Spiegels worden wel erg eng na een nachtje door, ja :P
Je verhaal komt wel erg overeen met het verhaal van een vriend van me.
Je verhaal komt wel erg overeen met het verhaal van een vriend van me.
In eerste instantie baalde ik stevig. Ik denk "ik wil ook
" Maar ja, belofte = belofte. 
Marla Singer zei:Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Lang leve het generaliseren, de mensen die normaal er uit zien ziet ze natuurlijk niet dus is zo'n reactie wel logisch.W.F.L. zei:Je slaagt er trouwens wel in om de helft van de vaste posterts op dit forum te beledigen met die topictitel. Well done![]()
Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Exceptional Insight zei:Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
ja ik ook! en niet eens omdat ik het geweldig naar mn zin gehad heb (zoals teknozem zei) maar omdat ik bleef hangen in een spelletje met het niveau van bubbleshooter!! en dat 8 uur lang non-stop.. pff gelukkig heb ik een hele soepele rug die zich aanpast aan m'n laptop :P eigen schuld, zeer oog....Dr Gonzo zei:als ik nu in de spiegel kijk snap ik heel goed wat de topicstarter bedoeld...brrrr,hahahaha

pbwebmaster zei:Marla Singer zei:Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Ik denk dat speed opzich je ook niet zo eng maakt, alleen die slapeloze nachten zijn de boosdoener lijkt me.
knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
W.F.L. zei:knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh..Had wel slecht geslapen die week.
hehehe dat hoor ik soms ook wel eensW.F.L. zei:knolselderij zei:als iemand 3 dagen door haalt snap ik dat je het eng vind uitzien, maar als ik n avondje op de pep zit ziet niemand wat aan me
Wel grappig, vorig weekend op een feestje zegt er iemand "Je ziet er al beter uit dan vorige week" en ik was op dat moment 3 dagen wakker, de week ervoor nog maar 1 nacht. Goes to show huh..Had wel slecht geslapen die week.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."