Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet + Pep

Wiet + Pep

46 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
Yvan zei:
Diédrr zei:
Lekkere combinatie.
Werkt bij mij wel & voel me er chill door, maar nog altijd lekker strak.
Pas wel op, als je het teveel doet, of teveel wiet rookt, kan je paranoia gehalte ferm stijgen :stoned:
Klik om te vergroten...

omg, ja dat paranoia gevoel komt me idd wel bekend voor ja..

hb btw nog een vraagje;
De pep die ik nu heb,was redelijk nat en best goed.
Maar hij heeft even in de auto gelegen,en in de auto was het best warm.
Nu is de pep redelijk droog.. kan dit kwaad?
Klik om te vergroten...

Mijn ervaring is toch alles behalve para! ik ben een echte blowert.. En dat hoort er gewoon bij.. Anders voel ik me niet compleet enne over die para.. Dat zit allemaal tussen je oren dus als jij der lekker veel aan denkt dat je para gaat worden.. Ja dan word je het wel ja :wink: En nja ik vind het lekker om te chillen erbij!

Duss
s
speedjunky69Lid
wiet+pep=psychotische angst en spanningsverschijnselen bij mij :confused:
G
GhanzibaldhiLid
Hartkloppingen de gexte + cha/psychotisch.
M
MikeLid
Ik rook overal wiet bij... :grin:

Maar bij dex vind ik het lekkere dat het net even de scherpe randjes er afhaalt. Ik wordt sowieso niet druk, maar juist rustig van speed, maar soms zit er dat vervelende opgefokte gevoel bij en een jointje maakt het dan weer wat rustiger. Prettig bij thuisgebruik in ieder geval. Moet wel zeggen dat ik niet echt stoned word van een jointje als ik speed heb gebruikt, maar het rookt wel heel lekker. Slapen lukt gewoon 16 tot 24 uur niet, al blow ik me helemaal kleurenblind. :stoned:
P
PlimuLid
pep + wiet is :hearteyes: relax
B
BacingsPenLid
Meest zalig combinatie die ik ken! Nog beter: JABA en thai skunk! goddelijk!

Maarja, speed en wiet... tijd niet meer gedaan... als ik die combinatie deed, rookte ik ook zeker elk uur een nieuwe spliff!

NIet zo gezond dus :wink:
E
Extrm-BzarLid
Eerst wel merkte de wiet wel een beetje + speedy was wel :stoned:

Als ik nu Speed gebruik heb ik zelfs een afkeer voor joints :confused: rook ook minder peuken ? :confused:
In mijn begin periode gingen die aan de lopende band nu smaakt het gewoon niet.

De dag na speed wil ik wel es een jointje lusten, maar beetje bier is voor mij stukke meer fun :beer:
W
WeLoveItLid
Vannacht ook maar is ff een jointje opgerookt was weer lekker :stoned:
Had ongeveer halve gram op maar nu staat de teller op 2 gram :rockband:
P
PinthoLid
dopamine aanmaak plus vermindere afbraak(pep) : dopamine sabotage (wiet) is zeker tegenstrijdigg
P
PlimuLid
Hertz zei:
dopamine aanmaak plus vermindere afbraak(pep) : dopamine sabotage (wiet) is zeker tegenstrijdigg
Klik om te vergroten...

dus?
s
soppegreunLid
wrm zeure probeer t zelf ^^

alleen erna zeg ma niet als je volop spaced je word er zo lekker wazig van, lichte hallucinaties :stoned: en je kan idd lkkr slape als je niet te strak staat..
T
TeKNoZemLid
Plimu zei:
Hertz zei:
Klik om te vergroten...

dus?
Klik om te vergroten...

Dus je combineert een upper en een downer.
K
KlaasVaakLid
Lekkere combi hoor. Maar ik word dan ook nooit parra van drugs, dus van die bijwerking heb ik geen last.
p
psychopsychedelicLid
eerst blowde ik altijd vet veel onder de pep, ik voelde er dan wel niks van maar ik vond het zo lekker, maar nu heb ik nooit zin in wiet onder de p, voel er tog niks van, en het werkt soms inderdaad echt naar tegen, the day after pep is wiet wel altijd van levens belang :tearsofjoy:

Peace**
F
FreezingLid
Is zeker lekkere combi

Maar mijn ervaring met spacecake + veel pep + veel blowen = heftig paranoia, hele tijd rondlopen, beeld dat af en toe heel langzaam of SUPER snel gaat.. erg oncomfortabel :P
J
JunkXLLid
psychopsychedelic zei:
voel er tog niks van, en het werkt soms inderdaad echt naar tegen
Klik om te vergroten...

Dan voel je er toch wat van?? :grin: :P
g
galardLid
heb gister 2 pilletjes gehad en pep, vanochtend voor het slapen heb ik nog een THC joint gerookt, heb ik een paar uurtjes geslapen, later nog een joint gerookt, nu ga ik weer 1 roken..
Maar als ik zeg tegen mn ouders dat die pupillen door het blowen komt, kan toch?
M'n ouders weten wel dat ik blow en ik ben 18

edit; en ik had al vandaag tegen ze gezegd dat ik gister op een feest heel veel energy heb gedronken.
m
mike.air.strikeLid
ik weet niet of et kwaad kan maar weet wel dat et niet goed is XD
maar ik trek et altijd wel best alleen word er wel zwaar hersendood van.
n
nultienLid
Ik neem aan dat je beter kan zeggen dat je effe heb staan blowen dan dat je 'op een feest energy drank heb gedronken'.

Verder vind ik de combinatie wel lekker.
De keren dat ik speed heb gedaan is het altijd in combinatie geweest met bier en skunk.
W
WinehouseLid
galard zei:
heb gister 2 pilletjes gehad en pep, vanochtend voor het slapen heb ik nog een THC joint gerookt, heb ik een paar uurtjes geslapen, later nog een joint gerookt, nu ga ik weer 1 roken..
Maar als ik zeg tegen mn ouders dat die pupillen door het blowen komt, kan toch?
M'n ouders weten wel dat ik blow en ik ben 18

edit; en ik had al vandaag tegen ze gezegd dat ik gister op een feest heel veel energy heb gedronken.
Klik om te vergroten...

van heel veel energy krijg je echt geen grote doppen
maar ouders zijn dom
en willen vaak het gebruik van hun kind niet zien

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."