Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuipen en speed

Zuipen en speed

48 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
clockcable zei:
Ik snuif bijna altijd als ik drink. Gaat niks boven coke of speed met alcohol :grin:
En die kater blijft bij mij altijd afwezig :confused:
Klik om te vergroten...
Bikkels eten katers als ontbijt. :smoke:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#2
Flameon zei:
knolselderij zei:
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Klik om te vergroten...

Als ik een goeie kater heb, zeker de combi speed alcohol geeft mij kutkaters, dan ben ik niet in staat om de deur uit te gaan :P
Klik om te vergroten...

met carnaval mag smorgens vroeg een "oppepper" best :wink: daarna echter wel een weekje uitbrakken van al dat feesten in mestreech:)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
knolselderij zei:
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Klik om te vergroten...
Precies, uitstel van executie, vet handig

Als ik trouwens een lijn pep pak, wil ik binnen 10 seconden een pilsje, net als dat bij pilsje een peuk hoort
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Doe ik altijd, ga niet zuipen zonder pep op zak. Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Ik drink altijd wodka bij de pep, en neem pas een lijn als ik zat begin te worden. Dan werken ze het lekkerst. En zo ga ik de rest van de nacht dan door. Paar glaasjes, weer een lijntje.
Je voelt het vanzelf wel met doseren. Kleine lijntjes, je kunt altijd nog bijpakken.
Niet meteen vol van start gaan en skiebanen weg gaan leggen.

Mijn kater is van alleen drank erger, dan wanneer ik drank en pep op heb.
En gewoon lekker eten en normaal drinken de volgende dag. Dan knap je wel weer op.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lana zei:
Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Klik om te vergroten...

Zou je dan niet eens gewoon wat minder proberen te drinken? :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Chris Pontius zei:
Lana zei:
Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Klik om te vergroten...

Zou je dan niet eens gewoon wat minder proberen te drinken? :)
Klik om te vergroten...

Ja, proberen kan altijd :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Kennen jullie niet de pepkater? Al ik pep en alcohol heb gehad, man man :P
Klik om te vergroten...

Dan heb je dus een kater van beide middelen, en niet alleen van de pep. :)

OT: Wees voorzichtig met die combinatie, door de amfetamine ga je niet merken hoe dronken je werkelijk bent. Als de amfetamine dan uitwerkt en je hebt serieus te veel gedronken bestaat er de mogelijkheid dat je in een coma raakt...

De combinatie kan, maar overdrijf niet.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#8
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.
Klik om te vergroten...
S0s_90 zei:
Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Uppers+uppers is belasting voor je hart. Uppers en downers is niet erg, dan wel minder slecht voor je hart.
r
richie87Lid
01-01-2024, 00:00
#9
S0s_90 zei:
Carnaval komt eraan, en ik ben van plan om met die 5 dagen feest kennis te gaan
maken met speed. Nou vroeg ik me af of ik het alleen bij speed moet houden of dat ik
er ook volle gas bij kan zuipen :beer:. Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...

om heel eerlijk te zijn doe ik niet anders.. als ik zuip snuif ik.. maargoed tis je eerste x dus zou wel een beetje oppassen! :rolleyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#10
plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#11
knolselderij zei:
plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
Klik om te vergroten...

omdat je met zn alle op een rijtje staat te pissen? :wink:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
TRAVOLTA zei:
knolselderij zei:
plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
Klik om te vergroten...

omdat je met zn alle op een rijtje staat te pissen? :wink:
Klik om te vergroten...

dat niet eens

maar ik voel me niet meer egt mannelijk als n jongedame mijn 3 cm penis ziet nadat deze weer gekrompen is na een bepaalde daad
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#13
als de daad goed was :beer:
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
1x geprobeerd; nooit meer
de dag erna was een hel. conclusie; bye-bye alcohol voor mij :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
knolselderij zei:
TRAVOLTA zei:
knolselderij zei:
plus met carnaval vind ik t niet zo fijn dat ik dan een kleine plassert heb van de speed
Klik om te vergroten...

omdat je met zn alle op een rijtje staat te pissen? :wink:
Klik om te vergroten...

dat niet eens

maar ik voel me niet meer egt mannelijk als n jongedame mijn 3 cm penis ziet nadat deze weer gekrompen is na een bepaalde daad
Klik om te vergroten...
Beter speel je op carnaval wel op safe, het verleden heeft bewezen dat dat de moeite waard is :grin:

Zeggen jullie maar wat jullie willen, ik ga lekker zuipen en snuiven met carnaval :beer:
C
Casplantje.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik probeer altijd zo min mogelijk te drinken als ik speed gebruik, maar ik vind bier dan juist extra lekker... Meestal hou ik het bij <5 bier tijdens speed en dat werkt aardig.
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#17
alcohol is stukke leuker met een beetje speed vind ik :beer:

gecontroleerd dronken zijn en niet lam worden :sunglasses:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#18
je word wel relaxter bezopen dat klopt, maar dan vindk seks op dat moment net iets belangrijk
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
cropp zei:
Carnaval is is afzien
Klik om te vergroten...

Je bent niet verplicht om te zuipen en/of te gebruiken...
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
bier zei:
cropp zei:
Carnaval is is afzien
Klik om te vergroten...

Je bent niet verplicht om te zuipen en/of te gebruiken...
Klik om te vergroten...

Klopt, maar het blijft wel de enige denkbare optie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."