#1
Zolang ik nog stijf sta valt dat gezicht wel mee, begint pas zombie-achtig te worden als het begint uit te werken... ![:openmouth:]()
W.F.L. zei:Irezz zei:Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.
Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P
Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.Dreuge zei:mn gezicht hangt weer lekker
Ik had je nog gewaarschuwd!endor zei:Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.Dreuge zei:mn gezicht hangt weer lekker
KoxBox zei:Ik had je nog gewaarschuwd!endor zei:Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.Dreuge zei:mn gezicht hangt weer lekker
altamiro zei:Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.
De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).
Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen![]()
W.F.L. zei:Darah zei:Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop
Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.
Ik heb zelf geen last van m'n zombieface (doe er wel water op gewoon omdat dat lekker fris voelt). Eigenlijk heb/had ik meestal wel een zombieface, dus met pep op valt het niet speciaal op ofzo. Enkel mijn ogen worden groter.
Neehee,Oom Klaas zei:Met appel en stroop.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."