Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZombieface

Zombieface

50 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik neem de dag na een nachtje doorhalen, gewoon een frisse douch, en drink zo goed/gezond mogelijk. Dan valt het meestal wel mee eigenlijk.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon geen speed gebruiken. :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
mn gezicht hangt weer lekker
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
Klik om te vergroten...
Ik had je nog gewaarschuwd!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
KoxBox zei:
endor zei:
Dreuge zei:
mn gezicht hangt weer lekker
Klik om te vergroten...
Het mijne past niet goed mee sinds die gekrompen is in de droogmachine.
Klik om te vergroten...
Ik had je nog gewaarschuwd!
Klik om te vergroten...

Ik heb mijn gele en groene gezicht nog.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
altamiro zei:
Dit weekend van vrijdagnacht op zaterdagmiddag aan de pep gezeten.

De hele nacht buiten ouwehoeren met mn maten, rond een uurtje of 7 s 'ochtends naar de lek (Rivier).

Daar de hele dag gezwommen, rondjes gevaren en in de zon gelegen. Kwam poepiebruin weer terug, iedereen vond dak er goed uitzag. Wat een weekendje pep al niet kan doen :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Dat soort nachten is het enige wat ik af en toe nog mis van speed :P Die zomernachten waar je gewoon lekker met maten beetje door de binnenstad kan lopen de hele nacht.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je ziet mensen ook altijd zo raar kijken die een ochtendwandeling maken om half 7. Zien ze opeens een groepje jongeren in het park/ aan het water zitten.
a
altamiroLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, een stel agenten kwam ook nog kijken toen we op et industrieterrein stonden, ergens achteraf.

Uiteindelijk nog een goede 20 min met die gasten staan ouwehoeren over de opening van een nieuwe discotheek in de buurt etcetera, was echt supergezellig. Heerlijk hoe we niets hebben uitgevoerd maar er toch zo van hebben kunnen genieten.

Zomeravonden met pep zijn geweldig :hearteyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Darah zei:
Doe 2 lepels van gelijk formaat in de vriezer -een paar uur-.
Leg ze daarna met de onderkant tegen je wallen aan -> de kou stimuleert bloedsomloop
Klik om te vergroten...

Kou stimuleert de bloedsomloop helemaal niet, warmte wel. Het is pas als de kou weggaat (en je bloedvaten weer verwijden) dat de bloedsomloop gestimuleerd wordt, volgens mij.

Ik heb zelf geen last van m'n zombieface (doe er wel water op gewoon omdat dat lekker fris voelt). Eigenlijk heb/had ik meestal wel een zombieface, dus met pep op valt het niet speciaal op ofzo. Enkel mijn ogen worden groter.
Klik om te vergroten...

One for the doctor... :)

Een warme douche en een kop thee doen wonderen.

Maar een paar uurtjes slaap nog veel meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."