Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed al na klein uurtje uitgewerkt?

Speed al na klein uurtje uitgewerkt?

39 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
B
BiertjeLid
Of dr zit gewoon cafëine in je speed... Dat kan ook.
N
NocturnalJohnnyLid
Nou ik denk dat het zwak en leeg gevoel in me maag gewoon het teken is dat het uitgewerkt is want de laatste tijd krijg ik ook nog n's van die typische enorm licht prikkelbare gemoedstoestanden erbij en word ik een klein beetje paranoia (regelmatig achteruit kijken op straat omdat ik me achtervolg voel etc.) na een klein uurtje.... Dit ondanks het feit dat ik toch 2 lijnen of meer heb gesnoven.... Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
T
TripperLid
NocturnalJohnny zei:
Nou ik denk dat het zwak en leeg gevoel in me maag gewoon het teken is dat het uitgewerkt is want de laatste tijd krijg ik ook nog n's van die typische enorm licht prikkelbare gemoedstoestanden erbij en word ik een klein beetje paranoia (regelmatig achteruit kijken op straat omdat ik me achtervolg voel etc.) na een klein uurtje.... Dit ondanks het feit dat ik toch 2 lijnen of meer heb gesnoven.... Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
Klik om te vergroten...

Nee, dat lijkt me sterk. Ik denk eerder dat het rotzooi is.. Hoe ruikt het?
G
Guapo TemudginLid
NocturnalJohnny zei:
Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
Klik om te vergroten...

Je bouwt natuurlijk wel wat tolerantie op he. Maar zo weinig effect van 2lijntjes lijkt me stug. ligt ook natuurlijk aan de kwaliteit van de speed. en wat voor lijntje.

zelf heb ik net 24uur gepauzeerd en net 2lijnen naar binnen gesnorkeld en ik voel me aardig waus. Of hoe ze dat hier liever zeggen "Mal in de war"
E
Exceptional InsightLid
Is dat weer die goede? Klinkt als caffeïne, ja. Laat het nou gewoon een keertje testen. Eigenwijs.
S
SperSIZEboonLid
je hebt gewoon slechte speed
E
Exceptional InsightLid
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...
Zeg dat nou niet! Dat kan flink pijn doen!
S
SperSIZEboonLid
Exceptional Insight zei:
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
nee goeie speed doet pijn
S
SperSIZEboonLid
ik heb nooit slechte speed dus dat ken ik niet
E
Exceptional InsightLid
SperSIZEboon zei:
Exceptional Insight zei:
SperSIZEboon zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
nee goeie speed doet pijn
Klik om te vergroten...
Maar die maakt het tenminste nog goed. Slechte speed geeft alleen maar valse hoop.
E
Exceptional InsightLid
SperSIZEboon zei:
ik heb nooit slechte speed dus dat ken ik niet
Klik om te vergroten...
Voor mij is het gelukkig niet meer dan een vage herinnering, eigenlijk zelfs dat niet eens. Het was als beginner wel een hele klim, maar nu ik bovenaan ben moet ik zeggen dat het dondersgoed bevalt.
S
SperSIZEboonLid
NocturnalJohnny zei:
Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
Klik om te vergroten...
hij versnijd het,daar ga je al....
N
NocturnalJohnnyLid
Zoals ik al zei enkel met krijt ja....

Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven en ja was ik dus echt aan het gààn , heb me toen enórm goed gevoeld en barstenvol energie (niets bijzonders dus :sunglasses: ) inclusief afkick met hallucinaties , enorme paranoia, insecten in me huid etc. etc.
Ben er ook langer dan 56 uur van wakker geweest dus ja slechte Speed zou ik deze nu niet noemen....
Donderdag neem ik na ongeveer 24 uur "rustpauze" drie bommetjes van 200 mg , ja krijg ik wat later ineens dat hongerige en lege gevoel in me maag ipv een gevoel van euforie , ik had al wel wat meer honger bij de vorige keer van gebruik , maar bij deze moest ik gewoon stande pede iets eten....
Later die avond met wat lijnen Speed net hetzelfde plus een enorm prikkelbare gemoedstoestand.... Vandaag weer een paar lijnen gesnoven en telkens weer opnieuw geen opmerkelijk gelukzalig gevoel of euforie , nee een prikkelbaar , weinig lustig gevoel plus weer dat enorme hongergevoel....

Iemand eraring met dit rare fenomeen? Zelfs bij een goede Speed kick heb ik wel honger , wat ik enorm raar vind want dit is dan juist het tegenovergestelde effect....
S
SperSIZEboonLid
NocturnalJohnny zei:
Zoals ik al zei enkel met krijt ja....
Klik om te vergroten...
*zucht*
E
Exceptional InsightLid
NocturnalJohnny zei:
Klik om te vergroten...
Je ziet dat hij het versnijdt en alsnog koop jij het? Dit kan niet echt zijn.. ik heb een hoop domme mensen gezien, but this one definitely takes the cake.
N
NocturnalJohnnyLid
Hmmm , nou ja de eerste keer was hij niet versneden en toen had ik dus die goede kick (maar toch ook weer dat hongergevoel) , daarna heeft ie me telkens versneden gegeven , met krijt , kan dat dan zoveel kwaad?

Nu ik er zo bij nadenk , die ene keer dat ik XTC had genomen , had ik óók een hongerig gevoel ! Lijken wel vreetkicks van een joint ofzo (dit bij een joint dan nog nooit meegemaakt aangezien ik geen weed rook en te weinig heb gedaan om die echte vreetkicks na een joint te beleven)....
S
SperSIZEboonLid
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
N
NocturnalJohnnyLid
Nou ja , die krijt interesseert me momenteel geen reet , van krijt ga je je toch niet opeens prikkelbaar en hongerig voelen? Natuurlijk weet ik dat onversneden het beste is anders krijg je een minderwaardig product , maar weet iemand misschien hoe dat hongerig gevoel nà Speed (!) opeens opkomt , en het is niet alsof ik het op een lege maag begin te snuiven , want ik kijk toch wel dat ik een bodem heb aangelegd voor de kick....
b
bitLid
NocturnalJohnny zei:
Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven
Klik om te vergroten...
Verder alles goed? Hoeveel krijt zat er in dan? Als ik jou was zou ik gewoon zuiver(der) spul proberen te vinden, of in ieder geval niet versneden met iets nutteloos. Volgens mij werkt krijt eerder tegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."