiele waarschuwing voor de waaghalzen op dit forum en de meelezende politieagent.

Zuivere drugs is puur een hobby voor mij, ik haat dealers.
Ik haat heroine, ik haat wapens. Ik haat mensen die andere mensen uitbuiten voor geld en ik open deze topic alleen maar voor educatieve doeleinden. De bal weegt 5 gram en is voor eigen gebruik.

Mededeling:

Vraag mij niet per mail of per pm of ik je kan helpen met je eeuwige probleem dat je cafeine snuift. Je pep is op en je bent desperate, nou en ?
Laat mij met rust of ik ben gedwongen de moderator je gesmeek naar drugs te laten lezen waardoor je verbannen wordt.


Ik dank jullie voor de aandacht van deze boodschap.

Hoogachtend Stonie
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Duidelijke taal Stonie, you go! :wave:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#14
Go you, pepslet! :hearteyes: :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Delirium zei:
Go you, pepslet! :hearteyes: :wink:
Klik om te vergroten...
:flushed: :P
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
en wat is dan het nut van dit topic, behalve:

forumregels zei:
Wat we in ieder geval niet willen zien:
*Stoer gedrag mbt overmatig drugsgebruik
Klik om te vergroten...

ik zie er de lol niet van in :confused:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#17
5 gram dex is niet overmatig en ik zie ook geen stoer gedrag eigenlijk...

Waarom is dit topic nuttig? Omdat Stonie mensen motiveert om hun drugs te testen.. dat levert minder gebullshit door dealers op en dus uiteindelijk een gezondere drugsscene..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het levert hopelijk een grote groep gebnruikers op die meer kennis en meer mondigheid krijgen en hun dealer vaker serieus aankijken:

Waarom wegen pakjes altijd maar 0,8
Waarom is het altijd onzuiver ?
Wanneer ga je is echte pep inkopen voor ons ?

:mrgreen:

Ik haat drugsmisbruikers, een bommetje van 150 mg is pittig maar geen gram per dag ...

Lang leve internet informatie delen met anderen.

Groetjes


Stonie
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.

Het lijkt altijd op; kijk mij eens met mijn goede speed, 'dood aan dit of dat', grote niets zeggende teksten, jezelf goed vinden omdat je veel van een drug denkt te weten en nog wat meer onzinnig gebral.

Maarja als je dat leuk vind, keep it up.


(neem dit niet te hoog op, het is maar een mening)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
DonnieDark0 zei:
Ik vind die topics van jou altijd echt zo zinloos en onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Donnie !!! :kots: heb je weer is last van je speedkatertjhusss ?

JOUW menig is stront voor mij .... daar veeg ik me reet mee af ouwe ....

:hearteyes:

:wave:

WANT JE LEEST WEL AL MIJN TOPICS DUS ROT DAN GEWOON OP OF LEES ZE NIET MONGOOL.
HOU IN IEDER JE GEVAL JE PERSOONLIJKE MENING OVERMIJ VOOR JEZELF.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."