Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZombieface

Zombieface

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zolang ik nog stijf sta valt dat gezicht wel mee, begint pas zombie-achtig te worden als het begint uit te werken... :openmouth:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja een zombie ja
en zombies lopen gewoon door
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#3
W.F.L. zei:
Irezz zei:
Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.
Klik om te vergroten...

Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P

Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.
Klik om te vergroten...


ik ken de dichthangende ogen, maar naar een tijdje pep gebruiken hangt er bij mij nog wel is 1 oog half dicht, en afgelopen weekend met aardig wat Mdma op had ik precies het zelfde.


Het "zombieface" op een zondag heb ik ook wel is,, Meestal neem ik een goeie hete douche en wat eten naar binnen zien te werken. meestal kleur ik daar wel van op.
en zo niet,,,dan ga je tog niet de deur uit?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eten! Erg belangrijk. Neemt je zombieface niet helemaal weg natuurlijk, maar goed eten en rusten / slapen trekt je gezicht weer in het gareel op den duur
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zwemmen?
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem de dag na een nachtje doorhalen, gewoon een frisse douch, en drink zo goed/gezond mogelijk. Dan valt het meestal wel mee eigenlijk.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon geen speed gebruiken. :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mn gezicht hangt weer lekker
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
endor zei:
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
Klik om te vergroten...
Ik had je nog gewaarschuwd!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
endor zei:
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
Klik om te vergroten...
Ik had je nog gewaarschuwd!
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn gele en groene gezicht nog.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
altamiro zei:
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat soort nachten is het enige wat ik af en toe nog mis van speed :P Die zomernachten waar je gewoon lekker met maten beetje door de binnenstad kan lopen de hele nacht.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je ziet mensen ook altijd zo raar kijken die een ochtendwandeling maken om half 7. Zien ze opeens een groepje jongeren in het park/ aan het water zitten.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, een stel agenten kwam ook nog kijken toen we op et industrieterrein stonden, ergens achteraf.

Uiteindelijk nog een goede 20 min met die gasten staan ouwehoeren over de opening van een nieuwe discotheek in de buurt etcetera, was echt supergezellig. Heerlijk hoe we niets hebben uitgevoerd maar er toch zo van hebben kunnen genieten.

Zomeravonden met pep zijn geweldig :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Darah zei:
Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop
Klik om te vergroten...

Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.

Ik heb zelf geen last van m'n zombieface (doe er wel water op gewoon omdat dat lekker fris voelt). Eigenlijk heb/had ik meestal wel een zombieface, dus met pep op valt het niet speciaal op ofzo. Enkel mijn ogen worden groter.
Klik om te vergroten...

One for the doctor... :)

Een warme douche en een kop thee doen wonderen.

Maar een paar uurtjes slaap nog veel meer.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
Met appel en stroop.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#18
En mayonaise.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
Met appel en stroop.
Klik om te vergroten...
Neehee,

pancake makeup
a cosmetic or theatrical makeup made of a soluble, matte powder compressed into a thin cake and typically applied with a damp sponge
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gewoon je gezicht wassen met een washndje of gewoon met water, ik ga er daarvan een stuk beter uit zien na een nacht of meerdere nachten doorhalen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."