Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet + Pep

Wiet + Pep

46 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik rook overal wiet bij... :grin:

Maar bij dex vind ik het lekkere dat het net even de scherpe randjes er afhaalt. Ik wordt sowieso niet druk, maar juist rustig van speed, maar soms zit er dat vervelende opgefokte gevoel bij en een jointje maakt het dan weer wat rustiger. Prettig bij thuisgebruik in ieder geval. Moet wel zeggen dat ik niet echt stoned word van een jointje als ik speed heb gebruikt, maar het rookt wel heel lekker. Slapen lukt gewoon 16 tot 24 uur niet, al blow ik me helemaal kleurenblind. :stoned:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#2
pep + wiet is :hearteyes: relax
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Meest zalig combinatie die ik ken! Nog beter: JABA en thai skunk! goddelijk!

Maarja, speed en wiet... tijd niet meer gedaan... als ik die combinatie deed, rookte ik ook zeker elk uur een nieuwe spliff!

NIet zo gezond dus :wink:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eerst wel merkte de wiet wel een beetje + speedy was wel :stoned:

Als ik nu Speed gebruik heb ik zelfs een afkeer voor joints :confused: rook ook minder peuken ? :confused:
In mijn begin periode gingen die aan de lopende band nu smaakt het gewoon niet.

De dag na speed wil ik wel es een jointje lusten, maar beetje bier is voor mij stukke meer fun :beer:
W
WeLoveItLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vannacht ook maar is ff een jointje opgerookt was weer lekker :stoned:
Had ongeveer halve gram op maar nu staat de teller op 2 gram :rockband:
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#6
dopamine aanmaak plus vermindere afbraak(pep) : dopamine sabotage (wiet) is zeker tegenstrijdigg
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lekkere combo maar ging heel vaak slecht op de wiet.
Meestal ging ik nog 't slechtste op de tabak.
Nee, roken is niet voor me weg gelegd. Ik snuif liever.

Speed + wiet, leuke combo maar niet voor mij weggelegd. Ga altijd slecht.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."