#1
jullie hebben 2 neusgaten!!!!!




dat is balen, zou betekenen dat je geen tussenschotje hebt of dat je daar alles gewoon aan laat hangen.S-pietfriek zei:Ik doe het gewoon er tussenin, ik kies niet graag een kant![]()

Snuifdoos zei:Het neusgat dat "open" is. Verschilt meestal bij iedere lijn.
Weet niet of snuiven door 2 neusgaten meer effect heeft, Tegelijk misschien wel. Maarja, dan kan je evengoed beginnen met een bommetje nemen, 20 minuten erna 100mg pluggen, en vlak daarna als afsluiter 2 lijnen tegelijk door ieder neusgat. Da's pas rushen=P
naar het ziekenhuis


Marla Singer zei:Ik gebruikte altijd standaard mijn linkerneusgat, totdat die een beetje gaar begon te worden. Nu doe ik het voornamelijk rechts....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."