Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nu iets meer dan een jaar gestopt. ik heb het ondertussen wel nog eens 2 keer gedaan, maar verschrikkelijk ziek geweest de dag nadien. juist voor ik gestopt ben was het elke dag. en ik heb nog geluk gehad, want ik ken anderen die er ondertussen al 2 jaar mee bezig zen en s'morgens, s'middags en s'avonds een lijn nodig hebben. speed is gevaarlijk op dat vlak, voor je het weet ben je echt wel verslaaft."