Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed: 1 of 2 neusgat(en)?

Speed: 1 of 2 neusgat(en)?

62 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voorhuid.. Hmm.. volgens mij brand dan je eikel weg? In je ogen lijkt me dan helemaal niet verstandig. Aangezien ik al merk dat de speed in mijn neus al enige schade heeft aangericht, lijkt mij het niet verstand om het dan onder je voorhuid te proppen.

Maar wat die etc betreft: speed spuiten kan ook nog gedaan worden.
I
IgNor BeamLid
01-01-2024, 00:00
#2
@ Lolzornated

gelukkig ken jij ook de definite van het skeptisch denken
Nu nog sarcasme ;o)

was niet echt serieus bedoeld

IgNor
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lolzornated zei:
Maar wat die etc betreft: speed spuiten kan ook nog gedaan worden.
Klik om te vergroten...

aha, je hebt gelijk...
staat te ver van me bed om er op te komen.. (ligt namelijk in de keuken)
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#4
In twee natuurlijk, anders voelt de andere helft van mijn neus zich misdeelt
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wissel het af.
Schade moet gelijk blijven.

Ben over gegaan op bommetjes laatse paar keren,maar jammer dat ik al zo lang clean ben van welke drug dan ook.
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meestal deed ik het met m'n rechterneusgat en heel af en toe met m'n linker als de andere al te brak was geworden door te veel op één nacht.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik verdeel het eerlijk.
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik verdeel het altijd, maar met m'n rechter snuif ik toch meer, dat gaat nu eenmaal makkelijker als rechtshandige :grin:
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het moet er elke keer weer zo hard mogelijk inkicken.. dus gebruik de 2 gaten optimaal zou ik zeggen :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
halve lijn in het rechtse neusgat andere helft linkse neusgat. verdelen is het beste :grin:
t
thommetjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
haha bij mij is het gewoon toeval welke neus verstopt zit want daar past het niet in:P
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het liefste allebij de neusgaten 1 lijn want anders is je gezicht niet in evenwicht... :rolleyes:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik mis nog een optie: ligt er aan welk neusgat open is, wanneer ze allebei open zijn, eerlijk verdelen, want anders worden ze jaloers op elkaar! :confused:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik niet vaak speed, maar als ik het snuif is het meestal maar 1 neusgat. Mijn rechter neusgat is meer dicht dan het linkse
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#15
1tje als allés op is voelt 1 neusgat maar kut
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ach en als je wilt afwisselen: Neusspray maakt de neus altijd wel even (tijdelijk) open :)
f
fluffy spacemeisjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bijna altijd in allebei. Als ik neit 2 keer het snif geluidje gemaakt heb, voelt het voor mij als niet helemaal af! gnagna.
Maar als het te erg wordt dan maar met 1 kant, das meestal de linker
O
OreoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja, doe het meestal ook via 2 neusgaten
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Verdeel t precies over de 2 neusgaten, ik snuif zo verantwoord mogelijk.
S
SpylacopaLid
01-01-2024, 00:00
#20
meestal zit 1 neusgat dicht bij mij.

zoniet, STANDAARD links en rechts snuiven...anders loop je scheef.
da's niet relaxed.

weet iemand btw hoe het komt dat het de hele tijd maar 1 neusgat is die dicht zit? en het is niet dat hij verstopt zit ofzo, meer alsof mijn amandelen opgezwollen zijn en tegen mijn neuswand aanzitten..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."