Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed: 1 of 2 neusgat(en)?

Speed: 1 of 2 neusgat(en)?

62 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
jullie hebben 2 neusgaten!!!!! :grin: :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
2! Altijd 2! Symmetrie neuroot ftw!
S
S-pietfriekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik doe het gewoon er tussenin, ik kies niet graag een kant :rolleyes:
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#4
S-pietfriek zei:
Ik doe het gewoon er tussenin, ik kies niet graag een kant :rolleyes:
Klik om te vergroten...
dat is balen, zou betekenen dat je geen tussenschotje hebt of dat je daar alles gewoon aan laat hangen.
ik ga toch meestal voor rechts, als het niet meer gaat ja dan maar links. Lijkt meer te branden door links??? :rolleyes:
Z
ZenzieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik blijf trouw aan mn rechts neusgat !
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon afwisselen
N
NeedleLid
01-01-2024, 00:00
#7
Altijd met rechts, tenzij ik tussen de sos door een keer een nifje pep doe (zelden) dat hou ik dan altijd netjes gescheiden-afval pep dan in mijn minder relaxte snuifgat (links) :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bommen!! :grin:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beste leden,

Ik heb even een vraagje over het gebruiken van speed.

Zelf gebruik ik het ongeveer een half jaar, en dan gemiddeld 0,5 gram per week (meestal weekend).

In die tijd heb ik gebruik gemaakt van zowel lijntjes als bommetjes, de lijntjes heb ik altijd via mijn rechter neusgat gesnoven.

Nu lees ik vaak hier dat als mensen speed nemen 2 lijntjes maken: eentje voor links en eentje voor rechts.

Daarom vroeg ik me 2 dingen af:

-> Is er een verschil in het nemen van speed via 1 neusgat of door 2 neusgaten?

-> Geeft snuiven door 2 neusgaten meer effect?

Alvast bedankt!
(Stem ook even op de poll aub).

Grtz,
Lolzornated.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Altijd rechts.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik er -ahum- 'flink tegenaan' ga met speed dan wissel ik wel af ja. Volgens mij wordt het vooral gedaan om te voorkomen dat je tussenschotje aan een kant wegbrand. Als je altijd via dezelfde neusgat snuift zal dat op lange termijn wel z'n sporen na gaan laten. Het werkt naar mijn mening ook een stuk beter als je afwisselt.
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het neusgat dat "open" is. Verschilt meestal bij iedere lijn.
Weet niet of snuiven door 2 neusgaten meer effect heeft, Tegelijk misschien wel. Maarja, dan kan je evengoed beginnen met een bommetje nemen, 20 minuten erna 100mg pluggen, en vlak daarna als afsluiter 2 lijnen tegelijk door ieder neusgat. Da's pas rushen=P

naar het ziekenhuis
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik vraag me af waar die etc voor staat bij ik snuif niet... leggen op je huid en wachten tot dit intrekt? :mrgreen:

maar ik doe het in beide, vanaf de eerste keer eigenlijk.. don't know why...
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Snuifdoos zei:
Het neusgat dat "open" is. Verschilt meestal bij iedere lijn.
Weet niet of snuiven door 2 neusgaten meer effect heeft, Tegelijk misschien wel. Maarja, dan kan je evengoed beginnen met een bommetje nemen, 20 minuten erna 100mg pluggen, en vlak daarna als afsluiter 2 lijnen tegelijk door ieder neusgat. Da's pas rushen=P

naar het ziekenhuis
Klik om te vergroten...

Hmm.. Hoezo naar et ziekenhus?

Het klinkt best wel als een goed idee eigenlijk.
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alleen als het een echte flinke lijn is doe ik die lijn met allebei, omdat het anders 'teveel' word voor 1 gat (branden + volle neus)
Maar 99% van de gevallen met links..
Met rechts brand het altijd erger eigenlijk en komt de gore smaak sneller/meteen al een beetje en smeriger/heftiger in mijn keel dan met links :confused: Weet niet hoe het komt, maarja met links snuiven is voor mij dus echt veel aangenamer :wave:

Bommetjes doe ik niet zo vaak omdat ik de rush dan veel minder beleef, maar ook omdat ze zo verradelijk lang werken wat soms niet bepaald op de planning staat
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
in je anus wordt de rage ......

:hearteyes:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alle keren dat ik genoven heb, was dit via mijn rechterneusgat.

Heb zojuist (5 minuten geleden) 2 aardige lijnen pep neergelegd en vervolgens gesnoven, 1 per neusgat.

Wat mij opviel is dat ik het links enorm voelde branden (met links nooit gesnoven) en dat ik rechts eigenlijk niets voelde qua branden.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
LOL :mrgreen: :mrgreen:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik gebruikte altijd standaard mijn linkerneusgat, totdat die een beetje gaar begon te worden. Nu doe ik het voornamelijk rechts....
u
uhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Marla Singer zei:
Ik gebruikte altijd standaard mijn linkerneusgat, totdat die een beetje gaar begon te worden. Nu doe ik het voornamelijk rechts....
Klik om te vergroten...

heb ik dus ook , maar dan met men rechter
als ik het nu met men linker doe , brand het geweldig hard , en komt er nix naar binnen (keel , maag ,...)
tot ik men hoofd naar achter gooi en eens goed men neus optrek , dan effe alles in 1 keer , hop naar binnen

zit er aan te denken bommetjes te proberen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."