Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"was al paar dagen van de pep, en zat de heletijd aan me neus en me maat zei: KEVIN JE NEUS LOOPT WEG. en ik dan echt heletijd volghens ik zo:JAA IK ZIE M OOK GAAN. was na 14g pep"
"Voor mij ook een Santa Maria jointje. was wel lekker een keer haha"
"€12,50,- Haze per/gram, was actie bij The grass company in tilburg. Of voor €25,- voor 5 gram gruis (Wel hele goeie) bij de afrika ook in tilburg. En op straat €40,- voor 10gram Haze. In A'dam heb je de bull dog €12,50 voor 5gram katana."
"Ik rook altijd een paar jointjes en dan gaat het meestal wel."
"Van pep van vrijdag rond un uur of 7 tot maandag 4uur 's middags. Hadden 14g hebben beetje weg gegooid. Zou dus echt niet weten hoeveel gram per man, waren met z'n tweeen gr"
"Ik heb gisteren avond pep gehaald (3gr) heb nog zker meer dan 2,2gr over, maar voel me nu al echt helemaal weg zeg maar. Maar me dealer zei dat het 80% pure pep was. Kan het dan aan die 80% liggen of hoe zit dat haha, nog nooit van gehoord. Alvast bedankt. gr kevin"
"veel sterkte nog!"