Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskrampen in je benen

krampen in je benen

25 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
ben ik de enigste die soms na een avondje goed dansen op speed, plots erg, erg pijnlijke spierkrampen krijgt? heb het meestal na nachtje hardstyle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed laat je spieren erg aanspannen, in combinatie met heftig dansen kan dat lekkere krampen opleveren.

Niet onlogisch dus.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb dat niet alleen van speed maar ook van andere stimulerende middelen zoals XTC,
zelf toen ik een avondje hakkuh aan de red bull ging en niks anders kreeg ik kramp als een malle.
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zowel XTC, speed als cafeïne (in je Red Bull) vernauwen de bloedvaten waardoor je, in combinatie met heftig dansen, kramp kunt krijgen. Neem veel calcium (melk) tot je en slik wat magnesium tabletten (bij de Etos voor 2 euro) voor je uitgaat, scheelt een hoop. In die magnesiumtabletten zit vaak ook vitamine B-complex, wat weer helpt bij het opnemen van de calcium (en op zich ook een onmisbare vitamine is). Hak ze!

edit: en natuurlijk veel vocht, water danwel isotone (AA) drankjes tussendoor drinken. Daarnaast kan zout (jodium daarin zet je schildklier in werking -> minder kramp) ook helpen, in welke vorm dan ook.
De zoekfunctie op DF wil ook nog wel eens helpen :P
S
SterrehLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er ook een weekendje speed opzitten maar ik heb het weekend bij vrienden thuis doorgebracht dus veel beweging hebben we niet gehad !
Vandaag was ik op school en steeds als ik snel wandelde kreeg ik ontzettend veel pijn in mijn linkerbeen ! Wel erg vervelend !
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meer trainen, dan zal je minder snel last van kramp krijgen.
N
NOISESUPRESSORLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb meestal nergens last van ofzo maar soms ook momenten dat ik pijn in mijn linkerbeen en linkerarm heb, soort van spierkrampen ofzo weet niet precies.

Ach, hoort er allemaal bij.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb er zelf gelukkig nooit last van. :)
p
protonLid
01-01-2024, 00:00
#9
en ook genoeg drinken! Krampen kunnen ook door vochttekort ontstaan...
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ghehe als ik stevig aan het tweaken ben en na een uur of 12 besluit van mijn bureau op te staan werken mijn knieën vaak niet eens meer mee. Wel logisch though, als je twaalf uur lang in exact de zelfde wazige houding blijft zitten ghehe :mrgreen:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb het ook bij GHB en altijd alleen in mijn linkerbeen, nooit in de rechter. Mijn vriendje heeft dat ook, alleen in zijn linkerbeen, best vaag.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik krijg standaard kramp van speed, soms op de raarste plekken... Magnesium tabletten werken goed! Echter, als je strak staat, sta je strak, kramp is daar een logische reactie op. You have to deal with it en anders moet je gewoon niet gebruiken.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Alweer een lange tijd geleden voor mij. Maar alsnog kan ik het goed herrineren. In mijn speed periodes was ik niet non-stop aan het dansen. Meestal rustig bij iemand thuis aan het relaxen en praten :rolleyes:. Dit kramp probleem heb ik ook ervaren, ookal had ik die avond amper beweging. Het zal wel bij de bijwerkingen van speed horen, het word eenmaal troep genoemd :P .
k
kildeerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Brr, over vaatproblemen gesproken. Mijn linkerbeen heeft ook altijd de voorkeur wanneer het gaat om kuitkramp, stekende pijntjes, zwelling, rood of wit wegtrekken, extreem warme of koude voet.. en dan sta ik niet eens een nacht lang te dansen. Vervelende maar logische gevolgen van het vernauwen van al die aderen, bah. De een heeft er meer aanleg voor dan d'ander.
Nogmaals, magnesiumpilletje met vitamine B-complex, gewoon elke dag sowieso.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je niet tegen kramp kan, en je weet dat het door de dope is...ofwel moet je stoppen ofwel moet je het erbij nemen and that's that...amfetamientjes zijn niet bepaald een vitaminenkuur he..
common sense is needed :wink:
k
knetterpepLid
01-01-2024, 00:00
#16
hoi herken ik heel erg en kramp in mijn spieren is t nieh alleen ook mijn gewrichten doen vreselijk pijn zeker naar nachje deurklappen laatst had ik echt geen poen voor pep gelijk 5 dagen in mijn nest te balen maar pijn minder of weg hoekan dat nu is t nu die speed of niet rusten?http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20578#http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20578#http://drugsforum.nl/posting.php?mode=reply&f=4&t=20578# :rock: vet forempie lui !!!
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beiden...
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ketaboy zei:
Ghehe als ik stevig aan het tweaken ben en na een uur of 12 besluit van mijn bureau op te staan werken mijn knieën vaak niet eens meer mee. Wel logisch though, als je twaalf uur lang in exact de zelfde wazige houding blijft zitten ghehe :mrgreen:
Klik om te vergroten...

hahahaha heb ik nu ook met mn enkels omdat ik de hele nacht op een bureaustoel heb gezeten :P
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#19
Had ik gistere ook, eerst mijn voet en daarna mijn kuit.. Heb niet gedanst ofzo, wel wat buiten gelopen die dag maar niet extreem ofzo.. Zal er bij horen als zoveel dingen bij speed horen..
M
MMDMALid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha das echt lache soms heb ik dat er vanzelf een vinger op en neer gaat kan er dan niks aan doen om die te laten stoppen alleen wachten helpt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."