Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet + Pep

Wiet + Pep

46 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
Lekkere combo maar ging heel vaak slecht op de wiet.
Meestal ging ik nog 't slechtste op de tabak.
Nee, roken is niet voor me weg gelegd. Ik snuif liever.

Speed + wiet, leuke combo maar niet voor mij weggelegd. Ga altijd slecht.
p
psychopsychedelicLid
JunkXL zei:
psychopsychedelic zei:
voel er tog niks van, en het werkt soms inderdaad echt naar tegen
Klik om te vergroten...

Dan voel je er toch wat van?? :grin: :P
Klik om te vergroten...

haha jaa maar je word er niet stoned van, alleen een beetje een narcotische high als bij effect waarvan na hoge dossisen en flinke pep nachten de wiet wel eens een negatieve invloed kan hebben op de bijwerkingen van speed.. en de depressie na speed
k
kildeerLid
THC + Dex is voor mij persoonlijk absoluut geen goede combinatie. Vooral in de na-weeën van een fijn amfetamine avontuur zijn een paar hijsjes van een puur stickje echt dodelijk.

In mijn brein blijken de fantastische ideeën en trippy mindstate onder THC uitermate negatief te reageren met de reeds aanwezige overvloed aan dopamine. Ik word vooral angstig en paranoïde, terwijl ik van nature vrij in balans ben en zelden bad ga.

Aan de andere kant spreekt hier een onwijze ganja-pussy en ervaar ik THC sowieso enkel als prettig in een hyper vertrouwde omgeving en gecontroleerde toestand, bijvoorbeeld thuis met een biertje en een X-Files marathon :smoke:
Conspiracy theories to the max...
S
Smokeweed4lifeLid
pep & skunk kan een heerlijk effect opleveren wat een upper & downer betreft! Ikzelf vind deze combi erg goed! Maar niet bij iedereen slaat het goed aan, ligt aan hoeveelheid pep&skunk uiteraard en niet te vergeten.. In welke emotionele toestand je verkeert.
Have fun on your trip. :mrgreen:
B
BeanheadLid
Nog mensen die gewoon maar blijven blowen onder pep omdat het zo lekker is maar eigenlijk feitelijk niet veel doet :tearsofjoy: ?
S
Smokeweed4lifeLid
Beanhead zei:
Nog mensen die gewoon maar blijven blowen onder pep omdat het zo lekker is maar eigenlijk feitelijk niet veel doet :tearsofjoy: ?
Klik om te vergroten...

gewoon een goeie up & downer bij elkaar, en moet het dan altijd effect geven? :P als ik pep op heb rook ik vooral me blowtjes voor de tasteeeee! ( rook eigenlijk standaard wel 1 of 2 joints per dag dus eigenlijk ook meer een gewoonte aan het worden, wel een slechte majaa je bent jong en je wilt wat) :mrgreen:
E
Evil_EyesLid
Ik neem geen pep zonder wiet, ik ga van pep sowieso al kei veel blowen, nice combo :sunglasses:

Maarja, ik neem overal wiet bij.
P
PinthoLid
wiet en pep is twee uitersten :cry:
r
riflexzLid
vanacht heel de nacht speed, en tochwel 10 joints opgesmoord, smaakt echt lekker!! Ben nu thuis, nog beetje strak, maar als ik een jointje rook, en in mijn bed ga, val ik meestal in slaap
c
croppLid
naar mijn idee hoort gewoon bij speed 2 gram wiet :hearteyes:
P
PetrovicLid
Heb het een keer gecombineerd, en vond het elkaar nogal tegenwerken.

Maarja, ik ben zowieso niet echt een wiet liefhebber. :rolleyes:
S
Speed&WeedLid
smaakt lekker en heb al gemerkt dat je er even weg van kan zijn :tongueout:, zou het niet trippen noemen mr komt id buurt :stoned:
P
PaRa[NL]Lid
ik vind et een heerlijke combo, niet om het effect.
maar de joint smaakt zo lekker dan :hearteyes:
T
TeknoLid
Rook altijd een jointje als afsluiter van een speed avond. Even de scherpe randjes er af, word er lekker chill van en slapen gaat dan ook een stuk beter. En ik word juist niet paranoia als ik wiet met pep combineer, heb het wel als ik alleen wiet rook (dit ligt misschien ook aan de hoeveelheid, rook max 2 jointjes -ca. driekwart gram- na pepgebruik)
A
ArenshiLid
lysergine25 zei:
ik word haast niet high van de weed na die straffe pep ....
Klik om te vergroten...
Heb ik ook :confused: dus vind ik dit niet echt een zalige combinatie, en als ik weed zou moeten smoren om te kunnen gaan slapen, dan blijf ik toch liever op. :grin:
J
JunkXLLid
Yvan zei:
Diédrr zei:
Lekkere combinatie.
Werkt bij mij wel & voel me er chill door, maar nog altijd lekker strak.
Pas wel op, als je het teveel doet, of teveel wiet rookt, kan je paranoia gehalte ferm stijgen :stoned:
Klik om te vergroten...

omg, ja dat paranoia gevoel komt me idd wel bekend voor ja..

hb btw nog een vraagje;
De pep die ik nu heb,was redelijk nat en best goed.
Maar hij heeft even in de auto gelegen,en in de auto was het best warm.
Nu is de pep redelijk droog.. kan dit kwaad?
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring is toch alles behalve para! ik ben een echte blowert.. En dat hoort er gewoon bij.. Anders voel ik me niet compleet enne over die para.. Dat zit allemaal tussen je oren dus als jij der lekker veel aan denkt dat je para gaat worden.. Ja dan word je het wel ja :wink: En nja ik vind het lekker om te chillen erbij!

Duss
s
speedjunky69Lid
wiet+pep=psychotische angst en spanningsverschijnselen bij mij :confused:
G
GhanzibaldhiLid
Hartkloppingen de gexte + cha/psychotisch.
M
MikeLid
Ik rook overal wiet bij... :grin:

Maar bij dex vind ik het lekkere dat het net even de scherpe randjes er afhaalt. Ik wordt sowieso niet druk, maar juist rustig van speed, maar soms zit er dat vervelende opgefokte gevoel bij en een jointje maakt het dan weer wat rustiger. Prettig bij thuisgebruik in ieder geval. Moet wel zeggen dat ik niet echt stoned word van een jointje als ik speed heb gebruikt, maar het rookt wel heel lekker. Slapen lukt gewoon 16 tot 24 uur niet, al blow ik me helemaal kleurenblind. :stoned:
P
PlimuLid
pep + wiet is :hearteyes: relax

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."