Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuipen en speed

Zuipen en speed

48 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
O
OctogonapusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Casplantje. zei:
Ik probeer altijd zo min mogelijk te drinken als ik speed gebruik, maar ik vind bier dan juist extra lekker... Meestal hou ik het bij <5 bier tijdens speed en dat werkt aardig.
Klik om te vergroten...

ik doe ook meestal of veel bier, met een beetje speed

of veel speed, met een beetje bier

maar als ik veel bier en veel speed neem vind ik het niet relax, dan voel ik me cracky nuchter lijkt het wel
1
1percentLid
01-01-2024, 00:00
#2
Recreatieve dosis speed en dan af en toe een biertje :wink:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie wel hoe het loopt.

Veel van beide in ieder geval.
B
BananenbennieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ga met pep nog meer zuipen dan ik normaal al doe, is wel een keer beetje mis gegaan. Op een gegeven moment was de pep uitgewerkt (na een uurtje of 4-5)en hakte alle drank (hoop bier en whiskey) er pas echt in ofzo. Ik werd opeens spierwit en begon als een idioot te kotsen. De rest van de nacht is een zwart gat (nog wel weer bijgepakt volgens mij), werd wakker in een vreemd huis naast een nog vreemdere dame :grin:
i
it'smeLid
01-01-2024, 00:00
#5
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: dat zijn de leukere avonden ja :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Ik combineer drugs en alcohol liever niet.......
1
19hyperdrive80Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen gaan meestal niet dood door de pep.

maar waren ff vergeten dat ze al 2flessen jenever op had.

geest voelt het niet

maar je lichaam wel,
:openmouth: :kots: :kots: :kots: :kots:

voor dat je het weet zit op 2,5/3,5 prml, :beer: :beer: :beer: :( :( :rock: :rock:
D
DakkieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik word juist snel dronken met pep op. Tenminste, dat idee heb ik. Anderen zien het niet zo aan me maar ik drink minder dan normaal en ben dan best wel van het padje af :beer:
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga toch wel lekker snuiven hoor jongens :wave:

Rustig aan snuiven, rustig aan zuipuhhhhhhh


MESTREEEEEEEEEEEECH!!!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Bij carnaval hoort geen speed :grin:
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
Klik om te vergroten...
Nee man, alcohol vertraagt je hartslag weer een beetje, en als je rustig aan doet met de pep en kun je door het de downer makkelijker slapen, meer rust gehad, s`morgens weer een puntje en 3 gebakken eieren en er weer tegenaan.

Carnaval is is afzien
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik drink bijna altijd veel bier bij speed. Vaak wel 10 bier en soms nog vodka er bij. Heb nog nooit last gehad van m'n hart en ook niet van uitdroging. Ik zeg niet dat het goed voor je is, maar zelf heb ik er nog nooit negatieve effecten van ondervonden. Meestal neem ik alleen niet zo veel speed. Als ik echt veel snuif lukt het niet eens meer om veel bier te drinken omdat ik het dan vies vind :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kennen jullie niet de pepkater? Al ik pep en alcohol heb gehad, man man :P
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#12
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
knolselderij zei:
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Klik om te vergroten...

Als ik een goeie kater heb, zeker de combi speed alcohol geeft mij kutkaters, dan ben ik niet in staat om de deur uit te gaan :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#14
S0s_90 zei:
Carnaval komt eraan, en ik ben van plan om met die 5 dagen feest kennis te gaan
maken met speed. Nou vroeg ik me af of ik het alleen bij speed moet houden of dat ik
er ook volle gas bij kan zuipen :beer:. Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...

kan geen kwaad gewoon doorsnuiven en zuipen lijkt me een prima idee :wave:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik snuif bijna altijd als ik drink. Gaat niks boven coke of speed met alcohol :grin:
En die kater blijft bij mij altijd afwezig :confused:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#16
clockcable zei:
Ik snuif bijna altijd als ik drink. Gaat niks boven coke of speed met alcohol :grin:
En die kater blijft bij mij altijd afwezig :confused:
Klik om te vergroten...
Bikkels eten katers als ontbijt. :smoke:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#17
Flameon zei:
knolselderij zei:
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Klik om te vergroten...

Als ik een goeie kater heb, zeker de combi speed alcohol geeft mij kutkaters, dan ben ik niet in staat om de deur uit te gaan :P
Klik om te vergroten...

met carnaval mag smorgens vroeg een "oppepper" best :wink: daarna echter wel een weekje uitbrakken van al dat feesten in mestreech:)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
knolselderij zei:
dat is natuurlijk wel de truc met carnaval, als je je slecht voelt gewoon er overheen zuipen
Klik om te vergroten...
Precies, uitstel van executie, vet handig

Als ik trouwens een lijn pep pak, wil ik binnen 10 seconden een pilsje, net als dat bij pilsje een peuk hoort
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Doe ik altijd, ga niet zuipen zonder pep op zak. Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Ik drink altijd wodka bij de pep, en neem pas een lijn als ik zat begin te worden. Dan werken ze het lekkerst. En zo ga ik de rest van de nacht dan door. Paar glaasjes, weer een lijntje.
Je voelt het vanzelf wel met doseren. Kleine lijntjes, je kunt altijd nog bijpakken.
Niet meteen vol van start gaan en skiebanen weg gaan leggen.

Mijn kater is van alleen drank erger, dan wanneer ik drank en pep op heb.
En gewoon lekker eten en normaal drinken de volgende dag. Dan knap je wel weer op.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lana zei:
Want anders kan ik naderhand een maand niet over straat.
Klik om te vergroten...

Zou je dan niet eens gewoon wat minder proberen te drinken? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."