Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZuipen en speed

Zuipen en speed

48 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
S0s_90 zei:
Je bent zeker geen Brabander? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

<---
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Het combineren van uppers en downers: de drugs werken elkaar tegen, en geven dus minder gewenst effect. Veel mensen combineren alcohol (downer) met uppers. Een voorbeeld: speed en alcohol, de speed houdt je wakkerder en laat je fit voelen, hierdoor kun je veel meer drinken. Je voelt de dronkenheid niet meer. De kater de dag daarna is echter wel ontzettend groot, omdat je meer gedronken hebt dan dat je normaal zou kunnen. Als je alcohol en speed vaak gelijktijdig gebruikt kan het moeilijker zijn om met speed te stoppen. Door alcohol en speed te combineren droog je ook meer uit. Ook geeft het een extra belasting voor je lever en nieren.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

http://wwww.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=4&t=9700
Flameon en z'n cliënten weten er alles van.

Geen groot topic, maar wel wat info die je misschien kan gebruiken.

Edit: Hier nog een topic:
viewtopic.php?f=4&t=10720&p=510417
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je kan er zeker wel een paar drinken. Maar het is niet nodig om vol te gaan zuipen. Als je gewoon water tussendoor drinkt, af en toe een fanta'tje en ook echt stopt na 10 biertjes dan is het goed te doen :) Je voelt idd niet dat je dronken 'bent'.
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Klik om te vergroten...

Dan gaan ik rustig aan doen met de drank...
Had al zo'n vermoeden maar wou het toch even zeker weten.


S0s_90 zei:
Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...
pascal828 zei:
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent zeker geen Brabander? :rolleyes:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Carnaval is toch sowieso al gezellig als je er van houdt en zuipt zoals iedereen? Waar is speed dan voor nodig? :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bij carnaval hoort geen speed :grin:
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
pascal828 zei:
S0s_90 zei:
Je bent zeker geen Brabander? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

<---
Klik om te vergroten...
Maar je begrijpt er helemaal niets van, op carnaval is kankerzat zijn je enige optie, staat gewoon vast.

@sos, ik zou het bij een beetje pep houden, en niet meteen vanaf vrijdag aan de pep gaan. Puntjeswerk!
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
S0s_90 zei:
pascal828 zei:
Speed en veel zuipen is nou niet bepaald bevorderlijk voor je hart... Upper-downer combinatie.
Dat je hier zelf niet op kon komen...
Klik om te vergroten...

Dan gaan ik rustig aan doen met de drank...
Had al zo'n vermoeden maar wou het toch even zeker weten.


S0s_90 zei:
Het blijft natuurlijk carnaval :grin:
Klik om te vergroten...
pascal828 zei:
Tuurlijk. Dan móet je wel zuipen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Je bent zeker geen LIMBURGER LIMBURGER LIMBURG :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Er is maar één stad waar Egypte praktijken plaatsvinden tijdens die 5 dagen...
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Bij carnaval hoort geen speed :grin:
Daarbij is de combi speed-alcohol niet goed (upper downer effect), maar voornamelijk die kater is afgrijselijk. Dan kun je na 1 dag stoppen met alaaf roepen
Klik om te vergroten...

ben zeer zeker niet vies van wat pep, maar carnaval is gewoon puur alcohol daar hoort dus egt geen harddrugs bij. gewoon 5 dagen achter elkaar zuipen daar mis je je drugs echt niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."