Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb eens een ganse noot gegegten voor dak naar een fuif ging ma ik voelde niks ok al geprobeert op nuchter maag maar niets ook een thee van muskaat gemaakt niets wa doe ik verkeert"
"Een vraagje 17.5 voor een zak vermiculite is dat veel? Ik denk het wel de zak is ongeveer 30 op 30 cm en 7hoog. Ik verschiet er van dat het zo licht is en duur. Komt uit een dierenwinkel."
"papaver heb dit zelf ook vorig jaar gedaan ook de verkeerde gezaait dit jaar doe ik een ander soort het zijn niet de roode die je ziet langs de weg ook niet die je kunt kopen in de winkel ook al staat de juiste naam er op (waarschijnlijk gen gemanu ) maar het zijn kleintjes die je nodig hebt moelijk te vinden en je oogst is na het vallen van de bladen dan zie je een groene bol dan er gewoon in kerven en wachten maar op die link staat de plant die ik ook had vorig jaar maar ik zweer u als ik 30 plantjes had waaren er 10 ziek en uit de rest kwam er niets dus koop ze zeker niet in de aveve komt niets uit (weet er toevalig iemand in welke winkel je goede zaden kan kopen dit jaar plant ik ook wiet eerste keer zien als dat iets geeft"
"ik woon in België en ik zou tijdens de vakantie keer met maten naar Maastricht gaan. Met de trein voor maar 10€. Maar hoe oud moet je zijn om te kunnen kopen en zijn der manieren om der anders aan te raken tis voor een vooraatje e."
"en is er daar veel controle op"
"ma ge kunt da ook gewoon vraagen aan een gast daar. En hoeveel gram kun je kopen in 1 keer"
"Flameon zei: 5 gram is idd de max. Hoe oud ben je haaitand? Klik om te vergroten... 16"
"kan nog altijd in een of ander bos een plantje zetten hihi nog 2jaartjes wachten dus bedankt"
"Ik heb ADHD en pak 2x20mg per dag. Na +- 30 min begint het te werken op nuchter maag, of onder de tong leggen ma is wel vuil van smaak. Als je het alle dagen gebruikt is 20mg uitgewerkt op 6uur. Als het lang geleden is dat ik genomen heb kan het wel veel langer duren voor dat ik niets meer voel soms wel 20uur of zo. Op fuiven neem ik 60mg als ik dan gedronken heb voel ik me niet echt zat maar ik bent het wel. Als ik dan probeert te slapen, droom ik echt raar en slecht . Het is wel zeker de moeite waard vind ik"
"kijk ik heb 3 beste vrienden die ik ken van het kleuterklasje. Nu één daarvan begon in het 1mid met wiet en hij was tijdelijk zwaar verslaafd elke dag ne joint op u 12j niet zo gezond. Maar ij zag zijn probleem in en is toen gestopt. Wij zagen niet egt een probleem aangezien we op ander scholen zitten. Tot aan de helft van 2mid is hij weer af en toe begon te smoren. Wij vonden dat niet zo erg omdat we er niet echt op de hoogte van waren en we deden wel mee. Langzaam aan is hij meer en meer beginnen te smoren en is toen in 3de weer gestopt hij had geld nodig voor zijn muziek instrumenten. Hij wou ongeveer een maand stoppen zodat hij genoeg geld had voor dat ander en wij hebben hem aangemoedigd maar hij was er niet in geslaagd. Op zijn school smoorde hij blijkbaar ook al redelijk veel maar daar waren wij niet bij dus wisten we weer minder af van zijn probleem. we hadden al een vermoeden dat hij lichtjes verslaafd aant worden was en moedigden hem aan om te stopen. Wat hij deed mede omdat hij weer geld nodig had voor zijn muziek en deze keer slaagde hij er wel in. Hij vond het nutteloos te stopen en zei dat hij het onder controle had aangezien hij 2maand zonder kon. Sinds dien is hij weer aan vermeerderd met smoren en nu smoort ij alle dagen met gasten van zijn school en in de vakanties gaat tij op muziek kampen waar iedereen smoort. Altijd alsk hem zie rolt ij een joint. Probleem is da zijn ouders die bijna nooit thuis zijn een verkeerde drugs opvoeding gegeven hebben drugs=slecht=geen verder info. Zijn oudere broer is ook al gepakt geweest met pillen. Hij rookt lijk al van zijn 12de en ij laat zijn tabak en zijn wiet gewoon in zijn rugzak en die ouders weten nog altijd niet dat ij ook gewoon rookt. Nog een probleem is dat zijn punten goed zijn. Reden waarom dat wij panikeren is omdat ij geen sterk karakter heeft. Voor drugs heb je een karakter nodig. Als we hem wijzen op zijn probleem lacht ij da gewoon weg. Volgend jaar gaat tij conservatorium doen en dan weet ik dat volledig omzeep is met zijn muziek vriendjes. Hij is al redelijk wa verslaafd geweest aan ander dingen en zal niet lang nie meer duren vooraleer dat ij ga beginne me spuiten. Hij wordt binnen kort 18 en tis nu we der nog iets aan kan doen. Alleen weet we niet niet wat. Ik heb egt geen goesting om aan mijn 30ste aan zijn graf te staan en mij zelf te moeten doorsteken dat ik nu niets gedaan heb. da vergeef ik mij nooit"