Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Meerdere mensen die dit doen? Ik doe het regelmatig,en vind het wel een lekkere combinatie. Voel me dan altijd echt heel chilll.. En 1 ding is zeker,als je niet kan slapen door de pep,en je rookt een paar jointjes dan slaap je als een paard. Maar vroeg me af,is het wel een goede combinatie? Kan het kwaad als je wiet en pep combineerd? hoor het wel!"
"Diédrr zei: Lekkere combinatie. Werkt bij mij wel & voel me er chill door, maar nog altijd lekker strak. Pas wel op, als je het teveel doet, of teveel wiet rookt, kan je paranoia gehalte ferm stijgen Klik om te vergroten... omg, ja dat paranoia gevoel komt me idd wel bekend voor ja.. hb btw nog een vraagje; De pep die ik nu heb,was redelijk nat en best goed. Maar hij heeft even in de auto gelegen,en in de auto was het best warm. Nu is de pep redelijk droog.. kan dit kwaad?"
"Ik doe altijd halve lijn linker neusgat,halve lijn rechterneusgat. Zo krijg je alles wat meer 'gelijk' binnen,als je een dikke lijn legt en 1neusgat snuift valt er soms nog heel wat uit je neus omdat je neusgat gewoon vol zit.. en nog een rede waarom ik het doe,is dat niet alleen aan 1 kant me neusbeen weg slijt..maar een beetje aan beide kanten,zo blijft het wat meer gelijk."
"Blowen in combinatie met appelazijn? Om af te vallen? Kan iemand mij dit even uitleggen?"
"quote] dus jij gaat gewoon een drugssoort gebruiken waarvan bekend is dat je er makkelijk fout op kan gaan zonder te weten hoeveel je moet nemen ervan?[/quote] Ik wist idd dat het spul is waar je mee moet opletten,maar heel wat vrienden van me gebruiken het. En hier in belgië zit het altijd in flugel flesjes (meestal dan toch). Van 1 flesje met 2 mensen zul je niet out gaan,en denk in ons geval zeker niet want beiden hebben we een redelijke tolerantie van allerlei andere drugs. Maar de juiste hoeveelheid om goed te gaan,ipv slecht die wist ik idd nog niet. Het was idd dom,maar ook weer niet zo dom dat we out zouden gaan.."
"SperSIZEboon zei: Yvan zei: voor jou iig een harde manier om GHB te leren kennen Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... zo erg vindt ik het niet,zo weet je tenminste wat het met je doet en doe je dat in het vervolg niet meer.. dan ga je er bewuster mee om.. & doe niet zo uit de hoogte joh,je bent vast & zeker ooit ook wel eens slecht gegaan omdat je met een of andere drugs niet vertrouwd was"
"Ja,ik weet het.. maar is het 10Ml? hadden een volledig flesje flugel met 2 man op,dus is iederen een half flesje. een volledig flesje flugel is dus 20Ml?"
"SperSIZEboon zei: ow jawel hoor ben ook wel out gegaan van ghb maar niet op zo'n domme manier Klik om te vergroten... hoe ben jij er dan out van gegaan? & als ik dus alles goed begrijp,volgende keer beginnen met zo'n 5Ml? en dan? wachten tot het uitwerkt en dan bijnemen? of telkens om bv. het uur een dopje bijnemen?"
"Ik heb even geleden al eens G genomen. was toen in combinatie met een tripple mistubishi en 2dopjes van een flugel flesje met GHB. ik ging toen best hard,maar wel heel leuk en controleerbaar. Maar dat is deze vrijdag wel even anders gelopen.. ik en een vriend gingen samen naar een discotheek hier in de buurt. onderweg had ik in de auto al een pil gepakt (rode motorola) toen we aankwamen hadden we na zo'n 20min al een flesje G gekocht. Dit was dus de 2de x dat ik G zou nemen. De G zat in een flesje flugel. we kochten een cola'tje (glazen flesje van 25cl) en goten er een half flugelflesje G in. wij elk de helft gedronken. 10 min later kreeg ik van een vriend nog een half flesje cola en daar had ik de andere helft van het flesje G in gedaan. weer ik en mijn vriend elk da helft gedronken. En we zullen het geweten hebben. op het begin toen het begon op te komen voelde het heel fijn en goed. maar na een tijd sloeg de G echt in en ik ben gewoon slecht slecht slecht gegaan ervan. moest zeker 5x overgeven.. kon amper nog wandelen. viel gwn in slaap waar ik stond,.. zo van die dingen. ook mijn vriend was er niet al te best van.. iemand die dit nog heeft meegemaakt? en zou het liggen dat we te veel op hadden? of mss omdat we te snel hebben gedronken?"
"Flaffie zei: wat een debiel Klik om te vergroten... sommige mensen kunnen ook niets zinnigs zeggen hé.. iedereen begint ooit voor de 1ste x met iets hé met G heb ik nog niet zo veel ervaring.. Pep,coke,Xtc,softdrugs,.. kan niemand me wat bijleren. heb ik altijd goed gebruikt,op een verstandige manier. maar van G wist ik het niet.. en ik vraag het hier daarom gewoon dus even. kan je dan niet normaal antwoorden? nuja; voor de mensen die wel normaal hebben geantwoord,dankjulliewel. zal er rekening mee houden dat ik in het vervolg wat minder moet nemen,en beter moet afmeten.."