Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Als ik naar huis rij.... Zodra ik de deur achter me dicht trek en in de auto naar huis rij, rook ik een stickie. Dus geen toeter. Meestal met hasj. Ik heb dan vanaf sochtends half negen tot meestal uurtje half zeven / zeven 's avonds gewerkt. (O.invloed van 0,5g) Ik pleur een mp3tje aan in de auto, fik the stick, en drive safe home. Onderweg worden mijn ogen nog wel es zwaar, maar dat is nu weer minder omdat het alweer langer licht is. Thuis ben ik dan nog wel es vaag van die stick maar da's meestal snel weer over. Ben wel keikapot dan!"
"zommes zei: Solidius zei: THC staat algemeen bekend als een downer. Dat het bij jou persoonlijk misschien niet het geval is ontkracht nog geen feit. Klik om te vergroten... THC is geen downer en ook geen upper. Het werkt op een hele andere manier op je hersenen dan downers en uppers en is dus ook niet extra slecht voor je icm speed. Maargoed, dingen die je hartslag verhogen worden meestal gezien als upper, dus dan zou het alsnog meer een upper dan een downer zijn. Klik om te vergroten... Dingen? Dingen? Wat een geouwehoer.... Zommes, ik vind je onbeleefd! En daarbij.... is jouw ABN ook niet écht om over naar huis te schrijven.. (red.: maar dan betekend dat ook (7/705) ..... Het moet zijn: betekenT Anyway: het goede antwoord bij THC is: het is een geestverruimer! Dus geen downer / geen upper... Graag gedaan hoor!"
"As ik werrik! Voordat ik 's ochtends de deur uitga om te werken.... en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk. Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos!"
"Mariijkee zei: okej tis gedaan...over en uit... helemaal klaar!! Klik om te vergroten... Heel veel succes! Laat nog wat van je horen wb jouw aanpak!"
"nul punt vijf per dag... en blijf er aardig relaxed onder... ut moge wellicht een excuse o.i.d. zijn, maar het helpt mij prima bij de stressbaan die ik heb! Dagelijks heb ik te maken een hooooop moeilijke mensen met veeeeeeel weerstand, ik kom in crisissituaties e.d....., maar juist door de nul punt vijf reageer ik adequaat en manage ik het allemaal nog wel. Ik geloof niet dat ook maar één collega hier enig benul over heeft. Ik werk hoogtens keihard en ben onder collegae één van de weinige die geen agressie kent in zijn werk. Zo heeft dus ieder mens (hopelijk) van die 'dingen' in zichzelf die anderen niet hoeven te weten (daarvoor is het weer niet relaxed genoeg), ik zou hoogstens eens bij een psychiater langs moeten gaan en me laten onderzoeken op ADHD. Juist zónder speed ben is het bij mij één grote chaos! Inmiddels gebruik ik al een heel tijdje deze nul punt vijf, en denk dat dit dé onderhoudsdosis per dag voor me is..."