Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskrampen in je benen

krampen in je benen

25 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
V
VitamineXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kramp is een vaak voorkomend iets na gebruik van pep en/of xtc. Zeker als je en stevig doorgesnoven hebt of een aantal pilletjes achter je kiezen hebt is kramp niet weg te denken, tenminste bij mij niet, zeker niet tijdens het rollebollen met je vriendin haha! :mrgreen:
J
JolandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb het 2 weekjes geleden gehad...nachie doorgehaald en hele tijd in zelfde houding( met benen over elkaar) gezeten. Kon dag erna niet eens normaal lopen, net of mn voet verdoofd was. Toen ben ik 2 dagen later toch maar ff langs de dokter gegaan en had ik een klapvoet. Erg vervelend...

Werd gelukkig na een paar dagen minder. Nu moet ik over 2 weken naar de neuroloog. maar het is nu helemaal over dus ik weet niet of ik wel moet gaan...
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
Speed laat je spieren erg aanspannen, in combinatie met heftig dansen kan dat lekkere krampen opleveren.

Niet onlogisch dus.
Klik om te vergroten...

Wat ik veel heb is als ik speed heb gedaan in een vriend zijn huis, gewoon gezellig gezeten en gepraat dat de volgende dag al mijn spieren stijf zijn, ookal heb ik geen fysieke inspanning gelevert ofzo
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals ik al zei, het laat je spieren aanspannen.
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
De laatste tijd heb ik hier minder last van dan pakweg een jaar geleden... Geen idee hoe dit juist komt... mss weet ik nu beter waar m'n grens ligt en zorg ik ervoor dat ik niet teveel gebruik.

Waar ik de laatste tijd enorm veel last van heb onder pep...
Op feestjes dans ik me de zolen onder m'n schoenen onderuit
Maar als we dan na het feestje gaan afteren bij iemand thuis, en ik beland op de bank...dan krijg ik énorm veel last van de "zwaartekracht".
Ik probeer altijd op een redelijk uur toch huiswaarts te gaan... maar de laatste tijd lukt het me nooit meer om het vooropgestelde uur te respecteren :)
Ik raak gewoon enorm moeilijk van die bank af... Raar :grin:

Als we helemaal niet nr een feestje gaan maar gwn bij iem thuis chillen... weer op die verdomde bank :) , dan zien m'n knieën tegen het naar huis gaan gewoonweg blauw... perfect normaal, als je zo'n 12uur of langer in meestal dezelfde positie blijft zitten.
Tuurlijk niet helemaal gezond... denk maar aan tromboses...die je bv ook kan krijg door een te lange vliegreis in een te krappe beenruimte...

't zijn maar enkele bedenkingen...
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb het meestal als ik mdma heb gepakt.
daarvan krijg ik altijd krampen in mijn voet als ik neerlig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."