Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuiven of bommetjes?

Snuiven of bommetjes?

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
eerst gewoon paar lijntjes snuiven,
en na een tijdje gewoon ook bommetje erin mikken(slikken te verstaan)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
°Thomas° zei:
is wel een ranzige smaak in je bek daarna maarjaaa, die hoort er bij:tongueout:
Klik om te vergroten...

Als je pep nog een beetje nat is dan snij je gewoon je lijntje lekker rustig zodat de vieze stoffen die voor de smaak en dat brandende gevoel zorgen kunnen vervliegen.

Bietje snijden, kwartiertje laten liggen, wat meer snijden, 5 á 10 min laten leggen, laatste snij gedoe doen en snuiven maar. Scheelt al een hoop kwa smaak.

Reden waarom je 't vaker snijd is omdat natte pep niet te snijden is.. en ik hou wel echt van poederpep, leuke bezigheid dat snijden :rock:.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker hakken en rondschuiven met die berg pep op de spiegel. Dat is inderdaad echt een leuke bezigheid.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#5
snuiven, bommetjes zijn moeilijker in te schatten (als je geen weegschaal hebt). Snuiven kun je hele kleine lijnen maken, en nemen zoals je nodig hebt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
°Thomas° zei:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil
Klik om te vergroten...
Iedereen die ik ken wel...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten
Klik om te vergroten...

Ik vindt de werking van nasaal, oraal en rectaal toch wel een beetje verschillen hoor. Het is en blijft amfetamine, maar de opkom en het effect daarna hebben een andere intensiteit ofzo, weet het juiste woord er niet echt voor. :)
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.
Klik om te vergroten...

maar het gevoel in je neus blijft natuurlijk wel weer egt lekker
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Flameon zei:
Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten
Klik om te vergroten...

Ik vindt de werking van nasaal, oraal en rectaal toch wel een beetje verschillen hoor. Het is en blijft amfetamine, maar de opkom en het effect daarna hebben een andere intensiteit ofzo, weet het juiste woord er niet echt voor. :)
Klik om te vergroten...

De inslag is anders toch? Of echt totaal anders?
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drientje zei:
Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.
Klik om te vergroten...

nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
a
alex0303Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bommetjes ik vind het gewoon makkelijker in te nemen, maar is kut te doseren :( maar naar enige tijd snap je het wel en gooi je er precies genoeg in net als de keren er voor

soms is een lijn ook gewoon lekker!!, en als je geen zin heb om een bommetje te maken xD
en als je begin met een lijn heb je meestal wel zin om een bommetje te maken en je kamer op te ruimen wat ik trouwens vaak doe als ik pep op heb xD
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#12
seth zei:
Drientje zei:
Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.
Klik om te vergroten...

nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Klik om te vergroten...

:openmouth: idd, is er zo'n groot verschil tussen bommen en pluggen..?
d
dominatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Exceptional Insight zei:
seth zei:
nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Klik om te vergroten...
Doe het niet! Spaar je waardigheid!
Klik om te vergroten...

Wat ben jij flauw zeg. :P
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#14
Exceptional Insight zei:
seth zei:
nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Klik om te vergroten...
Doe het niet! Spaar je waardigheid!
Klik om te vergroten...

de grootste man is diegene die zichzelf overwint!
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
°Thomas° zei:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil
Klik om te vergroten...
Iedereen die ik ken wel...
Klik om te vergroten...
Ik ken er toch enkele die het niet vuil smaken vinden. ken zelf iemand die het zo gewoon kan eten :grin:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van bommen krijgen ik een meer 'mijn honger is onderdrukt maar ik heb het nog steeds' gevoel lijkt wel.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#17
°Thomas° zei:
cropp zei:
°Thomas° zei:
(niet iedereen vvindt die smaak vuil
Klik om te vergroten...
Iedereen die ik ken wel...
Klik om te vergroten...
Ik ken er toch enkele die het niet vuil smaken vinden. ken zelf iemand die het zo gewoon kan eten :grin:
Klik om te vergroten...

de overbuur likt het uit het zakje... één keer geprobeerd, het volgende half uur kokhalzend doorgebracht!
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bom.
A
AntondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Snuiven. :smoke: Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.
Klik om te vergroten...

Dan maar een mietje, kan er niet mee zitten. :smoke:

Zelf vind ik bommetjes veel relaxter werken, maar dat verschilt enorm van persoon tot persoon heb ik wel gemerkt.
Gewoon allebei proberen en zie maar wat het prettigste werkt.
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van af nu bommen, mijn neus&keel vinden snuiven niet zo'n succes.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."