Spiegels worden wel erg eng na een nachtje door, ja :P
Je verhaal komt wel erg overeen met het verhaal van een vriend van me.
Je verhaal komt wel erg overeen met het verhaal van een vriend van me.

pbwebmaster zei:Eng zijn ze zeker
Er stond vanmorgen een jongen in de spiegel die er ook zo eng uit zag.
Sindsdien durf ik niet meer in de spiegel te kijken omdat ik bang ben dat hij weer verschijnt![]()
Hij zal wel lekker aan de pep hebben gezeten ofzo, aan die bek te zien![]()
Maar hij heeft een goed hart hoor.
En soms, soms dan hou ik van 'm![]()
Van speed word ik mijzelf in het tienvoud, niet iets anders.heroesss zei:En door speed niet zeker :P
heroesss zei:Ik was op een feest en het leek net of bijna iedereen speed had gebruikt.
Liesette zei:speedjunks zijn irritant en drammen maar door en denken alleen aan zichzelf ...
zoals ik dus![]()
In eerste instantie baalde ik stevig. Ik denk "ik wil ook
" Maar ja, belofte = belofte. 
Marla Singer zei:Ik heb jarenlang speed gebruikt. Ook vaak nog eens bij sociale situaties waar niemand iets mocht merken er van. Men zag het dus ook niet aan mij en nog nooit heeft iemand mij eng gevonden... :P
Lang leve het generaliseren, de mensen die normaal er uit zien ziet ze natuurlijk niet dus is zo'n reactie wel logisch.W.F.L. zei:Je slaagt er trouwens wel in om de helft van de vaste posterts op dit forum te beledigen met die topictitel. Well done![]()
Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
Exceptional Insight zei:Nu dus niet meer.it'sme zei:En helaas mocht ik al snel merken dat de cup maat al snel begon te minderenEigen schuld, dikke bult he zeggen ze.......
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."