#1
DAMN ![:openmouth:]()
dd84 zei:Ik vroeg me af hoeveel speed jullie gebruiken en hoe vaak?
Ik zelf gebruik het alleen in het weekend en dan gemiddeld 1x in de 2weken omdat ik soms ook de weekenden moet werken. Als het bij 1 avondje gebruiken blijft snuif ik ongeveer 1.5 tot 2gram weg. Word het echt een weekendje door halen dan ongeveer 3 gram.
eet wel gewoon zoals normaal.. vraag me of het dan erg schadelijk is.. sjoerd101 zei:vraag me of het dan erg schadelijk is..![]()
disaster zei:Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso![]()
deamonique zei:disaster zei:Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso![]()
netjes! 4 gram in de week is wel erg veel, ben je bewust minder gaan gebruiken?
disaster zei:deamonique zei:disaster zei:Speed snoof ik +/- 4 gram in de week, maar nu is dat gedaald naar 1 a 2 gram per maand ofso![]()
netjes! 4 gram in de week is wel erg veel, ben je bewust minder gaan gebruiken?
Ja, na een tijdje was de ene kant van m'n gezicht meer ingevallen dan de andere kant. Als ik in de speigel keek schrok ik nogal erg.. Maar ben indd bewust gaan stoppen, omdat de gevolgen op lange termijn al zichtbaar waren! Heb het ongeveer 2 jaar lang achter elkaar gedaan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."