Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWakker zijn?!

Wakker zijn?!

230 antwoorden
63 weergaven
18-5-2026
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speedwijffie zei:
ga vanaaf weer slape.. dus kijk wel ff hoe brak ik op school ben morge.. :)
hoop nie te.. :cry:

hahaha best triest eigelijk
Klik om te vergroten...
hehe,ik hoop dat je nog verlofdagen staan hebt :grin: :grin: :grin:
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoi
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#5
hoi
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#6
Speedwijffie zei:
Mr. XTC zei:
ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
Klik om te vergroten...

ik ben wel om 11 uur uit.. dus kan daarna glijk me nest weer in..:grin:

maar k ga buite.. :wave:
Klik om te vergroten...

oh dat moet je wel vol kunnen houden.... succes morgen
b
belgiumpartycrasherLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik van vrijdag morgen 7 uur tot zondagavond 22.30uur
dat maakt bijna 65 uur wakker...
hoeveel ik toen gesnoven en gepakt heb, vraag het mij niet...
ha ja, kdoe da trouwens nooit meer!!! de moment zelf was da allemaal te goe!!! maar die dagen erna... al goe da het in de conge was :)

grtzzz
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik ben langer zonder drugs opgeweest dan met drugs... zonder drugs 3 dagen met drugs 2 dagen
F
Flashing MomentsLid
01-01-2024, 00:00
#9
zo lang wakker blijven vind ik echtniet leuk
ben wel es om 9uur opgestaan.. toen 2 nachten wakker gebleven en de 3e nacht om 5uur gaan slapen (eerder lukte niet)
hoeveel uur isdat? ben te lui om te rekenen
toen was ik niet eens moe en para trouwens..maar had gewoon geen zinmeer in wakker zijn
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind een nacht doortrekken ook echt verrot

al die debiele wazige gesprekken die je dan krijgt en je word er totaal verknipt van.
E
Elektronik_dynamiteLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja klopt je gaat er raar van doen als je niet hebt geslapen... vooral als het lange tijd aanhoud... ik heb ook nooit die intentie om wakker te blijfen... met drugs is het gewoon zo dat je niet kan slapen (ik iig niet)
en ik heb de laatste tijd nogal last van slapeloosheid en dan kan ik gewoon echt niet slapen... ik ben dan ook niet moe..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
mijn langste wake-up: ongeveer zo'n 2 dagen. En das echt nie fijn vond ik. Ben na die tijd gewoon out gegaan. Was de rotste periode van mn drugsgebruik periode. Het zal als t aan mij ligt echt niet meer gebeuren.
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#13
hoi
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speedwijffie zei:
Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..

alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
Klik om te vergroten...

zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mr. XTC zei:
Speedwijffie zei:
Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..

alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
Klik om te vergroten...

zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren
Klik om te vergroten...
laat staan fysieke inspanningen... :rolleyes:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind dit er toch zwaar over hoor... :openmouth:
S
SpeedwijffieLid
01-01-2024, 00:00
#18
hoi
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#19
83 uur met alleen gewoon alcohol en weed. je kracht zit in je wil.
M
Mr. XTCLid
01-01-2024, 00:00
#20
Frisko zei:
Speedwijffie zei:
Mr. XTC zei:
wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache
Klik om te vergroten...

ik ook eigelijk nie maar wilde wel is proberen hoe dat is..
Klik om te vergroten...
hehe,als je gaat slapen,en je word weer wakker,dan weet je hoe het is....VET KUT!!!!! :)
Klik om te vergroten...

ohja dan ben je best wel "dood"

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."