#1
Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.
°Thomas° zei:is wel een ranzige smaak in je bek daarna maarjaaa, die hoort er bij![]()
.Iedereen die ik ken wel...°Thomas° zei:(niet iedereen vvindt die smaak vuil
Flameon zei:Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten
Immo zei:Bommen natuurlijk, veel makkelijker in te nemen tijdens het uitgaan en je verpest je binnenkant van je neus er niet mee. Ik vind het zelf niet erg om een half uurtje langer op het effect te wachten.
Sublimo zei:Flameon zei:Begin met snuiven inderdaad. Maar qua werking maakt het niks uit naar mijn weten
Ik vindt de werking van nasaal, oraal en rectaal toch wel een beetje verschillen hoor. Het is en blijft amfetamine, maar de opkom en het effect daarna hebben een andere intensiteit ofzo, weet het juiste woord er niet echt voor.![]()
Drientje zei:Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.
seth zei:Drientje zei:Nasaal is een rustige opkom maar wel snel,bommen is traag.maar met een lange stevige piek,pluggen is het beste van beiden, snelle lange en heel heftige opkom met een lang plateau van zeker 5 uur hard pieken.
nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Exceptional Insight zei:Doe het niet! Spaar je waardigheid!seth zei:nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Exceptional Insight zei:Doe het niet! Spaar je waardigheid!seth zei:nu breng je me toch weer aan het twijfelen rond dat pluggen
Ik ken er toch enkele die het niet vuil smaken vinden. ken zelf iemand die het zo gewoon kan etencropp zei:Iedereen die ik ken wel...°Thomas° zei:(niet iedereen vvindt die smaak vuil
°Thomas° zei:Ik ken er toch enkele die het niet vuil smaken vinden. ken zelf iemand die het zo gewoon kan etencropp zei:Iedereen die ik ken wel...°Thomas° zei:(niet iedereen vvindt die smaak vuil![]()
KoxBox zei:Snuiven.Bommen is voor mietjes, tenzij het MD is natuurlijk.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."