#1
hoi
hehe,ik hoop dat je nog verlofdagen staan hebtSpeedwijffie zei:ga vanaaf weer slape.. dus kijk wel ff hoe brak ik op school ben morge..![]()
hoop nie te..![]()
hahaha best triest eigelijk
Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:ik weet wel bijna zeker dat je je enorm dood gaat voelen en heel blij bent als je weer in bed ligt.
ik ben wel om 11 uur uit.. dus kan daarna glijk me nest weer in..
maar k ga buite..![]()
Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
laat staan fysieke inspanningen...Mr. XTC zei:Speedwijffie zei:Nou heb geslape vanacht.. me bed uit kome was egt zwaaaar!! maar de dag was wel oke opzich.. was om half 12 thuis, toen ben k op me nest gaan liggen.. tot 20 min. gelede.. maar ben nu zelf nog wel actief.. best vaag..
alleen school was wel klote.. naar leraren luister poeh!! veel te moeilijk..
zolang je niet echt wat moet doen gaat het idd wel allemaal.... maar zoals je zelf al aangeeft wordt het lastig als je moet funtioneren.... bij jou was dat dus het naar de leraren luisteren

Frisko zei:hehe,als je gaat slapen,en je word weer wakker,dan weet je hoe het is....VET KUT!!!!!Speedwijffie zei:Mr. XTC zei:wakker blijven op de speed, eigenlijk is het vet rot maar ik moet toegeven dat ik het soms best lache vind.
volgens mij ben ik nooit langer dan 54 uur wakker gebleven, hoeveel ik heb gesnoven weet ik niet.... ben er ook niet trots op ofzo... maar het was wel lache
ik ook eigelijk nie maar wilde wel is proberen hoe dat is..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."