Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed al na klein uurtje uitgewerkt?

Speed al na klein uurtje uitgewerkt?

39 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nou ja , die krijt interesseert me momenteel geen reet , van krijt ga je je toch niet opeens prikkelbaar en hongerig voelen? Natuurlijk weet ik dat onversneden het beste is anders krijg je een minderwaardig product , maar weet iemand misschien hoe dat hongerig gevoel nà Speed (!) opeens opkomt , en het is niet alsof ik het op een lege maag begin te snuiven , want ik kijk toch wel dat ik een bodem heb aangelegd voor de kick....
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#3
NocturnalJohnny zei:
Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven
Klik om te vergroten...
Verder alles goed? Hoeveel krijt zat er in dan? Als ik jou was zou ik gewoon zuiver(der) spul proberen te vinden, of in ieder geval niet versneden met iets nutteloos. Volgens mij werkt krijt eerder tegen.
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#4
NocturnalJohnny zei:
Ik koop niet zomaar van een onbekende straatdealer ofzo , ik heb hem gekocht bij iemand waarbij ik zelf zie waarmee hij het versnijdt ,in zijn geval versnijdt hij het met krijt....
Klik om te vergroten...

stop maar ...

vertel je vriend maar dat hij voor het versnijden alleen al verbannen moet worden.
een ware maten naaier versnijdt het voor je neus.

dus de versneden rotzooi word nog 1 x verneukt.

aanval !!

:tearsofjoy:
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#5
NocturnalJohnny zei:
Nou ja , die krijt interesseert me momenteel geen reet , van krijt ga je je toch niet opeens prikkelbaar en hongerig voelen? Natuurlijk weet ik dat onversneden het beste is anders krijg je een minderwaardig product , maar weet iemand misschien hoe dat hongerig gevoel nà Speed (!) opeens opkomt , en het is niet alsof ik het op een lege maag begin te snuiven , want ik kijk toch wel dat ik een bodem heb aangelegd voor de kick....
Klik om te vergroten...

kijk als je respectloos ongeteste zooi gaat snuiven en dan 5 gram dan moet je niet gaan klagen over klachten.

uiteraard rommelt je maag, voel je je skizofreen en zie je overal mensne lopen die niet bestaan.

slapen
eten
en gewoon 1 x 150 mg droge pep in een bom nemen en dan 1 maand niets.

beter gratis advies zul je nooit krijgen van je dealer mattie.

:hearteyes:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
SperSIZEboon zei:
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
Klik om te vergroten...

Caffeine geeft niet het fijne gevoel dat speed geeft. Je blijft er op een andere manier wakker van. Versnijden met caffeine vind ik daarom ook echt de boel verneuken, want ze hopen ze dat je het minder goed merkt dat je troep koopt. Versnijd met iets dat totaal onschadelijk en inactief is, of versnijd helemaal niet. Want waarom moet er uberhaupt versneden worden ?

Lisette, ik denk dat we een actiegroep moeten beginnen tegen speed besnijdenis. :P
L
LiesetteLid
01-01-2024, 00:00
#7
echte pep 150 mg 73% droge stof werkt minimaal 8 uur nonstop !!

tegen de tijd dat het uitwerkt ben je een ander mens, die rust nodig heeft hoop ik.
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat het nou maar gewoon testen, dit topic gaat nergens heen.

Of als je in België woont en niet naar Nederland wil/kan komen om het te testen, probeer eens wat pep van een andere dealer.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Volgens mij heb je gewoon kutpep dan, of je gebruikt gewoon veel te vaak en hebt een enorme tolerantie opgebouwd. Dan wordt het dus tijd om een tijdje te stoppen.

En laat je spul idd gewoon testen, want met dit soort topics kunnen we eigenlijk gewoon niks zo en ik neig er daarom ook naar om hem te sluiten...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, heerlijk vermakelijk dit. :hearteyes:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SperSIZEboon zei:
waarom in godsnaam versnijden met krijt, versnij het dan met caffeine daar blijf je tenminste ook nog wakker van
Klik om te vergroten...

Inerte stoffen zijn beter, caffeine verneukt het gevoel van de speed. Paranoia, hartkloppingen, irritatie, zenuwachtigheid, enz. Maar krijt lijkt me nou niet bepaald een goed versnijdingsmiddel. :tearsofjoy:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
soundbass zei:
als je het versnijd doe het dan met caffeine.
Klik om te vergroten...
Dan heb ik liever krijt.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
NocturnalJohnny zei:
Komt dit door het feit dat ik slechts 24 uur heb "gepauzeerd" (dus geen Speed heb gesnoven of geslikt) sinds het laatste speedgebruik?
Klik om te vergroten...

Toch denk ik dat deze zin er ook wel wat mee te maken kan hebben. Het duid misschien of zeer overmatig gebruik cq verslaving ? Misschien dat idd je lichaam gewoon niet meer kan, ondanks het snuiven van meer speed ? of dat het wel werkt, maar je snel het gevoel krijgt dat het niet genoeg doet en je meer moet hebben ?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
NocturnalJohnny zei:
Maar de eerste keer dat ik die Speed van hem had gekocht en heb benuttigd (maandagavond) , heb ik misschien wel ongeveer meer 5 gram op 24 uur opgesnoven en ja was ik dus echt aan het gààn , heb me toen enórm goed gevoeld en barstenvol energie (niets bijzonders dus :sunglasses: ) inclusief afkick met hallucinaties , enorme paranoia, insecten in me huid etc. etc.
Klik om te vergroten...
Lees dit nog eens na. Als je vijf gram pakt moet je al snappen dat er iets niet in de haak is.

Olle
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
5 gram caffeine is ook hard.
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wacky zei:
Caffeine geeft niet het fijne gevoel dat speed geeft. Je blijft er op een andere manier wakker van.
Klik om te vergroten...
Agreed.

Speed = ik kan en wil nog lang niet slapen.
Caffeine = ik wil naar bed maar kan niet slapen.
In grote lijnen.
s
soundbassLid
01-01-2024, 00:00
#17
NocturnalJohnny zei:
Zoals ik al zei enkel met krijt ja....
Klik om te vergroten...
WTF met krijt wat een boer waarom met krijt. als je het versnijd doe het dan met caffeine. Of liever wees een goede dealer en versnij helemaal niks gewoon goed spul hou je je klanten ook tevreden
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Krijg je al helemaal zo'n witte neus van
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb je niet juist veel te veel gesnatst? na dat uur werd je dus para enzo, maar kon je wel slapen? lijkt mij dat als je echt lang wakker ben en weinig heb geslapen je niet opeens weer top fit word na nog een lijntje
N
NocturnalJohnnyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi iedereen ,

Wat was ik toch een beetje eigenwijs in het begin, kon maar niet geloven dat die dealer me had genaaid met wat tering versneden rommel.... Vertelde ie me later dat ie het ook nog is versneed met Sinutab tabletten etc. Heb hem gezegd dat ie met zo'n rommel zeker niet meer bij mij moet aankloppen en ie heeft me als excuus 3 à 4 gram pure Speed gratis gegeven .... Nadat die op waren heb ik gewoon bij iemand anders wat Speed geregeld , deze keer bij iemand die zelf gebruikt (al 15 jaar), die niet bepaald een dealer is , in grote hoeveelheden koopt en wel is per betaling een grammetje weggeeft en de Speed is zeer zeker ook puur ....
Bij deze bedankt voor al het advies etc. De Speed van toen was gewoon versneden rommel en heb de afgelopen weken pure Speed gesnoven en heb geen last meer van dat hongerige gevoel in me maag! Verder let ik natuurlijk ook op de tolerantie , dus gebruik ik Speed enkel voor 24 uur en niet meer meer als 48 uur als een zombie gaan opblijven....
Met één grammetje van die pure Speed kom ik toch wel bijna een halve week toe !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."