Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskrampen in je benen

krampen in je benen

25 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meer trainen, dan zal je minder snel last van kramp krijgen.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb meestal nergens last van ofzo maar soms ook momenten dat ik pijn in mijn linkerbeen en linkerarm heb, soort van spierkrampen ofzo weet niet precies.

Ach, hoort er allemaal bij.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb er zelf gelukkig nooit last van. :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#4
en ook genoeg drinken! Krampen kunnen ook door vochttekort ontstaan...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ghehe als ik stevig aan het tweaken ben en na een uur of 12 besluit van mijn bureau op te staan werken mijn knieën vaak niet eens meer mee. Wel logisch though, als je twaalf uur lang in exact de zelfde wazige houding blijft zitten ghehe :mrgreen:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb het ook bij GHB en altijd alleen in mijn linkerbeen, nooit in de rechter. Mijn vriendje heeft dat ook, alleen in zijn linkerbeen, best vaag.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik krijg standaard kramp van speed, soms op de raarste plekken... Magnesium tabletten werken goed! Echter, als je strak staat, sta je strak, kramp is daar een logische reactie op. You have to deal with it en anders moet je gewoon niet gebruiken.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alweer een lange tijd geleden voor mij. Maar alsnog kan ik het goed herrineren. In mijn speed periodes was ik niet non-stop aan het dansen. Meestal rustig bij iemand thuis aan het relaxen en praten :rolleyes:. Dit kramp probleem heb ik ook ervaren, ookal had ik die avond amper beweging. Het zal wel bij de bijwerkingen van speed horen, het word eenmaal troep genoemd :P .
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Brr, over vaatproblemen gesproken. Mijn linkerbeen heeft ook altijd de voorkeur wanneer het gaat om kuitkramp, stekende pijntjes, zwelling, rood of wit wegtrekken, extreem warme of koude voet.. en dan sta ik niet eens een nacht lang te dansen. Vervelende maar logische gevolgen van het vernauwen van al die aderen, bah. De een heeft er meer aanleg voor dan d'ander.
Nogmaals, magnesiumpilletje met vitamine B-complex, gewoon elke dag sowieso.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#10
als je niet tegen kramp kan, en je weet dat het door de dope is...ofwel moet je stoppen ofwel moet je het erbij nemen and that's that...amfetamientjes zijn niet bepaald een vitaminenkuur he..
common sense is needed :wink:
k
knetterpepLid
01-01-2024, 00:00
#11
hoi herken ik heel erg en kramp in mijn spieren is t nieh alleen ook mijn gewrichten doen vreselijk pijn zeker naar nachje deurklappen laatst had ik echt geen poen voor pep gelijk 5 dagen in mijn nest te balen maar pijn minder of weg hoekan dat nu is t nu die speed of niet rusten?http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20578#http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20578#http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20578# :rock: vet forempie lui !!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beiden...
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ketaboy zei:
Ghehe als ik stevig aan het tweaken ben en na een uur of 12 besluit van mijn bureau op te staan werken mijn knieën vaak niet eens meer mee. Wel logisch though, als je twaalf uur lang in exact de zelfde wazige houding blijft zitten ghehe :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hahahaha heb ik nu ook met mn enkels omdat ik de hele nacht op een bureaustoel heb gezeten :P
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had ik gistere ook, eerst mijn voet en daarna mijn kuit.. Heb niet gedanst ofzo, wel wat buiten gelopen die dag maar niet extreem ofzo.. Zal er bij horen als zoveel dingen bij speed horen..
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha das echt lache soms heb ik dat er vanzelf een vinger op en neer gaat kan er dan niks aan doen om die te laten stoppen alleen wachten helpt.
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kramp is een vaak voorkomend iets na gebruik van pep en/of xtc. Zeker als je en stevig doorgesnoven hebt of een aantal pilletjes achter je kiezen hebt is kramp niet weg te denken, tenminste bij mij niet, zeker niet tijdens het rollebollen met je vriendin haha! :mrgreen:
J
JolandaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb het 2 weekjes geleden gehad...nachie doorgehaald en hele tijd in zelfde houding( met benen over elkaar) gezeten. Kon dag erna niet eens normaal lopen, net of mn voet verdoofd was. Toen ben ik 2 dagen later toch maar ff langs de dokter gegaan en had ik een klapvoet. Erg vervelend...

Werd gelukkig na een paar dagen minder. Nu moet ik over 2 weken naar de neuroloog. maar het is nu helemaal over dus ik weet niet of ik wel moet gaan...
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#18
Oom Klaas zei:
Speed laat je spieren erg aanspannen, in combinatie met heftig dansen kan dat lekkere krampen opleveren.

Niet onlogisch dus.
Klik om te vergroten...

Wat ik veel heb is als ik speed heb gedaan in een vriend zijn huis, gewoon gezellig gezeten en gepraat dat de volgende dag al mijn spieren stijf zijn, ookal heb ik geen fysieke inspanning gelevert ofzo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoals ik al zei, het laat je spieren aanspannen.
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
De laatste tijd heb ik hier minder last van dan pakweg een jaar geleden... Geen idee hoe dit juist komt... mss weet ik nu beter waar m'n grens ligt en zorg ik ervoor dat ik niet teveel gebruik.

Waar ik de laatste tijd enorm veel last van heb onder pep...
Op feestjes dans ik me de zolen onder m'n schoenen onderuit
Maar als we dan na het feestje gaan afteren bij iemand thuis, en ik beland op de bank...dan krijg ik énorm veel last van de "zwaartekracht".
Ik probeer altijd op een redelijk uur toch huiswaarts te gaan... maar de laatste tijd lukt het me nooit meer om het vooropgestelde uur te respecteren :)
Ik raak gewoon enorm moeilijk van die bank af... Raar :grin:

Als we helemaal niet nr een feestje gaan maar gwn bij iem thuis chillen... weer op die verdomde bank :) , dan zien m'n knieën tegen het naar huis gaan gewoonweg blauw... perfect normaal, als je zo'n 12uur of langer in meestal dezelfde positie blijft zitten.
Tuurlijk niet helemaal gezond... denk maar aan tromboses...die je bv ook kan krijg door een te lange vliegreis in een te krappe beenruimte...

't zijn maar enkele bedenkingen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."