Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed al na klein uurtje uitgewerkt?

Speed al na klein uurtje uitgewerkt?

39 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoals ik al zei enkel met krijt ja....

Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven en ja was ik dus echt aan het gààn , heb me toen enórm goed gevoeld en barstenvol energie (niets bijzonders dus :sunglasses: ) inclusief afkick met hallucinaties , enorme paranoia, insecten in me huid etc. etc.
Ben er ook langer dan 56 uur van wakker geweest dus ja slechte Speed zou ik deze nu niet noemen....
Donderdag neem ik na ongeveer 24 uur "rustpauze" drie bommetjes van 200 mg , ja krijg ik wat later ineens dat hongerige en lege gevoel in me maag ipv een gevoel van euforie , ik had al wel wat meer honger bij de vorige keer van gebruik , maar bij deze moest ik gewoon stande pede iets eten....
Later die avond met wat lijnen Speed net hetzelfde plus een enorm prikkelbare gemoedstoestand.... Vandaag weer een paar lijnen gesnoven en telkens weer opnieuw geen opmerkelijk gelukzalig gevoel of euforie , nee een prikkelbaar , weinig lustig gevoel plus weer dat enorme hongergevoel....

Iemand eraring met dit rare fenomeen? Zelfs bij een goede Speed kick heb ik wel honger , wat ik enorm raar vind want dit is dan juist het tegenovergestelde effect....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
NocturnalJohnny zei:
Zoals ik al zei enkel met krijt ja....
Klik om te vergroten...
*zucht*
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
NocturnalJohnny zei:
Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
Klik om te vergroten...
Je ziet dat hij het versnijdt en alsnog koop jij het? Dit kan niet echt zijn.. ik heb een hoop domme mensen gezien, but this one definitely takes the cake.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmm , nou ja de eerste keer was hij niet versneden en toen had ik dus die goede kick (maar toch ook weer dat hongergevoel) , daarna heeft ie me telkens versneden gegeven , met krijt , kan dat dan zoveel kwaad?



Nu ik er zo bij nadenk , die ene keer dat ik XTC had genomen , had ik óók een hongerig gevoel ! Lijken wel vreetkicks van een joint ofzo (dit bij een joint dan nog nooit meegemaakt aangezien ik geen weed rook en te weinig heb gedaan om die echte vreetkicks na een joint te beleven)....
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ja , die krijt interesseert me momenteel geen reet , van krijt ga je je toch niet opeens prikkelbaar en hongerig voelen? Natuurlijk weet ik dat onversneden het beste is anders krijg je een minderwaardig product , maar weet iemand misschien hoe dat hongerig gevoel nà Speed (!) opeens opkomt , en het is niet alsof ik het op een lege maag begin te snuiven , want ik kijk toch wel dat ik een bodem heb aangelegd voor de kick....
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#7
NocturnalJohnny zei:
Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven
Klik om te vergroten...
Verder alles goed? Hoeveel krijt zat er in dan? Als ik jou was zou ik gewoon zuiver(der) spul proberen te vinden, of in ieder geval niet versneden met iets nutteloos. Volgens mij werkt krijt eerder tegen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#8
NocturnalJohnny zei:
Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
Klik om te vergroten...

stop maar ...

vertel je vriend maar dat hij voor het versnijden alleen al verbannen moet worden.
een ware maten naaier versnijdt het voor je neus.

dus de versneden rotzooi word nog 1 x verneukt.

aanval !!

:tearsofjoy:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#9
NocturnalJohnny zei:
Nou ja , die krijt interesseert me momenteel geen reet , van krijt ga je je toch niet opeens prikkelbaar en hongerig voelen? Natuurlijk weet ik dat onversneden het beste is anders krijg je een minderwaardig product , maar weet iemand misschien hoe dat hongerig gevoel nà Speed (!) opeens opkomt , en het is niet alsof ik het op een lege maag begin te snuiven , want ik kijk toch wel dat ik een bodem heb aangelegd voor de kick....
Klik om te vergroten...

kijk als je respectloos ongeteste zooi gaat snuiven en dan 5 gram dan moet je niet gaan klagen over klachten.

uiteraard rommelt je maag, voel je je skizofreen en zie je overal mensne lopen die niet bestaan.

slapen
eten
en gewoon 1 x 150 mg droge pep in een bom nemen en dan 1 maand niets.

beter gratis advies zul je nooit krijgen van je dealer mattie.

:hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
SperSIZEboon zei:
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
Klik om te vergroten...

Caffeine geeft niet het fijne gevoel dat speed geeft. Je blijft er op een andere manier wakker van. Versnijden met caffeine vind ik daarom ook echt de boel verneuken, want ze hopen ze dat je het minder goed merkt dat je troep koopt. Versnijd met iets dat totaal onschadelijk en inactief is, of versnijd helemaal niet. Want waarom moet er uberhaupt versneden worden ?

Lisette, ik denk dat we een actiegroep moeten beginnen tegen speed besnijdenis. :P
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#11
echte pep 150 mg 73% droge stof werkt minimaal 8 uur nonstop !!

tegen de tijd dat het uitwerkt ben je een ander mens, die rust nodig heeft hoop ik.
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laat het nou maar gewoon testen, dit topic gaat nergens heen.

Of als je in België woont en niet naar Nederland wil/kan komen om het te testen, probeer eens wat pep van een andere dealer.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij heb je gewoon kutpep dan, of je gebruikt gewoon veel te vaak en hebt een enorme tolerantie opgebouwd. Dan wordt het dus tijd om een tijdje te stoppen.

En laat je spul idd gewoon testen, want met dit soort topics kunnen we eigenlijk gewoon niks zo en ik neig er daarom ook naar om hem te sluiten...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha, heerlijk vermakelijk dit. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
SperSIZEboon zei:
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
Klik om te vergroten...

Inerte stoffen zijn beter, caffeine verneukt het gevoel van de speed. Paranoia, hartkloppingen, irritatie, zenuwachtigheid, enz. Maar krijt lijkt me nou niet bepaald een goed versnijdingsmiddel. :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
soundbass zei:
als je het versnijd doe het dan met caffeine.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik liever krijt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#17
NocturnalJohnny zei:
Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
Klik om te vergroten...

Toch denk ik dat deze zin er ook wel wat mee te maken kan hebben. Het duid misschien of zeer overmatig gebruik cq verslaving ? Misschien dat idd je lichaam gewoon niet meer kan, ondanks het snuiven van meer speed ? of dat het wel werkt, maar je snel het gevoel krijgt dat het niet genoeg doet en je meer moet hebben ?
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Of dr zit gewoon cafëine in je speed... Dat kan ook.
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nou ik denk dat het zwak en leeg gevoel in me maag gewoon het teken is dat het uitgewerkt is want de laatste tijd krijg ik ook nog n's van die typische enorm licht prikkelbare gemoedstoestanden erbij en word ik een klein beetje paranoia (regelmatig achteruit kijken op straat omdat ik me achtervolg voel etc.) na een klein uurtje.... Dit ondanks het feit dat ik toch 2 lijnen of meer heb gesnoven.... Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."