Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zou het altijd nog wel eens mee willen maken, maar ik weet niet of ik het in me eentje durf."
"Exceptional Insight zei: Flameon zei: Ik zou het opzich graag eens doen in 2011 ofzo Klik om te vergroten... Moet je doen! Broekpoepen, PTSS, echt iets voor jou! Klik om te vergroten... Het zijn blokkades die je lichaam verlaten."
"Exceptional Insight zei: Haha is dat het? Of het eten van gisteren? Klik om te vergroten... Ik denk dat je het nog nooit hebt gebruikt. Broekpoepen is trouwens zeldzaam. iedereen die het gebruikte is er heel positief over."
"Ik doe het meestal in de comedown, bij de comedown heb ik meestal al een paar keer bijgepakt en totaal 250 mg in mijn bloed. Dat energieke werkt sneller uit dan dat vage bij mij (is ook te verklaren want MDA werkt langer dan MDMA) en met wat speed er bij 4 uurtjes na de inname van de eerste pil, voel ik me minder vaag en is dat fijne gevoel weer een beetje terug."
"Het lukt hem wel om aandacht te trekken. Ik ben jaloers."
"Damien0124 zei: Ik vind intoxicatie eerder als een luxe. Klik om te vergroten... EMO!!!"
"Flameon zei: dominator zei: Terecht. Mensen moeten niet zomaar op straat gezet kunnen worden. Klik om te vergroten... Je weet dat dat erin zit als je in een kraakwoning gaat wonen. Verder mooi dat ze niet ontruimd worden btw Klik om te vergroten... Waarom heb je 2 verschillende meningen in 2 zinnen?"
"clockcable zei: Wie kent de geur van wiet nou niet Een blowend persoon fietst door de straat en de hele straat ruikt naar wiet. Klik om te vergroten... Inderdaad. Dit vroeg ik me ook af."
"Zo WFL, dat is een aardig lijstje. Ik kom niet verder dan Wiet, Hasj, Alcohol, LSD en XTC :P"
"Flameon zei: dahmer Klik om te vergroten... Uit welk boerendorp kom jij dat dit woord gebruikt word? Hier heb je er ook een paar. :P"