Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben blij dat ik deze troep neit meer gebruik... je wordt er wel donders geil van maar ook zeeeer kut"
"Geweldig dat niemand reageert (behalve ik dan )"
"Je moet er gewoon voor zorgen dat het niet mogelijk is om meer te regelen, zorg ervoor dat je geld op je spaarrekening staat en niet op je gewone rekening (ik spreek uit ervaring)... anders pin je zo bij en haal je (omdat je toch alzo verdoofd bent) makkelijk 1 (soms wel 2) gram bij."