Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed gebruikers zijn eng

speed gebruikers zijn eng

83 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Spiegels worden wel erg eng na een nachtje door, ja :P
Je verhaal komt wel erg overeen met het verhaal van een vriend van me.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe weet je dat ze speed hebben gebruikt? Misschien wel pillen, of kijken ze zo uitzichzelf.
Maarja, sommige speedgebruikers hebben soms wel een ehm, intimiderende blik. (Dat vind ik ook van mensne op de acid soms)

En of ik van mezelf schrik als ik in de spiegel kijk als ik pep op heb, nou.. De eerste keren wel een beetje, maar dat kwam doordat ik er brak uit zag, niet eng ofzo. Nu weet ik wel wat ik ervan kan verwachten, dus niet meer.
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#3
eng niet, maar ok, als je nuchter op een feest staan kan ik me best voorstellen dat je je niet heel erg op je gemak kan voelen.
Heb dit zelf op extrema gehad. Ik had beloofd niks te gebruiken daar :wink: en dan doe ik dat ook niet. Hele dag een geweldige dag gehad, maar naarmate de avond vorderde zag je ook echt het aantal grote ogen en bewegende kaken toenemen :mrgreen: In eerste instantie baalde ik stevig. Ik denk "ik wil ook :rock: " Maar ja, belofte = belofte.
Later op de avond begon de sfeer toch minder te worden naar mijn gevoel. Je kunt de mensen om je heen moeilijker inschatten en door de strakke koppies is er ook weinig emotie te lezen in het gezicht en moet zeggen dat ik me toen toch niet meer zo op mijn gemak voelde en ben gegaan voordat het afgelopen zou zijn. Ik denk "als die strakke koppies (en redelijk wat opgefokte) naar buiten moeten, ben ik liever voor........

Met mensen die Speed of XTC hebben gehad kan ik meestal wel lachen, misschien ook omdat ik weet wat ze voelen, maar mensen die Coke hebben gehad mijd ik liever. Of het moet binnen onze vriendenkring zijn....... maar dan nog, Ik merk dat als we met een groepje zijn en er speed, coke en XTC wordt genomen (niet alles tegelijk, maar de ene heeft het een liever dan het andere) de coke-gebruikers wat sneller geirriteerd lijken t zijn. Vooral als je na wat pilletjes of speed onzin begint te praten :P Maar enkele jaren geleden bij mijn ex-vriend kwamen veel coke-gebruikers, en moet zeggen, was toen vaak weg. Vond het erg opgefokt en on-invoelbaar.

Maar als ik zelf heb gehad op een feest valt me dit inderdaad helemaal niet op nee :mrgreen:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toen ik een tijdje geleden doorgeslagen was met speed vond ik mezelf er eng uitzien in de spiegel. Strak, bleek gezicht die er moe uitzag en met enge, starende ogen in de kop en peppuisten. Brrr, gelukkig zie ik er niet meer zo uit !

Als ikzelf nuchter ben en zie andere Speed gebruikers vind ik ze er nog weleens eng uitzien.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Idd, je gelaat wordt wel wat anders ja. Ik heb dat ook gemerkt. Af en toe wat gebruiken is niet zo erg, dan heb je even 2 dagen nodig om goed bij te slapen, te eten en te drinken en dan gaat het wel weer.

Maar na een paar weken bijna dagelijks wat te pakken (als wat het maar 2 lijntjes per dag) begon ik toch een apart gelaat te krijgen. Wallen, donkere verkleuring rondom ogen, uitslag, puistjes, droge lippen en over algemeen wat bleekjes/grauw. En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderen :( Eigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......

Dus voor mij nog maar 3-maandelijks gebruik of als er een feestje of gelegenheid tussen komt.... Maar zeker niet dagelijks, wekelijks of maandelijks.....
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Zo zie ik er eigenlijk wel vaak uit, en ik gebruik niet eens dagelijks.
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marla Singer zei:
Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Klik om te vergroten...

Ik denk dat speed opzich je ook niet zo eng maakt, alleen die slapeloze nachten zijn de boosdoener lijkt me.
Ik kan ook normaal door het huis lopen onder invloed van pep zonder dat iemand iets aan mij merkt :grin:

Maar als ik een lekkere dikke mdma pil neem weet ik dat ik c.a. 20 minuten heb om zo snel mogelijk het huis te verlaten! :tearsofjoy:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je slaagt er trouwens wel in om de helft van de vaste posterts op dit forum te beledigen met die topictitel. Well done :grin:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Je slaagt er trouwens wel in om de helft van de vaste posterts op dit forum te beledigen met die topictitel. Well done :grin:
Klik om te vergroten...
Lang leve het generaliseren, de mensen die normaal er uit zien ziet ze natuurlijk niet dus is zo'n reactie wel logisch.

En zonder tollerantie zie je het vaak duidelijk aan de gebruiken. Maar ik heb zelf bijna een jaar dagelijks gebruikt, ook met school en niemand die ooit een opmerking heeft gemaakt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
it'sme zei:
En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderen :( Eigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Klik om te vergroten...
Nu dus niet meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
it'sme zei:
En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderen :( Eigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Klik om te vergroten...
Nu dus niet meer.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Scherp.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#13
als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dr Gonzo zei:
als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha
Klik om te vergroten...
ja ik ook! en niet eens omdat ik het geweldig naar mn zin gehad heb (zoals teknozem zei) maar omdat ik bleef hangen in een spelletje met het niveau van bubbleshooter!! en dat 8 uur lang non-stop.. pff gelukkig heb ik een hele soepele rug die zich aanpast aan m'n laptop :P eigen schuld, zeer oog....
:wink:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vroeg me al af waarom ze altijd met een boogje om me heen liepen :wave:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#16
als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
pbwebmaster zei:
Marla Singer zei:
Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Klik om te vergroten...

Ik denk dat speed opzich je ook niet zo eng maakt, alleen die slapeloze nachten zijn de boosdoener lijkt me.
Klik om te vergroten...

Van de slapeloze nachten kreeg ik flinke wallen op den duur, maar ook toen vond niemand mij eng er uit zien. :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Klik om te vergroten...

Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh.. :tearsofjoy: Had wel slecht geslapen die week.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
knolselderij zei:
als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Klik om te vergroten...

Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh.. :tearsofjoy: Had wel slecht geslapen die week.
Klik om te vergroten...

als mensen zeggen dat je al beter uitziet als de vorige week ben je niet goed bezig.

maajja ik wie ben ik om de moraal ridder uit te hangen (ik hoop dat WFL me wel nog aardig vind)
ik wou alleen zeggen dat je van mdma of pillen veel erger uit ziet
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
knolselderij zei:
als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Klik om te vergroten...

Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh.. :tearsofjoy: Had wel slecht geslapen die week.
Klik om te vergroten...
hehehe dat hoor ik soms ook wel eens :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."