#1
ben ik de enigste die soms na een avondje goed dansen op speed, plots erg, erg pijnlijke spierkrampen krijgt? heb het meestal na nachtje hardstyle

. Dit kramp probleem heb ik ook ervaren, ookal had ik die avond amper beweging. Het zal wel bij de bijwerkingen van speed horen, het word eenmaal troep genoemd :P .
vet forempie lui !!!Ketaboy zei:Ghehe als ik stevig aan het tweaken ben en na een uur of 12 besluit van mijn bureau op te staan werken mijn knieën vaak niet eens meer mee. Wel logisch though, als je twaalf uur lang in exact de zelfde wazige houding blijft zitten ghehe![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."