Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZombieface

Zombieface

50 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zombie na één dag? Wat heb jij een pech met je lichaam voor pep :d
Koude dingen onder je ogen helpen sowieso. een ijskoude lepel tegen je wallen drukken. Zonnebanken if necessary. Invallende kaken heb ik ook wel last van, maar kan je wel even in de spiegel oefenen. Blaas je kaken gewoon subtiel en lichtjes op. Droogheid van haar, tsjah. ontzettend veel conditioner voor droog haar, any thing dat je haar vetter maakt helpt wel.

Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.

En last but not least: op pep denk je er vaak slechter uit te zien dan je er werkelijk uitziet. Probeer alle paranoia uit je kop te krijgen, één nachtje doorhalen kan écht niet zo'n ramp veroorzaken aan je gezicht yo. Tenzij je, zoals ik al zei: echt brute pech met je lichaam hebt :grin:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pokerface
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Irezz zei:
Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.
Klik om te vergroten...

Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P

Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Aan het eind van de nacht ff met je ogen dicht op bed liggen, alles ff laten uitrusten, na een paar uur op staan en fruit eten (goedemorgen of hero drinkontbijt!!!) en dan douchen. Je ziet er mischien wat moe uit, maar als mensen je niet sowieso al verdenken van drugs gebruik zoeken ze daar toch niet zomaar wat achter??
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eten,slapen,maskertje (dik mooi met van die zwarte pupillen) ik weet precies de goede door een zus van me.
Zie ik er fris uit + het zonnetje...
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Inderdaad gewoon ff zorgen voor rust. Ik heb ook al enkele keren me vergist in het nemen van het laatste lijntje. Dan denk ik van "oh dat kan nog wel 1tjes" DIkke pech, lig je hele nacht wakker en nog met stijve kaken :confused: Gewoon lekker wat uitrusten met ogen dicht. s'morgens wat extra fruit. Voor het slapen vitaminepilletje en wat bouillion. Niemand die iets aan mij ziet :wink: Scheelt misschien ook dat niemand het van mij verwacht :wink:
I
IrezzLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dreuge zei:
Aan het eind van de nacht ff met je ogen dicht op bed liggen, alles ff laten uitrusten, na een paar uur op staan en fruit eten (goedemorgen of hero drinkontbijt!!!) en dan douchen. Je ziet er mischien wat moe uit, maar als mensen je niet sowieso al verdenken van drugs gebruik zoeken ze daar toch niet zomaar wat achter??
Klik om te vergroten...

Pep valt idd niet zo op. Mensen die het kennen zullen het wel merken, bepaalde tics kun je nu eenmaal niet echt controleren. maar het verschil met ''gewoon goedgezind'' zijn is niet zo groot. kom je altijd wel mee weg. ook, hoe langer, hoe meer para. en da's wel gek. iedereen kijkt op een of andere manier, maar zolang je het probeert te negeren gebeurd er niets... op'n familiefeesje zo 's loeiharde ruzie gehad met stiefvader. hij gebruikt ook, en het maakt hem niet uit wat of hoe ik iets doe, aangezien het hypocriet zou zijn. maar die ene keer fluisterde hij met m'n moeder. ze keken gemeen, lachten me uit, bleven staren. nadat ik was uitgevlogen bleken ze gewoon over de tuin te praten. het doet je op 'n manier dingen zien die er niet zijn. en toen ik dat de eerste keer ervaarde had ik er wel paar maandjes genoeg van. ik had alles verpest :rolleyes: pep is leuk, maar heel dubbel.
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#8
met pep krijg ik noujuist geen zombieface (behalve grote doppen, maar die heb ik ook als ik 3-4 dage nuchter ben en kijk overdag in de spiegel). na de eerste keer pep, nachtje doorgehaald tot 5 uur gefeest flink wat gefietst en gewandelt kom 11 uur thuis keek in de spiegel en ik zag er bijna gezonder uit dan normaal haha

mijn ouders vonden het ook geweldig dat ik een keer niet brak thuis kwam en heel enthousiast de plante water gaf en de keuke opruimde :tearsofjoy:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zolang ik nog stijf sta valt dat gezicht wel mee, begint pas zombie-achtig te worden als het begint uit te werken... :openmouth:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja een zombie ja
en zombies lopen gewoon door
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Irezz zei:
Ook nog: 1 joint op pep doet mijn ogen gek genoeg weer min of meer normaal staan.
Klik om te vergroten...

Dat is niet zo gek. Wiet verlaagt je bloeddruk/oogboldruk. Lage oogboldruk = dichthangende ogen. :P

Alcohol doet dat trouwens ook. Daarom wil ik weleens een paar biertjes drinken na pep. Met GHB heb ik dat gek genoeg niet, daar ga ik alleen maar meer van staren.
Klik om te vergroten...


ik ken de dichthangende ogen, maar naar een tijdje pep gebruiken hangt er bij mij nog wel is 1 oog half dicht, en afgelopen weekend met aardig wat Mdma op had ik precies het zelfde.


Het "zombieface" op een zondag heb ik ook wel is,, Meestal neem ik een goeie hete douche en wat eten naar binnen zien te werken. meestal kleur ik daar wel van op.
en zo niet,,,dan ga je tog niet de deur uit?
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eten! Erg belangrijk. Neemt je zombieface niet helemaal weg natuurlijk, maar goed eten en rusten / slapen trekt je gezicht weer in het gareel op den duur
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Zwemmen?
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik neem de dag na een nachtje doorhalen, gewoon een frisse douch, en drink zo goed/gezond mogelijk. Dan valt het meestal wel mee eigenlijk.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gewoon geen speed gebruiken. :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
mn gezicht hangt weer lekker
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
endor zei:
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
Klik om te vergroten...
Ik had je nog gewaarschuwd!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
endor zei:
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
Klik om te vergroten...
Ik had je nog gewaarschuwd!
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn gele en groene gezicht nog.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."