Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
NocturnalJohnny zei:Nou ik denk dat het zwak en leeg gevoel in me maag gewoon het teken is dat het uitgewerkt is want de laatste tijd krijg ik ook nog n's van die typische enorm licht prikkelbare gemoedstoestanden erbij en word ik een klein beetje paranoia (regelmatig achteruit kijken op straat omdat ik me achtervolg voel etc.) na een klein uurtje.... Dit ondanks het feit dat ik toch 2 lijnen of meer heb gesnoven.... Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
NocturnalJohnny zei:Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
Zeg dat nou niet! Dat kan flink pijn doen!SperSIZEboon zei:je hebt gewoon slechte speed
nee goeie speed doet pijnExceptional Insight zei:Zeg dat nou niet! Dat kan flink pijn doen!SperSIZEboon zei:je hebt gewoon slechte speed
Maar die maakt het tenminste nog goed. Slechte speed geeft alleen maar valse hoop.SperSIZEboon zei:nee goeie speed doet pijnExceptional Insight zei:Zeg dat nou niet! Dat kan flink pijn doen!SperSIZEboon zei:je hebt gewoon slechte speed
Voor mij is het gelukkig niet meer dan een vage herinnering, eigenlijk zelfs dat niet eens. Het was als beginner wel een hele klim, maar nu ik bovenaan ben moet ik zeggen dat het dondersgoed bevalt.SperSIZEboon zei:ik heb nooit slechte speed dus dat ken ik niet
hij versnijd het,daar ga je al....NocturnalJohnny zei:Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
*zucht*NocturnalJohnny zei:Zoals ik al zei enkel met krijt ja....
Je ziet dat hij het versnijdt en alsnog koop jij het? Dit kan niet echt zijn.. ik heb een hoop domme mensen gezien, but this one definitely takes the cake.NocturnalJohnny zei:Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
Verder alles goed? Hoeveel krijt zat er in dan? Als ik jou was zou ik gewoon zuiver(der) spul proberen te vinden, of in ieder geval niet versneden met iets nutteloos. Volgens mij werkt krijt eerder tegen.NocturnalJohnny zei:Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."